de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.11.1974

obiectiv

 

Domeniul Resurse Umane prezinta un real interes si pasiune pentru mine, acest lucru dovedindu-se si din experienta de 15 ani pe care o am in acest domeniu. Experienta acumulata pana in prezent mi-a permis dezvoltarea aptitudinilor de comunicare scrisa si orala, sinteza si relationare. Sunt o persoana dinamica, organizata, perfectionista cu competente bune de evaluare a persoanelor. Ma adaptez usor la un mediu in schimbare si consider ca perfectionarea continua este cheia succesului in domeniu. In domeniul resurselor umane, sustinerea de interviuri, administrarea dosarelor de personal, inocmirea contractelor individuale de munca, acte aditionale la contract si decizii, intocmirea statelor de plata, calculul premiilor lunare sau de performanta, trimiterea Revisal-ului in conditiile si termenele legale, intocmirea si elaborarea fiselor de post, intocmirea Regulamentului de Ordine Interioara sunt elemente familiale pentru mine. Recomandare de la Brigitte Vidu - Consilier juridic: ========================================= O recomand pe Mariana tuturor ce au nevoie sa lucreze cu un profesionist, cu un om de echipa si o foarte buna colega.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

Gestionez intreaga activitate de personal si salarizare conform prevederilor legale pentru clientii firmei (am in portofoliu un numar de 45 firme din domenii precum: constructii, IT, servicii medicale, prestari servicii de la 5 la 150 salariati), si anume:
- operare in REVISAL si transmiterea informatiilor in termenul legal (conform HG 500/2011 modificata prin HG 905/2017));
- intocmire si actualizare regulament intern (RI);
- intocmire si actualizare fise de post;
- ofer consultanta privind negocierea si incheierea contractului colectiv de munca acolo unde sunt peste 21 de salariati;
- ofer consultanta cu privire la procedura efectuarii cercetarii disciplinare in cazul abaterilor de la disciplina muncii;
- oprerare in sistemul informatic de salarizare si personal a tuturor datelor si informatiilor (D-Soft, Saga);
- calculez salariile pe baza pontajelor primite de la client;
- intocmesc dosarele pentru recuperarea concediilor medicale din FNUASS;
- reprezint firmele client in relatiile cu institutiile statului (Inspectoratul Teritorial de Munca, Somaj, Casa de Sanatate);
- redactare si postare anunturi de angajare;
- identificare noi surse de recrutare;
- selectare cv-uri si programarea candidatilor la interviu;
- programarea noilor angajati la medicul de medicina muncii.

01.08.2015 - 30.11.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane si salarizare

Responsabilitati:

Am gestionat intreaga activitate de personal si salarizare conform prevederilor legale pentru clientii firmei (am in portofoliu un numar de 20 firme din domenii precum: constructii, IT, servicii curierat, prestari servicii de la 5 la 50 salariati), si anume:
- operare in REVISAL si transmiterea informatiilor in termenul legal (conform HG 500/2011 actualizata);
- intocmire si actualizare regulament intern (RI);
- intocmire si actualizare fise de post;
- am oferit suport legislativ la negocierea si incheierea contractului colectiv de munca pentru o firma din domeniul productiei si pentru o alta din domeniul serviciilor de curierat;
- oprerare in sistemul informatic de salarizare si personal a tuturor datelor si informatiilor (Winsal, Saga);
- am calculat salariile pe baza pontajelor primite de la client;

