Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.08.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.06.2007

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-o companie care sa ofere candidatilor un mediu placut de lucru in care cunostintele si calitatile pot fi puse in valoare, oferindu-se in acelasi timp posibilitati de calificare si promovare angajatilor;

Beneficii: Doresc ca, compania la care voi lucra sa-mi ofere posibilitatea de a-mi pune in valoare cunostintele, de a descoperii si invata lucruri noi care vor aduce beneficii companiei

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Altele, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2011 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager zona

Responsabilitati:

Asigura performanta economica a magazinelor din regiunea sa
•Monitorizeaza si analizeaza performanta financiara a fiecarui magazin din regiunea sa si a zonei, stabileste si implementeaza planuri de actiune care sa asigure indeplinirea obiectivele (targetelor)
•Comunica echipelor din subordine strategia companiei si indruma managerii de magazin in implementarea strategiei de vanzari, a promotiilor, controlul stocului si merchandising (aranjarea produselor in magazin)
•Cauta si implementeaza solutii pentru cresterea vanzarii si rentabilitatii magazinelor din zona sa
•Se preocupa constant de imbunatatirea indicatorilor financiari in fiecare magazin
•Comunica regulat cu echipa de management sediu:
oDepartamentul de Achizitii – pentru a oferi informatii referitor la implementarea strategiei comerciale in magazinele sale, precum si referitor la actiunile, preturile concurentei
oDepartamentul de Logisitica/Aprovizionare – pentru a se asigura ca magazinele sunt aprovizionate corespunzator
oDepartamentul de Marketing – pentru a transmite nevoile de comunicare locala specifice
oDepartamentul Financiar – pentru a obtine datele necesare pentru analiza rezultatelor de vanzari, costuri si profitabilitate ale magazinelor
oDepartamentul de Resurse Umane – pentru a identifica nevoile de recrutare, training, dezvoltare, monitorizare costuri, gestionarea conflictelor, legislatie in domeniu
•Coordoneaza toate activitatile legate de deschiderea de magazine noi, reamenajari, relocari etc.
•Transmite Directorului General / Operational un raport saptamanal de activitate si feedback dupa fiecare vizita de magazine cu propuneri concrete de imbunatatire a activitatii
Optimizeaza managementul echipei
Organizeaza ocuparea posturilor prin recrutare proactiva, promovari interne, plan de succesiune
•Indruma si instruieste managerul de magazin in implementarea managementului de echipa, comunica constant cu echipa
•Organizeaza, coordoneaza si monitorizeaza activitatile echipei
•Organizeaza intalniri lunare cu echipa in baza unei agende si succedate de o minuta
•Coordoneaza dezvoltarea echipelor din magazinele sale (cunostinte, abilitati etc) si incurajeaza initiativele locale
•Realizeaza evaluarile bi-anuale pentru echipa din subordine, identifica nevoile de formare si asigura suport permanent echipelor magazinelor
•Controleaza costurile cu personalul din regiunea sa pentru a obtine maxim de eficienta si productivitate, adaptand dimensiunea echipei si organizarea la contextul economic
•Raporteaza superiorului ierarhic orice situatie care ar putea dauna rezultatelor sau imaginii companiei

- Asigura satisfactia clientilor si contribuie la cresterea fidelizarii acestora
•Monitorizezaza activitatile de marketing si CRM si stabileste planuri de actiune in vederea atingerii excelentei, precum si sanctionarii comportamentelor necorespunzatoare
•Isi asuma responsabilitatea pentru rezultatele Mystery Shopper, le comunica corespunzator magazinelor si implementeaza planuri de actiune (instrumente si suport, sanctiuni) pentru a imbunatati rezultatele slabe si a creste focusul si nivelul de serviciu client.
•Coordoneaza procesul de deschidere de carduri noi. Contribuie la imbunatatirea activitatilor de recrutare a clientilor si la organizarea de evenimente in magazin

- Contribuie activ la cresterea notorietatii brandului si a fidelitatii fata de brand
•Monitorizeaza permanent concurenta si comunica sediului central informatii legate de preturi, servicii, campanii etc.
•Identifica locatii si oportunitati pentru deschideri de magazine noi
•Propune refituri, relocari etc si se preocupa permanent de a imbunatati imaginea magazinelor, in conformitate cu conceptul Marionnaud si regulile comunicate de sediul central
•Elimina activitatile daunatoare brand-ului si valorifica oportunitatile de imbunatatire a acestuia
* Elaborarea de proceduri Operationale si verificarea implementarii acestora.

