Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 26.06.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.12.1992

Stagiu militar: da

obiectiv

 

O pozitie motivanta, care sa imi permita sa contribui cu experienta, pregatirea, abilitatile si indemanarile mele la dezvoltarea companiei.

Salariu: nespecificat

Beneficii: negociabil

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Transport / Distributie, Achizitii, Inginerie, Merchandising / Promoteri

Oras de lucru: Arad, Oradea, Resita, Timisoara, Caransebes, Lugoj

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

23.05.2009 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: manager zonal

Responsabilitati:

- Coordonarea activitatii de vanzare şi de promovare a produselor către clienţii din teritoriu ;
- Identificarea şi contactarea de noi clienţi ;
- Stabillirea rutelor pentru agenţii de vanzări din subordine ;
- Completarea diferitelor acte cu privire la identificarea clienţilor, emiterea de facturi, chitanţe, registrul de casă zilnic, foaie de vărsămnt, intocmire contracte cu clienţii ;
- Urmărirea activitatii de preluare si livrare a mărfii din depozit;
- Urmărirea si lansarea facturilor intocmai şi la timp, conform contractelor inheiate sau cele aflate in derulare ;
- Comunicarea cu Biroul Contractare, Planificare, Lansare, cu Biroul Marketing, etc.
- Actualizarea in timp real datele din sistemul informatic şi pe documentele insoţitoare diverselor operaţiuni asupra stocurilor de produse;
-Centralizarea şi transmiterea periodica a situaţiei vanzărilor totale punct lucru, vanzări/linii de produse , clienţi noi, vanzări/clienţi, informaţii concurenţi ;

12.06.2006 - 20.05.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: agent contractari si achizitii

Responsabilitati:

- procesarea necesarelor de materiale rezultate din Listele de Consum specific sau Cererile de cumparare interna de la elaborarea cererilor de oferta, obtinerea ofertelor, selectarea furnizorilor pana la intocmirea, urmarirea si inchiderea comenzilor.
-identificarea potentialilor furnizori, elaborarea cererilor de oferta, evaluarea ofertelor primite, selectarea furnizorilor impreuna cu celelalte departamente din cadrul UCM Resita conform procedurilor de proces si instructiunilor de lucru specifice.
-negocierea termenilor contractuali cu furnizorii (conditii si termene de livrare, preturi, modalitati si termene de plata, cerinte de calitate).
-elaborarea propunerilor de contracte sau contracte cu furnizorii si inaintarea acestora sefilor ierarhici spre aprobare.
-solutionarea cu furnizorii in timp util a problemelor legate de derularea contractelor si a comenzilor.
-verificarea concordantei dintre preturi si cantitatea facturata si cea comandata, intocmirea analizei facturii.
-urmarirea stadiului aprovizionarii pe obiective.
-comunicarea permanenta cu departamentele / serviciile si sefii ierarhici superiori despre stadiul derularii achizitiilor si a problemelor care intervin in buna desfasurare a activitatii de achizitii.

Realizari:

In perioada Mai 2004 - Iunie 2006 ca Sef Serviciu Achizitii, am realizat urmatoarele :
- reducerea cheltuielilor de aprovizionare cu aprox. 15%
- cresterea duratei medii credit furnizori - 90 de zile
- reducerea numarului de depozite - 5 depozite concentrate intr- un singur Depozit, ceea ce a condus la reducerea numarului de angajati ai Serviciului Depozite si a cheltuielilor tuturor sectiilor companiei ( consum de carburant, etc).
- reducerea numarului de furnizori cu aprox. 10%
- introducerea in contracte tip "Custodie" a circa 500 de repere
- implementarea la nivelul Achizitiilor a sistemului ERP

01.05.2004 - 11.06.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: sef serviciu achizitii

01.05.1995 - 01.05.2004

Departament: achizitii

Titlu Job: serviciul sculer sef - tehnician

01.03.1990 - 01.05.1995

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: metrolog

studii

 

Facultati:

Master - Universitatea "Eftimie Murgu"- Management in Inginerie Industriala 2008-2010
Universitatea "Eftimie Murgu" Resita

Facultatea de Inginerie - Specializarea UTS - 2003-2008
Liceul Industrial Nr. 5 Resita - 1981-1985

Activitati extracurriculare

- responsabilitate si autocontrol comportamental
- abilitati de organizare si coordonare
- abilitati de comunicare si negociere
- capacitate de finalizare a sarcinilor
- persoana orientata spre rezultate
- spirit de echipa
- disponibilitate pentru program prelungit

Premii

Curs - Abilitati de Comunicare si Negociere
Curs - Logistica si IT - Octombrie 2005 - eNsight Management & IT Consulting si SVASTA Consult Management
Curs - Auditor de secunda parte - Evaluarea furnizorilor - februarie 2005 - Quasaro SRL

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close