01.12.2013 - 31.03.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

- intocmire documente de personal pentru noii angajati (contracte de munca, informari, declaratii);
- intocmire acte aditionale la contractul de munca pentru modificarile contractuale;
- intocmire decizii de incetare, suspendare, reintegrare;
- operare in REVISAL si transmiterea informatiilor in termenul legal (conform HG 500/2011 actualizata);
- am tinut evidenta salariatilor societatii (angajari, lichidari);
- eliberare diverse adeverinte solicitate de catre angajati;
- am tinut condica de prezenta pentru personalul angajat la sediul central;
- am tinut evidenta concediilor de odihna, a concediilor medicale, concediilor fara plata, precum si a altor zile libere platite acordate angajatilor conform contracutului de munca si contractului colectiv de munca aplicabil;
- am intocmit si actualizat regulamentul intern (RI) si regulamentul de organizare si functionare (ROF) si am participat la negocierea conctractului colectiv de munca;
- am intocmit si actualizat fisele de post;
- am intocmit si actualizat organigrama societatii;
- am redactat si postat anunturile de angajare pentru posturile vacante si/sau nou infiintate;
​- am selectat candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;
- am contactat candidatii si am sustinut interviurile de angajare impreuna cu sefii ierarhici;
- am programat noii angajati la medicul de medicina muncii;
- intocmire pontaj pentru angajatii de la sediul central si verificarea pontajelor pentru angajatii de pe santierele cu care societatea are incheiate contracte de lucrari;
- calculare premii lunare si anuale acordate angajatilor conform contractului colectiv de munca aplicabil;
- intocmire si verificare state de plata, fluturasii de salariu si declaratii lunare conform legislatiei muncii si fiscalitatii in vigoare;
- operare in sistemul informatic de salarizare si personal a tuturor datelor si informatiilor (Asis Plus);
- am declansat anchete urmarind procedura cercetarii disciplinare atunci cand s-au constatat abateri de la regulile de disciplina muncii in societate;
- am stabilit impreuna cu sefii ierarhici reguli privind disciplina muncii pentru salariati si am emis decizii interne in acest sens;
- am gestionat intreaga activitate de personal conform prevederilor legale pentru 80-100 de salariati;
- am gestionat intreaga activitate de salarizare conform termenelor si prodedurilor stabilite (avans si lichidare);
- am intocmit diverse rapoarte statistice privind evidenta, respectiv salarizarea personalului cerute de catre conducerea societatii;
- am mentinut relatiile cu institutiile statului (Inspectoratul Teritorial de Munca, Somaj, Casa de Sanatate);
- am instruit angajatii pe linie de sanatate si securitate in munca, respectiv prevenirea si stingerea si prevenirea incendiilor (periodic si la angajare);
- intocmire instructiuni proprii pe linie de sanatate si securitate in munca, respectiv prevenirea si stingerea si prevenirea incendiilor;
- am elaborat graficul anual de instruire;

01.05.2011 - 31.03.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: sef birou resurse umane

Responsabilitati:

- intocmire documente de personal pentru noii angajati (contracte de munca, informari, declaratii);
- intocmire acte aditionale la contractul de munca pentru modificarile contractuale;
- intocmire decizii de incetare, suspendare, reintegrare;
- operare in REVISAL si transmiterea informatiilor in termenul legal (conform HG 500/2011);
- eliberare diferite adeverinte solicitate de catre angajati;
- am tinut condica de prezenta pentru personalul angajat;
- am tinut evidenta concediilor de odihna, a concediilor medicale si a concediilor fara plata,;
- am intocmit si actualizat Regulamentul Intern (RI);
- am intocmit si actualizat fisele de post;
- am redactat si am postat anunturile de angajare pentru pozitiile vacante;
- am identificat noi surse de recrutare;
- am realizat selectia candidatilor in functie de cerintele postului si profilul candidatilor;
- am contactat candidatii si am sustinut interviurile de angajare;
- am programat noii angajati la medicul de medicina muncii;
- intocmire pontaj pentru angajatii de la sediu si verificare pontaje pentru angajatii de la punctele de lucru cu care societatea are incheiate contracte de prestari servicii;
- am intocmit si verificat statele de plata, fluturasii de salariu si declaratiile lunare conform legislatiei muncii si fiscalitatii in vigoare;
- oprerare in sistemul informatic de salarizare si personal a tuturor datelor si informatiilor (D-soft, Saga);
- am gestionat intreaga activitate de personal conform prevederilor legale pentru cei 25 de salariati ai societatii;
- am gestionat activitatea de salarizare conform termenelor si procedurilor stabilite (avans si lichidare);
- am mentinut relatiile cu institutiile statului (Inspectoratul Teritorial de Munca, Somaj);
- am instruit angajatii pe linie de sanatate si securitate in munca, respectiv prevenirea si stingerea si prevenirea incendiilor (periodic si la angajare);
- intocmire instructiuni proprii pe linie de sanatate si securitate in munca, respectiv prevenirea si stingerea si prevenirea incendiilor;
- am elaborat graficul anual de instruire;
- am tinut evidenta contabilitatii primare (introducere facturi, bonuri fiscale, nir-uri, bonuri de consum);
- am tinut evidenta stocurilor (scriptic si faptic);
- am centralizat comenzile si necesarele lunare pentru punctele de lucru cu care societatea are incheiate contracte de prestari servicii;

