Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.07.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.01.2007

obiectiv

 

Bazandu-ma pe experienta dobandita de-a lungul timpului pot garanta asumarea unui rol esential in functionarea si dezvoltarea unei organizatii. Diversitatea planului de activitati cat si devotamentul meu pot fi utilizate in avantajul companiei astfel incat si eu ca individ sa ma pot dezvolta pe plan profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Medicina umana, Constructii / Instalatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: manager al sistemelor de calitate

Responsabilitati:

1. Pregătește și analizează Planul anual al managementului calității;
2. Coordonează activitățile de elaborare a documentelor sistemului de management al calității:
- manualul calității,
- procedurile,
3. Coordonează și implementează, în domeniul său de competență, programul de acreditare a tuturor serviciilor oferite în cadrul spitalului pe baza procedurilor operaționale specifice fiecărei secții, laborator, etc. și a standardelor de calitate;
4.Coordonează și implementează, în domeniul său de competență, procesul de îmbunătățire continuă a calității serviciilor;
5. Colaborează cu toate structurile spitalului în vederea îmbunătățirii continue a sistemului de management al calității;
6. Implementează, în domeniul său de competență, instrumente de asigurarea calității și de evaluare a serviciilor oferite;
7. Asigură, în domeniul său de competență, împlementarea și menținerea conformității sistemului de management al calității cu cerințele postului;
8. Coordonează în domeniul său de competență, activitățile de analiză a neconformităților constatate și propune managerului acțiunile de îmbunătățire sau corecție ce se impun;
9. Coordonează, în domeniul său de competență, analizele cu privire la eficacitatea sistemului de management al calității;

01.08.2016 - 30.04.2019

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora.
Raspunderea pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;
Raspunderea pentru calitatea si cantitatea produselor achizitionate;
Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
Negocierea contractelor de furnizare;
Gestionarea eficienta a stocurilor;
Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala.

01.02.2015 - 31.07.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: analist achizitii

Responsabilitati:

Negocierea periodica a produselor si serviciilor medicale sau non-medicale necesare achizitionarii;
Desfasurarea activitatilor necesare pentru asigurarea aprovizionarii cu produse si servicii conform cerintelor companiei (centralizarea necesarelor de materiale si servicii, lansarea comenzilor catre furnizori, receptia materialelor, etc.)
Asigurarea gestiunii fizice a stocului de marfa pentru companie;
Efectuarea trimestriala a inventarului stocului de marfa la nivel de sectie;
Verificarea si introducerea in bazele de date a documentelor fiscale;
Proceduri de cost-control (verificarea nevoilor vs. cerinte, verificarea modurilor de dare in consum la nivel de companie, etc.);
Relationarea cu furnizorii in vederea unei bune colaborari.

01.05.2010 - 28.02.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

DETALIILE POSTULUI : Activitate de secretariat - editari documente (adrese, adeverinte, procese-verbale, oferte,decizii, contracte prestati servicii,acte aditionale, dosare licitatii, devize de lucrari...), mentinera legaturii cu frunizorii si clientii, preluarea convorbirilor telefonice, efectuarea de comenzi pentru consumabile si piese de schimb pentru aparatura de birou, agenda cu programarile clientilor Contabilitate primara - emiterea de facturi, inregistrarea in programul de contabilitate a facturilor de la furnizori si a facturilor emise catre clienti, evidenta platilor si a incasarilor (casa, banca , trezorerie) precum si inregistrarea acestora in contabilitate, indosarierea documentelor, relatia cu banca si cu trezoreria (extrase de cont, intocmire ordine de plata), relatia cu Registrul Comertului (depunere bilant, infiintare punct de lucru), bonuri de consum.

01.07.2008 - 28.02.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

• intocmirea si inregistrarea facturilor, notelor de receptie, bonurilor de consum,
• monitorizarea fluxului monetar si inregistrarea documentelor financiar-contabile,
• corelarea activitatilor de logistica cu activitatea economica,
• mentinerea relatiei cu banca,
• analizarea soldurilor clientilor,
• intocmirea situatiilor de inchidere de luna, de trimestru si an.

01.10.2007 - 31.07.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: recuperator creante - call center

Responsabilitati:

1. Intocmeste si transmite toate rapoartele de creante si analiza prevazute in fisa postului,la termenele impuse prin procedurile companiei;
2. Mentine relatiile permanente si civilizate cu clientii pentru recuperarea creantelor,reconcilieri de sold,corespondenta comerciala;
3. Respecta ierarhia si nivelurile de subordonare in companie;
4. Colaboreaza cu Departamentul Vanzari in analiza clientilor,furnizarea de informatii referitoare la bonitatea clientilor si recuperarea creantelor;
5. Se deplaseaza la clienti pentru recuperare creante ori de cate ori se impune;
6. Respecta intocmai procedurile companiei si aplica intocmai normele de creditare ;
7. Intocmeste documentatia pentru notificari,somatii ,concilieri si litigii conform procedurii specifice.

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Masterat: Managementul Serviciilor Sociale si de Sanatate la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2008 - 2011 Facultate: Marketing bancar la Institutul Bancar Roman din Bucuresti. - Diploma de licenta
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Economic la Col.Ec. A.D. Xenopol - filiera Tehnologica, specializarea Economic din Bucuresti. - Certificat de absolvire a liceului;
- Certificat de competente profesionale - Tehnician in activitati financiare si comerciale
- Diploma de Bacalaureat.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close