Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.12.1982

obiectiv

 

Om de echipa si partener tactic cu capacitatea de a atrage si de a dezvolta noi parteneriate. Orientata spre rezultate, planificare strategica si prioritizarea sarcinilor in mod eficient cu respectarea termenelor limita. Excelente abilitati interpersonale si de comunicare demonstrate prin capacitatea de a lucra cu oameni din medii diverse. Imi doresc sa profesez intr-un mediu dinamic si interactiv care sa imi solicite permanent initiativa, efortul sustinut si experienta profesionala.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Agricultura, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Protectia mediului, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Popesti-Leordeni

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2015 - 31.12.2019

Departament: management

Titlu Job: manager operational

Responsabilitati:

Planificarea, coordonarea si organizarea activitatii companiei:

Activitatea de colectare deseuri:
- planificarea, organizarea si monitorizarea activitatii reprezentantilor zonali;
- organizarea si planificarea activitatii punctelor de lucru (depozitele de deseuri), impreuna cu gestionarii;
- elaborarea si implementarea procedurilor de lucru;
- stabilirea obiectivelor/targeturilor de activitate si crearea strategiilor pentru atingerea lor, impreuna cu Directorul General;
- centralizarea si analizarea activitatii de colectare, prin rapoarte periodice;
- monitorizarea activitatii operationale cu respectarea legislatiei in domeniu.;
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului pentru respectarea reglementarilor de protectie a mediului (APM, garzi de mediu, etc,).

Activitatea de logistica:
- monitorizarea respectarii reglementarilor care guverneaza transportul deseurilor periculoase, fiind persoana desemnata in cadrul societatii cu functia de consilier siguranta ADR;
- negocierea si semnarea contractelor cu furnizorii de servicii de transport (case de expeditii, firme de transport,platforme online - ex. Bursa Transport);
- stabilirea proceduilor de lucru cu fiecare transporator si seturile de acte necesare (comanda transport, aviz de expeditie marfa, formulare incarcare-descarcare deseuri, CMR);
- organizarea activitatii de transport intern si international, prin flota proprie sau prin terti;
- gestionarea stocurilor de deseuri prin planificarea incarcarilor/descarcarilor la punctele de lucru;
- monitorizarea costurilor de combustibil si gestionarea bazei de date cu reparatiile si intretinerea flotei auto (ITP, RCA, CASCO, etc.).

Consultanta mediu - suport oferit clientilor cu recomandari optime privind modalitatea de gestionare a deseurilor, prin:
- caracterizarea si incadrarea deseurilor generate, conform legilatiei in vigoare;
- consultanta privind intocmirea formularelor de incarcare-descarcare deseuri nepericuloase si periculoase si a formularului pentru aprobarea transportului deseurilor periculoase ce depaseste o tona pe an;
- consiliere privind amenajarea spatiilor de depozitare, solutii pentru stocare, manipulare si etichetarea deseurilor;
- mentinerea evidentei gestiunii deseurilor si suport in intocmirea raportarilor catre autoritati (APM, AFM), conform legilatiei in vigoare.

Clienti, colaboratori si furnizori:
- preluarea solicitarilor de colectare deseuri de la clienti sau de la reprezentatii zonali si intocmirea de oferte, in vederea preluarii lor;
- negocierea cu partenerii (colectari, reciclatori, valorificatori energetici sau incineratoare) a tarifelor de reciclare, valorificare sau incinerare;
- mentinerea relatiei cu clientul, in urma ofertarii si asigurarea acceptarii acesteia;
- identificarea de noi colaboratori in vederea extinderii activitatii de colectare deseuri si asigurarii satisfacerii clientilor;
- mentinerea si imbunatatirea relatiilor cu partenerii si furnizorii de servicii;
- dezvoltarea activitatii prin negocierea si incheierea de noi parteneriate pe plan intern cat si international;
- monitorizarea pietei concurentei si identificarea tendintelor de dezvoltare.

Resurse umane:
- organizarea si coordonarea intregului proces de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante din cadrul companiei;
- planificarea si coordonarea noilor angajati in vederea facilitarii integrarii acestora in organizatie;
- evaluarea personalului din subordine, din punct de vedere a performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii;
- organizarea de evenimente in cadrul societatii (team buildinguri, intalniri parteneri interni sau externi, etc.).

In cei circa 5 ani de colaborare mi-am adus aportul substantial la dezvoltarea companiei.
In cadrul programului de colectare "SCAPA” am crescut semnificativ cantitatile colectate de deseuri de ambalaje de la produsele de protectie a plantelor, atingand o cota de reciclare de peste 45%.
Am dezvoltat activitatea de colectare a deseurilor periculoase prin asigurarea de solutii integrate de colectare cu acoperire nationala pentru o gama larga de deseuri generate in sectorul industrial, comercial si agricol.