01.04.2010 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: administrator baza date

Responsabilitati:

Administrarea bazei de date, clienti, furnizori, stocuri

01.04.2006 - 01.04.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

-prelucrarea si introducere in sistemul informatic datelor de natura comerciala( facturi, avize);
-prelucrerea informatiilor referitoare la procesul de avizare -facturare(preturi,disconturi);
- operarea facturilor si avizelor de insotire a marfii;
-emiterea avizelor de insotire a marfii si a facturilor catre clientii companiei;
- generarea comenzilor conform stocului optim pentru magazinele companiei.
- pastrarea unei bune colaborari intre companie si furnizorii interni de marfa.

01.09.2003 - 01.04.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial, sef de magazindin anul2004si casier din anul 2005

Responsabilitati:

Asigura performanta economica a magazinului
•Ia toate masurile necesare pentru a maximiza rata de conversie, valoarea tranzactiei si mixul de vanzari
•Monitorizeaza indicatorii cheie de performanta financiara a magazinului, stabileste planuri de actiune si face recomandari managerului de zona, dupa caz, pentru a se asigura ca obiectivele (targetele) sunt indeplinite
•Se asigura ca atat interiorul cat si exteriorul magazinului sunt in conformitate cu standardele stabilite si asigura suport in campaniile actuale si activitatile promotionale
Optimizeaza managementul echipei
•Organizeaza concediile si promovarile interne pentru a asigura o planificare solida a personalului
•Stabileste standarde clare pentru training si dezvoltare
•Indruma si instruieste lucratorii gestionari (Sales Assistants) si persoanele care deschid/inchid magazinul
•Furnizeaza un management performant in conformitate cu activitatea locala
•Verifica tinuta personalului, identificand cazurile in care standardele nu sunt respectate
•Furnizeza o comunicare clara, consistenta si motivationala
Asigura satisfacerea clientilor si contribuie la cresterea fidelizarii acestora
•Evalueaza in permanenta calitatea serviciului pentru clienti, utilizand metode de masurare atat formale cat si informale
•Se asigura de promovarea eficienta a cardurilor de loialitate si utilizarea informatiilor disponibile pentru cresterea fidelizarii clientilor si a numarului tranzactiilor
•Rezolva rapid si eficient orice plangere a clientilor si daca este cazul, inainteaza plangerea catre Managerul de zona
Promoveaza loializarea si extinderea brand-ului
•Implementeaza campaniile promotionale si activitatile comerciale locale
•Promoveaza cu entuziasm produsele Marca Prorie si Exclusive
•Intretine aspectul magazinului identificand zonele care necesita imbunatatiri

01.03.2001 - 08.12.2001

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare

Responsabilitati:

- FORMAREA PRICEPERILOR SI DEPRINDERILOR COPIILOR CU VARSTE CUPRINSE INTE 3 SI 7 ANI

Realizari:

-AM AJUTAT LA FORMAREA DEPRINDERILOR COPIILOR AFLATI IN INGRIJIREA MEA.

studii

 

Facultati:

2013 - 2013 Scoala Postliceala: Manager Proiect la Excelo - Curs Manager de proiect Diploma Acreditata din Bucuresti.
2001 - 2005 Facultate / Colegiu: Institutor la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

VESELA,
OPTIMISTA
COMUNICATIVA
SPIRIT DE ECHIPA,

Premii

Certificari
Mar 2013 - Apr 2013: Exelo Manager Proiect
Curs manager p

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close