Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.08.1973

obiectiv

 

IMPLINIREA PROFESIONALA

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - 31.05.2019

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: manager marketing; organizator/conceptor/consultant formare profesionala

Responsabilitati:

Activități de promovare și coordonare, ofertare și marketing prin mijloace specifice: telefon, e-mail, poștă, social media; actualizare baza de date cu potențiali clienți/cursanți
Răspunderi și responsabilități pentru activitatea de coordonare/ organizare/ participare/ finalizare cursuri de specializare A.N.C., seminarii, forumuri, reuniuni, efectuând deplasări/ delegații la locațiile agreate oriunde în țară, întocmind documentații specifice și raportări de lucru către superiori.
Activități de întocmire documente contabilitate primară, încasări numerar.
Responsabilități și răspunderi în activitatea de întocmire a situațiilor de încasări/cheltuieli pentru deplasările de organizare cursuri, realizând raport de lucru.
Activități de întocmire logistică și documentație specifică cursurilor open și a cursurilor personalizate la sediul din București și a celor organizate în delegații. (personalizate sau finanțate prin POCA)
Activități de întocmire documentație specifică pentru ANC pentru cursurile open și pentru cursurile personalizate la sediul din din București și a celor organizate în delegații (personalizate sau finanțate prin POCA); cataloage, registre matricole, adeverințe, certificate de specializare și suplimente descriptive, procese verbale, etc.
Participare activă la întocmirea documentației pentru participarea la licitații publice
Activități de arhivare, îndosariere, activități de eliberare certificate de specializare, etc

01.06.2018 - 31.10.2018

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: referent specialist marketing

Responsabilitati:

Activități de promovare, ofertare și marketing prin mijloace specifice: telefon, fax, e-mail, poștă, social-media; actualizare baza de date cu potențiali clienți.
Răspunderi și responsabilități pentru activitatea de coordonare/organizare/participare/finalizare cursuri de perfecționare A.N.C., seminarii, forumuri, reuniuni, efectuând deplasări la locațiile agreate, întocmind documentații specifice și raportări de lucru către superiori.
Activități de întocmire documente contabilitate primară, încasări numerar.
Responsabilități și răspunderi în activitatea de întocmire a situațiilor de încasări/cheltuieli pentru deplasările în acțiune, realizând raport de lucru.
Activități de întocmire logistică specifică delegații

01.03.2018 - 30.06.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: assistant manager-magazin swarovski

Responsabilitati:

Activități de asistare a Managerului în planificarea, organizarea, coordonarea și conducerea activităților din locație.
Răspunderi și responsabilități în activitatea de efectuare a recepției de produse, livrării între gestiuni și a stocurilor de marfă.
Răspunderi și responsabilități pentru activitatea și rezultatele economico-financiare ale locației, în controlul și evaluarea activității locației și a personalului din subordine, efectuarea/supervizarea activității de întocmire corectă a situațiilor financiar-contabile.
Responsabilități în administrarea și gestionarea elementelor patrimoniale ale locației.
Întocmire documente contabilitate primară, încasări numerar, POS, Voucher, utilizarea unui program IT de vânzări și gestiune specific.
Coordonarea activității de resurse umane din cadrul locației, dosare salariați, pontare, recrutare internă de personal și instruire a angajaților din subordine
- COMERCIALIZARE PRODUSE SWAROVSKI

01.09.2017 - 28.02.2018

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

▪ Activitati de administrare si logistica locatie Centru Wellness Hotel Novotel Bucuresti (fitness, piscina, arie relaxare, sauna, cabinete de terapii corporale si faciale)
▪ Activitati de promovare, vanzari si marketing- telefonic/mail/on-line/social-media/media, customer service, inclusiv interactiunea si relationarea cu clientii hotelului si clientii societatii, efectuarea de programari si urmarire abonamente, prezentarea locatiei, produselor si serviciilor
▪ Negociere si intocmire contracte clienti/furnizori-ofertare firme partenere
▪ Intocmire documente specifice domeniului de activitate: abonamente, fise clienti, centralizare baze de date, documente specifice centrelor wellness (sterilizare, verificare si monitorizare valori apa piscina, supravegherea temperaturii la sauna, etc), procese verbale de receptie, gestiune produse.
▪ Intocmire documente contabilitate primara, incasari numerar, POS, Room Charge, Vouchere, utilizarea unui program IT specific Centru Spa:’MasterSpa’
▪ Coordonarea activitatii de resurse umane din cadrul firmei, dosare salariati, efectuarea de calcule salarizare si comisionare, pontare, grafice de lucru receptie si terapeute (program functionare luni-duminica 10:00-22:00), activitati secretariat: indosariere, arhivare, intocmirea de rapoarte specifice catre Grup Accor- Novotel si Managerii societatii.
▪ Activitati specifice si relationare cu bancile si intocmire documente specifice, plati Internet Banking
▪ Activitati de relationare si contact cu autoritatile de control ale statului (ANAF, ITM...)
Activitati SPA – Wellness Center

01.10.2014 - 31.07.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director societate,

Responsabilitati:

