Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.08.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.05.2009

obiectiv

 

Sunt o persoana sociabila, deschisa spre noi experiente si dornica de a invata lucruri noi. Ma consider o persoana perfectionista si ambitioasa care este autocritica.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Arad

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: manager clientela si operatiuni

Responsabilitati:

Dezvolta relațiile cu clienții pe care îi are în portofoliu:
- vinde produsele și serviciile băncii, urmărind îndeplinirea obiectivelor personale comerciale
-este proactivă în relația cu clienții și identifică nevoile clienților
- fidelizeaza clienții prin calitatea produselor și serviciilor oferite
- urmărește creșterea rulajelor, conturilor pentru clienții existenți, prin propunerea de noi produse și servicii personalizate pe tip de client
- urmărește evoluția soldurilor și operațiunile clienților importanți
-supraveghează riscurile și optimizează rentabilitatea relațiilor cu clineții și cu celelalte structuri implicate în activitatea desfășurată
- pregătește, analizează și înregistrează dosarele de credit conform fluxurilor în vigoare

01.09.2014 - 31.01.2017

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal

Responsabilitati:

- realizeaza vanzarea si promovarea produselor cu exceptia celor de creditare;
- inregistreaza in aplicatiile informatice produsele comercializate
- urmareste indeplinirea obiectivelor personale-comerciale
- fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite
- asigura serviciile legate de operatiuni curente in LEI si in devize ale clientelei; asigura verificare autencititatii acestora si incadrarea in limitele de disponibilitati
- asigura efectuarea operatiunilor in numerar(plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS)
- efectueaza operatiunile in numerar(lei si valuta) ordonate direct de clienti,inclusiv operatiunile initiate de consilierii de clientela; verifica documentele aferente pentru toate operatiunile realizate
- asigura procesarea sau primeste si verifica documentele aferente operatiunilor clientelei in LEI (instrumente de credit-debit, ordine de plata, cereri de eliberare cec-uri barate, dispozitii de plata externa
- introduce la mapele clientilor extrasele de cont, elibereaza extrasele de cont la cerere
- efectueaza operatiuni aferente produselor de economisire
- gestioneaza cererile clientior legate de activitatea de carduri
- asigura securitatea zilnica a operatiunilor verificand jurnalul de operatiuni
- arhiveaza jurnalele si rapoartele operatiunilor
- cunoaste si respecta regulile de securitate
- asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si operatiunile efectuate
- este razpunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar
- asigura gestiunea numerarului la nivelul unitatii
- realizeaza alimentarile si preluarea numerarului celorlati operatori din unitate atat in aplicatiile informatice, cat si fizic prin supravegherea transferului de numerar in tezaur
- realizeaza estimari ale necesarului de numerar si respecta instructiunie de alimentare si remitere in relatii cu sucursala

01.08.2013 - 30.09.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: amanetar

Responsabilitati:

- promovarea si prezentarea serviciilor companiei
- oferirea serviciilor catre clienti conform procedurii
- intocmirea documentatie zilnice conform procedurii
- inventarierea periodica sau inopinata conform procedurii
- verificarea veridicitatii obiectelor din metale pretioase si evaluarea lor
- intocmirea de rapoarte de gestiune ,zilnice, registru de aur si casa, note de receptie, avize, facturi, dispozitii de plata, dispozitii de incasare
- intocmire contractelor de imprumut si garantii

01.01.2013 - 30.06.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: staff responsable

Responsabilitati:

- training de specialitate la Bucuresti
- receptionarea produselor si verificare faptica a acestora
- asigura toate operatiunile necesare verificarii periodice a stocului din magazin
- face comenzi in urma analizarii rapoartelor de vanzari
- organizeaza inventare
- pontaj, concedii
- intocmeste feedback-uri saptamanale si trimestriale

01.05.2012 - 31.01.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

- gestioneaza operatiunile de retur si rezervarea produselor
- raspunde zilnic de registrul de casa si de casele de marcat
- verifica si se asigura de funcionarea corespunzatoare a seifurlor programabile din magazin
- verifica numerarul din casele de marcat
- comunica zilnic rapoartele cu privire la incasari si pret
- incaseaza si verifica contravaloarea bunurilor vandute
- emite rapoartele obligatorii de pe casele de marcat(raportul X si Z)
- preda plicurile cu facturile de rulaj zilnic

- efectueaza zilnic depunerea numerarului catre banca prin agentul colector
- responsabil cu cheia si combinatia seifului

01.10.2011 - 31.05.2012

Departament: altele

Titlu Job: vanzator

Responsabilitati:

- servirea clientilor
- ofera clientilor alternative pentru produsele dorite
- cunoasterea completa a produselor
- aranjarea produselor, marcarea cu etichete
- aranjarea produselor in depozit
- raspunde de conectarea si deconectarea alarmelor

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Finantare si Management in Adiminstratia Publica la Universitatea "Aurel Vlaicu" din Arad.
2009 - 2012 Facultate / Colegiu: Stiinte Economice, Finante Banci la Universitatea "Aurel Vlaicu" din Arad.
2005 - 2009 Liceu: Romana-engleza bilingv la Liceul Teologic Baptist "Alexa Popovici" din Arad.

Premii

Certificari
Aug 2013 - Aug 2013: SC BERTUS SRL
Diploma de amanetar



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close