Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

24.12.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.04.2005

obiectiv

 

Sunt o persoana responsabila, punctuala si auto-didacta. Sunt obisnuita sa actionez cu profesionalism si tin la eticheta. Trei caracteristici esentiale care ma definesc: organizarea, curatenia si promptitudinea.

Salariu: 7.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Achizitii, Audit / Consultanta, Management, Personal calificat

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager de proiect

Responsabilitati:

▪ asigură planificarea financiară a proiectului;
▪ întocmește cererea de finanțare și asigură implementarea proiectului după aprobarea Autoritatii de Management;
▪ avizează cererile de rambursare și rapoartele de progres;
▪ semnează documentele care dovedesc derularea activităților specificate în contract de către membrii echipei de management și ai echipei de implementare;
▪ asigură disponibilitatea documentelor justificative cu ocazia verificărilor și solicitărilor transmise de DG PECU, Autoritatea de Certificare, AA, DLAF, CE, Curtea Europeană de Conturi și/sau oricărui alt organism abilitat să verifice modul de utilizare a finanțării nerambursabile;
▪ răspunde solicitărilor DG PECU și a altor organisme abilitate;
▪ coordonează organizarea și realizarea procesului de achiziții publice de către responsabilul cu achiziții din echipa de management;
▪ coordonează activitatea membrilor echipei de management a proiectului, urmărește modul de realizare a fazelor și activitățile proiectului, urmărește costurile și cheltuielile, încadrarea lor în bugetul aprobat.;

01.08.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: responsabil financiar

Responsabilitati:

verifică și avizează conformitatea cu dispozițiile legale în vigoare pentru documentele de angajare, ordonanțare și lichidare a cheltuielilor generate de implementarea activităților proiectului, în conformitate cu regulile de eligibilitate a cheltuielilor în cadrul cererii de propuneri de proiecte și cu legislația națională și comunitară în vigoare;
▪ verifică/asigură respectarea condițiilor contractuale, a regulilor de eligibilitate și a legislației naționale și comunitare în vigoare în ceea ce privește cheltuielile ce stau la baza desfășurării activităților din proiect;
▪ asigură încadrarea cheltuielilor în bugetul proiectului;
▪ validează procedurile financiare specifice implementării proiectului;
▪ asigură verificarea eligibilității cheltuielilor efectuate în cadrul proiectului;
▪ asigură disponibilitatea documentelor justificative cu ocazia verificărilor și solicitărilor transmise de DG PECU, Autoritatea de Certificare, Autoritatea de Audit;

01.05.2016 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inspector principal

Responsabilitati:

▪ Solicitarea și centralizarea nevoilor specifice structurilor OI POCU care pot fi finanțate din axa de Asistență Tehnică din cadrul POCU 2014-2020;
▪ Elaborarea cererilor de finanțare pentru proiectele finanțate prin Axa prioritară 7 – Asistență Tehnică pentru domeniul specific;
▪ Implementarea contractelor de finanțare, după aprobarea cererii de finanțare și semnarea contractului de finanțare de către DG PECU – MDRAPFE;
▪ Participarea la derularea procedurilor de achiziție publică pentru proiectele finanțate în cadrul POCU Axa Prioritară 7, Asistență Tehnică, în conformitate cu prevederile legislației naționale și comunitare în vigoare;
▪ Întocmirea cererilor de prefinanțare/plată/rambursare, în conformitate cu legislația națională aplicabilă și procedurile operaționale în vigoare, în cadrul Axei Prioritare 7 „Asistență Tehnică” și instrucțiunile emise de AMPOCU și le înaintează AM pentru verificare și validare.

01.12.2011 - 31.05.2016

Departament: functii publice

Titlu Job: ofițer evaluare, contractare

Responsabilitati:

Finantare fonduri europene POSDRU 2007-2013
▪ Primirea în vederea evaluării cererile de finanțare înregistrate de AM.
▪ Organizarea și asigurarea bunei desfășurări a sesiunilor de evaluare tehnică și financiară.
▪ Selectarea cererilor de finanțare depuse de către potențiali beneficiari, în conformitate cu criteriile de selecție aprobate de către Comitetul de Monitorizare

▪ Primirea în vederea evaluării cererile de finanțare înregistrate de AM.
▪ Organizarea și asigurarea bunei desfășurări a sesiunilor de evaluare tehnică şi financiară.
▪ Selectarea cererilor de finanțare depuse de către potențiali beneficiari, în conformitate cu criteriile de selecție aprobate de către Comitetul de Monitorizare.
▪ Contractare beneficiari fonduri nerambursabile.
▪ Verificare notificări și acte adiționale contracte de finanțare

01.06.2010 - 31.12.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vânzări

Responsabilitati:

▪ Comerț online.
▪ Suport tehnic, situații vânzări și baze de date.
▪ Relații cu clienții

studii

 

Facultati:

2015 - 2017 Facultate: Studii juridice la Universitatea Transilvania Brasov din Brasov. Studii juridice
2009 - 2015 Facultate: Drept la Universitatea Bucuresti din Bucuresti. Studii juridice
2009 - 2013 Masterat: Stiinte Politice la SNSPA din Bucuresti. Master Politici Publice si Integrare Europeana
2006 - 2009 Facultate: Stiinte Politice la SNSPA din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Stiinte sociale la Colegiul National Andrei Saguna din Brasov.

Premii

Certificari
Apr 2016 - Apr 2016: Manager de proiect
Certificat ANC
▪ Tematica: Scopul proiectului, Dezvoltarea noțiunii de proiect si de manager de proiect, Tipuri de organizații, Obiectivele proiectului, Stabilirea rezultatelor urmărite in cadrul unui proiect, Beneficiarii proiectului, Analiza factorilor interesați, Analiza riscurilor, Stabilirea resurselor proiectului, Bugetul proiectului, Echipa de proiect, Monitorizarea proiectului, Evaluarea proiectului;
▪ Competențe dezvoltate conform standardului ocupațional: Stabilirea scopului proiectului, Stabilirea competentelor necesare unui manager de proiect, Conceptul de persoane cheie in dezvoltarea proiectului, Stabilirea obiectivelor proiectului, Stabilirea etapelor in dezvoltarea unui proiect, Elaborarea detaliata a unui proiect conform cerințelor, Analiza mediului si a influentelor acestuia asupra proiectului, Managementul riscului, Stabilirea si gestionarea resurselor necesare proiectului, Managementul echipei de proiect, Comunicarea in cadrul proiectului, Evaluarea finala a proiectului, Analiza motivelor pentru care proiectul a avut sau nu succes.
Jul 2015 - Aug 2015: Formator
Certificat ANC
▪ Tematica: Paradigme ale învățării, Stiluri de învățare, Identificarea nevoilor de învățare la adulți, Particularitățile activității de trening, Managementul emoțiilor, Marketingul formării, Proiectarea programelor de formare adulți, Organizarea și monitorizarea sesiunilor de formare, Evaluare și feed back. Autoevaluare formator
▪ Abilitați dobândite: Să identifice nevoile de instruire, Să folosească limbajul verbal, non-verbal, paraverbal, Să prioritizeze etapele predării, Să faciliteze procesul de instruire, Să proiecteze structura organizatorică și conceptuală a cursului, Să evalueze rezultatele procesului de învățare, Să elaboreze planul de evaluare și autoevaluare, Să realizeze feed-back-ul pentru cursanți.
Hobby-uri
organizare evenimente, design, pictura, muzica, sport



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close