Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.06.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.07.2004

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Achizitii, Protectia muncii, Banci

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - 29.02.2020

Departament: management

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

Comunicarea permanenta cu clientul pentru a determina specificațiile și / sau modificarea produselor;
Conturul cerințelor și al calendarului proiectului;
Colaborarea cu alte echipe pentru a finaliza și livra cu succes proiectul;
Finalizarea si livrarea proiectelor la timp, in bugetul stabilit si conform cerintelor clientului;
Intocmirea de rapoarte cu privire la progresul proiectului.
Analizeazarea în permanenta a pietei, preturilor, comenzilor, volumului si a profitului.

01.04.2018 - 30.09.2019

Departament: juridic

Titlu Job: jurist

01.10.2016 - 30.04.2018

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Negocierea, intocmirea, vizarea contractelor comerciale si a actelor aditionale.
Inteprinderea actiunilor necesare in vederea recuperarii creantelor.
Preluarea comenzilor venite de la clienti si programarea prestarii serviciilor solicitate de acestia in functie de necesitatea solicitantului si a disponibilitatii prestatorului. Intocmirea ofertelor.
Intocmirea facturilor si chitantelor aferente; stornari/anulari de facturi, intocmirea dispozitiilor de plata; registru de casa.
Participarii la licitatii publice - SEAP.
Suport departament de resurse umane in vederea semnarii contractelor de munca de catre angajati, intocmirea dosarelor de personal, intocmirea si centralizarea cererilor de concediu si a invoirilor, pontaje si state de plata.

01.07.2016 - 30.09.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist in achizitii

Responsabilitati:

Identificarea anunturilor publicate pe site-ul de achizitii publice SEAP privitoare la contractele de achiziti publice specifice firmei;
Procurarea documentatiei de atribuire de la autoritatile contractante;
Analizarea si clarificarea conditiilor de participare la procedura de achizitie;
Intocmirea documentatiei ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date,etc;
Completarea formularelor si intocmirea dosarului;

01.03.2015 - 31.07.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: manager relatii clienti

Responsabilitati:

Incasarea clientilor.
Intocmirea registrului de casa.
Preluarea si verificarea seturilor de documente din departamentele comerciale. Intocmirea deconturilor.
Redactarea actelor aditonale la Contractele de leasing financiar.
Introducerea contractelor in programul de facturare.
Emiterea facturilor pentru ratele de leasing.

01.07.2013 - 31.03.2015

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Activitate de consiliere in orice problema de natura juridica in care este implicata societatea.
Conceperea, redactarea si verificarea contractelor civile, comerciale sau a altor acte juridice incheiate de societate.
Colaborarea cu insitutii de stat si private.

01.10.2012 - 31.07.2013

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Conceperea, redactarea si verificarea contractelor civile, comerciale sau a altor acte juridice incheiate de societate.
Colaborarea cu institutiile de stat si private in vederea solutionarii problemelor de natura juridica

01.01.2011 - 31.10.2012

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic/director vanzari

Responsabilitati:

*) Vizarea din punct de vedere juridic a tuturor documentelor intocmite de catre Corpul Executorilor al Institutiei Financiare Nebancare.
Intocmirea notificarilor, somatiilor de plata, cererilor de investire cu formula executorie a garantiilor aferente contractelor de leasing ( B.O., C.E.C.), intocmirea cererilor de executare silita.
Verificarea juridica a potentialilor clienti ai Institutiei Financiare.
Actualizarea contractelor de leasing conform modificarilor legislative.
Reprezentarea in instanta a societatii in diverse dosare. Monitorizarea situatiei dosarelor aflate pe rolul instantelor judecatoresti.

*)Activitate de consiliere in orice problema de natura juridica in care este impicata societatea.
Intocmirea, vizarea contractelor comerciale si a actelor aditionale.
Inteprinderea actiunilor necesare in vederea recuperarii creantelor.
Reprezentare in instanta a societatii.

*) Identificarea potentialilor clienti;
Mentinerea legaturilor cu partenerii, clientii sau potentialii clienti ai firmei, prin corespondenta electronica, telefon sau fax;
Informarea clientilor cu privire la noile produse;
Intocmirea ofertelor;
Reclama pentru produse, pregatirea spoturi publicitare, incheierea de contracte cu agentii de publicitate pentru promovarea produselor;
Solutionarea amiabila a problemelor aparute cu clientii;
Intocmirea si actualizarea evidentei clientilor precum si a cursurilor in desfasurare.
Elaborarea/implementarea programelor de masurare a satisfactiei clientilor, propunerea masurilor de îmbunatatire;
Urmarirea respectarii obligatiilor contractuale;
Negocierea si semnarea contracte de formare profesionala, intocmirea facturilor si chitantelor aferente;
Stornari/anulari de facturi, referate de acordare comisioane catre agentii de vanzari, documente justificative pentru efectuarea cheltuielilor;
Intocmirea dispozitiilor de plata, deconturilor de cheltuieli;
Efectuarea platilor catre furnizori si diferite institutii de stat;
Registru de casa si pontaj;
Actualizarea siteurilor societatii;
Intocmirea dosarelor in vederea participarii la licitatii publice

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate / Colegiu: Drept la Universitatea Tibiscus din Timisoara. Lucrare de licenta: "Procedura executarii silite."

Premii

Certificari
Apr 2013 - May 2013: Inspector/referent resurse umane
Cod COR: 333304
Mar 2013 - Apr 2013: Specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca
Cod COR: 226302
Jan 2013 - Feb 2013: Operator calculator electronic si retele
Cod COR: 351101
Notiuni I.T. - WINDOWS - WORD - EXCEL - POWERPOINT - INTERNET
Traininguri
Oct 2012 - Oct 2012: Cursul de instruire din cadrul proiectului ,,Intarirea capacitatii companiilor romanesti de dezvoltare a parteneriatelor sociale - Responsabilitate Sociala Corporativa (RSC)"-POSDRU/64/3.3/S/41722
Conceptul, principiile si elementele de baza ale antreprenoriatului responsabil social.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close