01.05.2004 - 30.04.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane si salarizare

Responsabilitati:

- intocmire documente de personal pentru noii angajati (contracte de munca, informari, declaratii);
- intocmire acte aditionale la contractul de munca pentru modificarile contractuale;
- intocmire decizii de incetare, suspendare, reintegrare;
- operare in REVISAL si inregistrarea documentelor in termen la Inspectoratul Teritorial de Munca Timis;
- am completat la zi carnetele de munca cu respectarea prevederilor Decretului 76/1976;
- am tinut evidenta salariatilor societatii (angajari, lichidari);
- eliberare diverse adeverinte solicitate de catre angajati;
- am tinut condica de prezenta pentru personalul angajat la sediul central;
- am tinut evidenta concediilor de odihna, a concediilor medicale, concediilor fara plata, precum si a altor zile libere platite acordate angajatilor conform contracutului de munca si contractului colectiv de munca aplicabil;
- am intocmit si actualizat regulamentul intern (RI) si regulamentul de organizare si functionare (ROF) si am participat la negocierea conctractului colectiv de munca;
- am intocmit grile de salarizare pe functii si meserii conform prevederilor legale si a contractului colectiv de munca;
- am intocmit si actualizat fisele de post;
- am intocmit si actualizat organigrama societatii;
-intocmire dosare de pensionare conform legislatiei in vigoare;
- am redactat si postat anunturile de angajare pentru posturile vacante si/sau nou infiintate;
​- am selectat candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;
- am contactat candidatii in vederea sustinerii interviurilor de angajare;
- am programat noii angajati la medicul de medicina muncii;
- intocmire pontaj pentru angajatii de la sediul central si verificarea pontajelor pentru angajatii de pe santierele cu care societatea are incheiate contracte de lucrari;
- calculare premii lunare si anuale acordate angajatilor conform contractului colectiv de munca aplicabil;
- intocmire si verificare state de plata si fluturasi de salariu conform legislatiei muncii si fiscalitatii in vigoare;
- operare in sistemul informatic de salarizare si personal a tuturor datelor si informatiilor (Asis Plus);
- am gestionat activitatea de personal conform prevederilor legale pentru 529 salariati in cinci judete: Timis, Arad, Caras-Severin, Hunedoara si Mehedinti;
- am gestionat activitatea de salarizare conform termenelor si procedurilor stabilite (avans si lichidare);
- am intocmit diverse rapoarte statistice privind evidenta, respectiv salarizarea personalului cerute de catre conducerea societatii;
- am mentinut relatiile cu institutiile statului (Inspectoratul Teritorial de Munca, Pensii, Somaj, Casa de Sanatate);

studii

 

Facultati:

1997 - 2001 Facultate / Colegiu: Ingineria si Managementul Sistemelor de Productie​ la Facultatea de Management in Productie si Transporturi din Timisoara.
1994 - 1997 Facultate / Colegiu: Economie, organizare, comunicare si relatii interumane in constructii​ la Facultatea de Constructii din Timisoara.

Premii

Calificari
May 2018: Ofiter Protectia datelor cu caracter personal

May 2015: Managementul proiectelor

Feb 2012: Specialist in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca

Mar 2007: Inspector Resurse Umane

Certificari
Nov 2004 - Dec 2004: Curs de perfectionare profesionala in domeniul relatiilor de munca



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close