Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.08.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.2005

obiectiv

 

promovare

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa, telefon, laptop, masina/ transport

Tip job: Full time

Departament: Marketing

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: manager marketing

Responsabilitati:

Managementul activitatilor de marketing si advertising. Masurarea si cresterea vanzarilor si a imaginii brandului prin stabilirea obiectivelor de imagine si de vanzari.
Analiza vanzarilor. Cercetarea si dezvoltarea unor noi canale de vanzare.
Dezvoltarea afacerii: in interiorul companiei (coordonarea unei echipe de 8 oameni) si dezvoltarea companiei pe piata prin noi parteneriate si oportunitati de dezvoltare pe diverse segmente de piata.
Stabilirea obiectivelor de marketing si vanzare, dezvoltarea strategiei si conturarea planului de marketing in consecinta.
Analiza pietei, a trendurilor si recomandarea schimbarilor/ directiilor in strategia
de business si de marketing.
Urmarirea si analiza feedback-ului si insight-urilor venite de la clienti. Asigurarea unor mesaje potrivite targetului vizat. Atragerea si implicarea clientilor in relatia cu brandul preponderent in mediul online, dar si offline.
Studierea competitiei: produse si servicii. Noi idei si solutii pentru imbunatatirea produselor si serviciilor, ca raspuns la concurrenta si la asteptarile si nevoile clientilor, avand ca obiectiv crestea vanzarilor si a profitabilitatii.
Planificarea si implementarea campaniilor promotionale (marketing: concept, mesaj, grafica, materiale si canale de comunicare; vanzari: stabilirea preturilor, a produselor si pachetelor promotionale, estimarea, urmarirea si evaluarea vanzarilor).
Coordonarea campaniilor de marketing in directa legatura cu evaluarea vanzarilor in timp real.
Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu partenerii de business si cu furnizorii.
Gestionarea bugetului de marketing si a contractelor cu toti partenerii si furnizorii.
Coordonarea comunicarii interne pentru a asigura o buna informare asupra obiectivelor, avtivitatilor si rezultatelor de marketing si vanzari.

01.04.2013 - 01.03.2014

Departament: marketing

Titlu Job: client service director

Responsabilitati:

Managementul relatiilor cu clientii si dezvoltare strategica.
Dezvoltarea afacerii.
Managementul proceselor si al proiectelor.
Coordonarea echipelor de lucru.
Activitati financiare si juridice.

Coordonarea echipei de client service (4 account executives, 1 account manager si 1 account director).
Coordonarea directa si consultanta in coordonarea proiectelor clientilor agentiei: UniCredit Group Romania (UniCredit Tiriac Bank, UniCredit Consumer Financing IFN S.A, UniCredit Leasing), Dobrogea Grup, World Vision Romania, Reteaua Privata de Sanatate REGINA MARIA, Groupama Asigurari, FUN Courier, Brain Institute, DENT ESTET.
Implicarea activa in dezvoltarea si organizarea proceselor de lucru: proceduri, relatiile intre echipele de lucru si organizare financiara.
Initierea actiunilor de new business, atat catre clienti existenti, cat si catre noi clienti.

Realizari:
Am facut parte din echipa care a lucrat timp de jumatate de an la planul de iesire din insolventa pentru Dobrogea Grup, plan care s-a referit la o noua strategie de business: reorganizare interna, regandirea culturii organizationale, strategie de vanzari (B2B si B2C), strategie de marketing si comunicare pentru urmatorii 2 ani, inclusiv rebranding.
In cadrul acestui mare proiect am coordonat efectiv:
- planul de comunicare pentru 2014 – 2016
- campania de rebranding, prima campanie integrata pentru Dobrogea Grup

01.09.2012 - 01.04.2013

Departament: marketing

Titlu Job: asistent marketing

Responsabilitati:

Suport in planificarea si coordonarea strategiei de marketing a companiei: campanii de comunicare, concept, branding si awareness pentru produsele financiare ale companiei.
Participarea la evaluarea campaniilor de comunicare in functie de obiective.
Conceperea și supravegherea acțiunilor de merchandising.
Oferirea de informatii catre Head of Marketing and Product privind proiectele, costurile si bugetul planificat.
Pregatirea de rapoarte, prezentari, proceduri solicitate de companie sau oferirea de informatii in pregatirea acestora.
Participarea activa la procesul de planificare a campaniilor de comunicare si coordonarea efectiva a relatiei cu agentiile (creatie, evenimente, media, productie, distributie) in conceperea, productia si distributia de materiale catre forta de vanzari si catre clientii companiei.
Asumarea responsabilitatii pentru anumite campanii, dupa cum a fost anterior agreat cu Head of Marketing.
Mentinerea relatiilor cu furnizorii interni si externi, coordonarea lor in pregatirea si livrarea materialelor de marketing.
Cercetarea si sesizarea de oportunitati de dezvoltare de noi produse si de comunicare, de la concept la forma finala.
Asigurarea cooperarii si comunicarii intre toate grupurile operationale implicate in procesul de implementare a strategiei de marketing (departamente interne, colaboratori, furnizori etc).