Referinte:
Nitu Alexandra - Director Executiv

01.08.2013 - 31.07.2015

Departament: management

Titlu Job: manager administrativ

Responsabilitati:

Gestionarea achizitiilor interne si externe de piese auto.
Identificarea de noi furnizori de marfuri si gestionarea relatiei cu furnizorii existenti.
Analiza ofertelor furnizorilor si negocierea acestora in vederea obtinerii unor preturi si conditii cat mai
avantajoase pentru companie.
Primirea, inregistrarea si lansarea comenzilor catre furnizori.
Introducerea facturilor de marfa, primite de la furnizorii interni si externi, in programul intern de gestiune, evidenta contractelor.
Realizarea evidentei incasarilor si platilor in numerar.
Relationarea cu banca si trezoreria prin realizarea la timp si fara intarzieri a platilor (facturi, bonuri fiscale, taxe si impozite, salarii, etc.).
Organizarea arhivei pentru documentele financiare si contabile.

Referinte:
Paunete Dragos - Director General

01.07.2004 - 31.08.2013

Departament: management

Titlu Job: store manager

Responsabilitati:

Responsabila pentru gestionarea, prezentarea, expunerea, amenajarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei.
Implicare activa in urmarirea cresterii vanzarilor si atingerii targetelor.
Administrarea magazinului si organizarea activitati in vederea atingerii obiectivelor.
Coordonarea si evaluarea angajatilor noi, cu implicare in procesul de formare.
Consiliere clientilor in alegerea produselor potrivite.
Responsabila de rezolvarea problemelor si de satisfacerea cerintelor clientilor.
Informarea superiorilor cu privire la vanzarile din magazine prin rapoarte saptamanale si lunare,
Activitati de contabilitate primara (registru de casa, raport de gestiune, NIR, avize de retur, etc.).

Am propus o serie de strategii menite sa oferteze cat mai eficient produsele oferite, obtinand o cresterea vanzarilor.
Mentinerea pe primul loc la in clasamentul vanzarilor in fiecare an.

Referinte:
Daniel Arion - Director Executiv

01.02.2004 - 31.07.2004

Departament: relatii publice

Titlu Job: consilier relatii clienti

Responsabilitati:

Administrarea bazei de clienti.
Utilizarea instrumentelor de marketing, puse la dispozitie de companie, pentru:
- atragerea de noi clienti si descoperirea de noi posibilitati de afaceri;
- fidelizarea clientilor existenti;
- consilierea clientilor top la locul afacerii lor;
- pregatirea, desfasurarea si analiza vizitelor la clienti;
- intocmirea rapoartelor si analizelor, interpretarea datelor din sistemul de administrare a bazei de clienti si stabilirea planurilor viitoare de actiune.

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate: Economist licentiat - specializare management financiar bancar la INSTITUTUL BANCAR ROMAN - Facultatea de Management Finaciar din Bucuresti. Diploma de licenta obtinuta cu nota 9.50.
Certificat de competenta lingvistica in limba engleza.
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: Profil Informatica la Liceul "Traian Vuia" din Bucuresti. Atestat profesional de operator - programator PC.
Diploma de bacalaureat obtinuta cu nota 9.00,

Premii

Certificari
Jan 2020: Responsabil Mediu
in curs
Feb 2018 - Mar 2018: Certificat de competenta profesionala pentru transport rutier de marfa - Ministerul Transporturilor - Autoritatea Rutiera Romana - ARR
Atestat Manager de Transport in conformitate cu prevederile art. 21 din Regulamentul (CE) nr. 1071/2009, privind activitatile de transport rutier marfuri.
Jan 2018 - Apr 2018: Certificat de consilier de siguranta pentru transportul rutier al marfurilor periculoase - Ministerul Transporturilor - Autoritatea Rutiera Romana - ARR
Certificare in vederea transportului rutier - intern si international - in conformitate cu Acordul european referitor la transportul rutier international al marfurilor periculoase – ADR.
Monitorizarea respectarii reglementarilor care guverneaza transportul marfurilor periculoase.
Consilierea in ceea ce priveste transportul marfurilor periculoase.
Pregatirea raportului anual cu privire la activitatile de transport al marfurilor periculoase.
Oct 2016 - Oct 2016: Responsabil cu gestionarea deseurilor conform legii 211/25.11.2011 - Scoala Romana de Afaceri a Camerelor de Comerti si Industrie
Notiuni privind generarea, intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a deseurilor.
Fluxul gestiunii deseurilor: metode de colectare, transport, depozitare, reciclare, incinerare
Gestionarea anumitor categorii de deseuri, reglementate prin acte normative speciale
Trasabilitatea deseurilor
Conferinte
Feb 2019 - Feb 2019: Conferinta Deloitte - Noi provocari privind taxele datorate Fondului pentru mediu
Modificari aduse legislatiei privind taxele de mediu.
Modificari necesare in contracte pentru indeplinirea individuala a obiectivelor de valorificare a deseurilor de ambalaje.
Program informatic AFM - trasabilitate deseuri.
Contractele de transfer de responsabilitate.
Nov 2014 - Dec 2014: Curs de Dezvoltare Personala si Formare in Psihoterapie Experientiala

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,mediu,mediu)

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close