▪ Activitati de promovare, vanzari si marketing- telefonic/mail/on-line/media
▪ Activitati de administrare si logistica
▪ Negociere si intocmire contracte clienti/furnizori-ofertare
▪ Intocmire documente specifice domeniului de activitate: devize estimative, situatii de lucrari, procese verbale de receptie
▪ Intocmire documente contabilitate primara, evidente si urmariri incasari /plati, fise client
▪ Coordonarea si controlul activitatii de resurse umane salarizare din cadrul firmei- Completare si inregistrare in REVISAL- registrul electronic de evidenta al salariatilor; intocmire dosare salariati, intocmire Regulament de Ordine Interioara, fise de post, depunere declaratii On-line, pontare, salarizare
▪ Activitati specifice si relationare cu bancile si intocmire documente specifice, plati Internet Banking
▪ Urmarire/Monitorizare/Contact- activitati externalizate (contabilitate, protectia muncii si PSI, Medicina Muncii, Juridic)
▪ Activitati de relationare si contact cu autoritatile de control ale statului (ANAF, ITM...)
CONSTRUCTII

01.05.2007 - 30.04.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

▪ Activitati de promovare, vanzari si marketing- telefonic/mail/on-line/media
▪ Negociere si intocmire contracte clienti/furnizori-ofertare
▪ Intocmire documente specifice domeniului de activitate: devize estimative, situatii de lucrari, procese verbale de receptie
▪ Intocmire documente contabilitate primara, evidente si urmariri incasari /plati, fise client
▪ Urmarire/Monitorizare/Contact/Relationare- activitati externalizate (contabilitate, resurse umane, protectia muncii si PSI, Medicina Muncii)
▪ Activitati specifice si relationare cu bancile si intocmire documente specifice, plati Internet Banking
▪ Activitati de secretariat- arhivare, indosariere etc
▪ Activitati de relationare si contact cu autoritatile de control ale statului (ANAF, ITM...)
▪ 2007-2009- part time- Director General
CONSTRUCTII

01.01.2004 - 31.07.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

▪ Activitati de promovare, vanzari si marketing- telefonic/mail/on-line/media
▪ Negociere si intocmire contracte clienti/furnizori-ofertare
▪ Intocmire documente specifice domeniului de activitate: devize estimative, situatii de lucrari, procese verbale de receptie
▪ Intocmire documente contabilitate primara, evidente, stocuri, evidente si urmariri incasari /plati, fise client
▪ Urmarire/Monitorizare/Contact/Relationare- activitati externalizate (contabilitate, resurse umane, protectia muncii si PSI, Medicina Muncii)
▪ Activitati specifice si relationare cu bancile si intocmire documente specifice, plati Internet Banking
▪ Activitati de secretariat- arhivare, indosariere etc
▪ Activitati de relationare si contact cu autoritatile de control ale statului (ANAF, ITM...)
CONSTRUCTII

01.08.1999 - 31.03.2002

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

▪ Activitati de promovare, vanzari si marketing- telefonic/mail/on-line/media
▪ Negociere si intocmire contracte clienti/furnizori- ofertare
▪ Evidente si urmariri incasari /plati, fise client
▪ Intocmire documente specifice domeniului de activitate: devize estimative, situatii de lucrari, procese verbale de receptie
▪ Intocmire documente contabilitate primara, salarizare
▪ Activitati specifice si relationare cu bancile si intocmire documente specifice
▪ Organizare/ coordonare si cursuri pregatire echipe de vanzari
Activitati de secretariat- arhivare, indosariere etc
CONSULTANTA IN CONSTRUCTII

01.10.1996 - 31.07.1999

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

▪ Activitati de promovare, vanzari si marketing- telefonic/mail/on-line/media
▪ Negociere si intocmire contracte clienti/furnizori-ofertare
▪ Evidente si urmariri incasari /plati, fise client
▪ Intocmire documente specifice domeniului de activitate (produse IT)
▪ Intocmire documente contabilitate primara, salarizare
▪ Coordonare echipe vanzari
▪ Organizare si cursuri de pregatire echipe de vanzari
▪ Gestiune marfa
▪ Activitati specifice si relationare cu bancile si intocmire documente specifice
▪ Activitati de secretariat- arhivare, indosariere etc
COMERCIALIZARE PRODUSE IT

01.03.1995 - 31.10.1996

Departament: vanzari

Titlu Job: sales manager

Responsabilitati:

 Vanzari pagere door to door/
 Telemarketing
 Organizare/ coordonare cursuri pregatire echipe de vanzari
 Ofertare

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: STUDII ECONOMICE SI ADMINISTRATIVE, ECONOMIST- LICENTIAT IN STIINTE ECONOMICE-ADMINISTRAREA AFACERILOR la UNIVERSITATEA TOMIS din Constanta. LICEUL ECONOMIC SI DE DREPT ADMINISTRATIV NUMARUL 1, VIRGIL MADGEARU, BUCURESTI.

Premii

Voluntariat
Oct 2016 - Nov 2016: Asociatia de Psihoterapie Integrativa din Romania- ONG
voluntariat- Activitati de secretariat- arhivare, indosariere etc
Calificari
Aug 2016: Manager proiect - fonduri europene- TRAINING EXE

Certificari
May 1995 - Jun 1995: S.C. BEL PAGETTE ROMANIA S.R.L. ,
- CURSURI VANZARI S.C. BEL PAGETTE ROMANIA S.R.L.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close