Realizari:
Implementarea unor noi idei de comunicare, altele decat cele folosite pana atunci in campanii.
Dezvoltarea si implementarea unor proiecte de comunicare interna: proceduri de marketing, proceduri de comunicare interna, actiuni de incentivare a angajatilor (cadouri si sedinta foto interna cu ocazia UniCredit Daymici cadouri corporate cu ocazia sfarsitului de an), intitiative primite foarte bine de catre colegi.
Dezvoltarea si implementarea unui training de marketing si comunicare pentru un internship pe care l-am coordonat.
Dezvoltarea si implementarea campaniei de comunicare pentru sfarsitul de an (2012) – o campanie care a generat crestere in vanzari de 60%.
Dezvoltarea si implementarea campaniei de comunicare pentru Q1 (2013) – campanie care a generat crestere in vanzari de 30%.
Reducere considerabila a costurilor (pentru campaniile dezvoltate, dar si pentru alte proiecte) printr-o negociere ferma cu furnizorii si prin cautarea de alternative la colaborarile existente. Scaderea cheltuielilor cu aproximativ 200k Euro (conform raportului financiar de la sfarsit de an).

01.08.2010 - 01.09.2012

Departament: marketing

Titlu Job: account manager

Responsabilitati:

Gestionarea şi dezvoltarea relaţiei cu clientul
Dezvoltare strategică
Dezvoltarea afacerii
Managementul proceselor
Coordonarea şi managementul echipei
Activităţi financiare
Activităţi juridice
COMPETENŢE TEHNICE:
- Excelenţă în tehnologie
- Relaţiile cu clienţii
- Excelenţă în creaţie
- Cunoştinţe de strategie
- Abilităţi de comunicare
- Managementul de proiect
- Abilităţi comerciale
- Human skils si abilitati de coordonare a unei echipe de lucru
Am condus o echipa de 2 oameni.
Am depasit forecastul anual inca din primul an cu aproximativ 20% pe doua dintre conturile gestionate.
Am gestionat conturile a 4 clienti importanti.
Am gestionat proiecte de mare amploare.
Bonuri de masa.
Transport.
Telefon.

01.01.2010 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager & artist

Responsabilitati:

Dezvoltarea si crearea de produse. Promovare si vanzare.

01.01.2008 - 01.11.2009

Departament: publicitate

Titlu Job: account executive (client service)

Responsabilitati:

Intretinerea unei bune relatii cu clientii
Participarea activa la dezvoltarea strategica a brandurilor si campaniilor clientilor
Coordonarea proiectelor si a echipelor de lucru
Activitati financiare

01.05.2007 - 31.12.2007

Departament: publicitate

Titlu Job: asistent frontdesk

01.09.2005 - 20.11.2006

Departament: altele

Titlu Job: relatii clienti

01.06.2004 - 31.03.2005

Departament: publicitate

Titlu Job: reprezentant vânzări

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Management si Comunicare in Afaceri la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA), Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din Bucuresti. Proiectul de absolvire (notat cu 10): o cercetare despre “Negocierea in publicitate: idei vs bugete, creatie vs. marketing.”
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Managementul resurselor umane. Publicitate la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA), Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din Bucuresti. Dubla specializare: Managementul resurselor umane si Publicitate
Proiectul de licenta (notat cu 10): Prolegomene la istoria Managementului Resurselor Umane.
1999 - 2003 Liceu: Filologie, intensiv engleza la Liceul Teoretic Grigore Moisil din Bucuresti. Atestat limba engleza

Premii

Traininguri
Feb 2015 - Feb 2015: Marketing Online
SEO, Google Analytics, Google Webmaster Tools, Google Adwords, Facebook, Newsletter, Blogging
Feb 2015 - Feb 2015: Remarketing
Platforma www.retargeting.ro
Apr 2011 - May 2011: Online communication and e-marketing

Mar 2009 - Jun 2009: Comunicarea si negocierea cu clientii dificili

Oct 2006 - May 2007: ECDL Romania
MS Office XP. Internet.
Hobby-uri
Sport (handball,Handmade (accesorii,Muzica si dans,Calatorii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close