de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.08.1987

Permis conducere:  Cat.B

obiectiv

 

Manager resurse umane, HR&Payroll Analist

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Statistica / Matematica, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2015 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

-Stabilirea si actualizarea procedurilor interne din departamentul de Resurse Umane
-Colaborarea cu echipa de recrutare pentru actualizarea datelor privind angajatii
-Înregistrarea și transmiterea modificărilor în cadrul programului REVISAL
-Întocmirea documentelor din cadrul pachetului de angajare, modificare sau încetare a contractelor individuale de munca
-Verificarea dosarelor de personal astfel incat acestea sa fie complete
-Colectarea și centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plată (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificări de salarii, prime, bonusuri, etc.)
-Efectuarea calcului salarial, întocmirea statului de plată și a centralizatoarelor de impozite și taxe datorate statului
-Întocmirea declarațiilor privind obligațiile către instituțiile statului
-Întocmirea diverselor raportări si situatii pentru managemtnul companiei
- Suport catre managemtnul companiei cu privire la noutatile legislative din domeniul resurselor umane.

01.09.2015 - 31.10.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr&payroll analist

Responsabilitati:

- Suport si consultanta in domeniul legislatiei resurselor umane, oferit atat managementului companiilor cat si angajatilor acestora
-Întocmirea documentelor din pachetul de angajare, modificare sau încetare a contractelor individuale de munca
-Întocmirea, actualizarea și arhivarea dosarelor de personal ale salariaților
-Colectarea și centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plată (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificări de salarii, prime, bonusuri, etc.)
-Efectuarea calcului salarial, întocmirea statului de plată și a centralizatoarelor de impozite și taxe datorate statului
-Întocmirea diverselor raportări sau situatii particulare cerute de client
-Informarea periodică a clienților în legatură cu modificarile legislative din domeniu.

01.02.2015 - 31.07.2015

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: formator curs competente informatice

Responsabilitati:

-Susţinerea cursurilor de competenţe informatice în cadrul proiectului
-Întocmirea manualului de lucru, a aplicaţiilor practice şi materialelor utilizate în procesul de predare
-Întocmirea rapoartelor de activitate şi a livrabilelor necesare cererilor de rambursare

01.10.2013 - 31.07.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: responsabil resurse umane

Responsabilitati:

-Înregistrarea și transmiterea modificărilor în cadrul programului REVISAL
-Întocmirea documentelor privind angajarea, modificarea sau încetarea contractelor individuale de munca
-Întocmirea, actualizarea și arhivarea dosarelor de personal ale salariaților
-Colectarea și centralizarea tuturor informatiilor justificative privind statul de plată (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificări de salarii, prime, bonusuri, etc.)
-Efectuarea calcului salarial, întocmirea statului de plată și a centralizatoarelor de impozite și taxe datorate statului
-Întocmirea declarațiilor privind obligațiile către instituțiile statului
-Întocmirea diverselor raportări legale sau cerute de client
-Informarea periodică a clienților în legatură cu modificarile legislative din domeniu, inclusiv acordarea de suport și consultanță acestora.

01.04.2011 - 30.09.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-Înregistrarea tuturor documentelor contabile ale societăților comerciale și întocmirea situațiilor financiare aferente pana la nivel de balanță/bilant.
-Întocmirea, verificarea și arhivarea documentelor contabile aferente societăților comerciale.
-Activitati de consultanță în domeniul contabilității.
-Întocmirea de situații pentru expertize contabile judiciare și extrajudiciare.
-Întocmirea de rapoarte pentru evaluarea proprietăților imobiliare.
-Întocmirea de situații pentru proiecte privind accesarea fondurilor europene

01.05.2008 - 31.12.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-Atragerea clienţilor în cadrul firmei, întocmirea contractelor de vânzare a produselor comercializate de către firmă şi menţinerea relaţiilor cu aceştia.
-Întocmirea facturilor, distribuirea acestora către clienti, şi urmărirea încasărilor.
-Activităţi legate de relaţia cu bancile cu care colaborează societatea si întocmirea documentaţiilor pentru accesarea creditelor.
-Urmărirea situațiilor de încasări și plăți, întocmirea scadentarelor și cash-flow-ului.
În cadrul societăţii am ocupat şi funcţia de Responsabil Resurse Umane şi aveam ca și atribuții:
-asigurarea evidenței în format electronic a înscrisurilor din Registru de Evidență al Salariaților
-întocmirea și gestionarea tuturor documentelor din cadrul dosarelor de personal

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Contabilitatea, Audit Financiar și Expertiza Contabila la Facultatea De Ştiinţe Economice Şi Administraţie Publică din SUCEAVA.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Contabilitate și Informatica de Gestiune la Facultatea De Ştiinţe Economice și Administraţie Publică din SUCEAVA.

Premii

Certificari
Mar 2015 - Mar 2015: MANAGER PROIECT

Jun 2014 - Jun 2014: FORMATOR

Jan 2011 - Nov 2014: MEMBRU CECCAR

May 2010 - May 2010: INSPECTOR RESURSE UMANE

Voluntariat
Jun 2014 - Jun 2015: Trezorier
CLUB ROTARACT SUCEAVA BUCOVINA
Apr 2014 - Aug 2015: Membru fondator
CLUB ROTARACT SUCEAVA BUCOVINA
Proiecte
Sep 2012 - Sep 2012: Cursuri de comerț internațional - în cadrul proiectului Leonardo Da Vinci în Vigo – Spania;
Realizate în cadrul proiectului Leonardo Da Vinci în Vigo – Spania;
Feb 2012 - Dec 2012: Formator
Am sustinut cursuri de Managementul Resurselor Umane in cadrul proiectului IMM CHEIA SUCCESULUI, curs adresat persoanelor care doresc sa isi infiinteze o afacere, personalului de conducere si managerilor.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close