de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.09.1982

Permis conducere:  Cat.A, Data obtinerii:01.08.2006

obiectiv

 

Sunt fire loiala, motivata, orientata catre rezultat, capabila sa muncesc in echipa si sa asimilez rapid informatii. Sunt dinamică şi îmi doresc angajarea într-un mediu care să îmi satisfacă capacitatea de muncă, care să mă țină alertă şi să mă stimuleze progresiv. Am o gandire analitica, atentie pentru detalii si constiinta muncii prestate.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti, Targoviste, Gaesti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2011 - 31.10.2018

Departament: altele

Titlu Job: manager general

Responsabilitati:

Am conceput de la zero un magazin specializat in vanzarea de ceai si accesorii pentru servirea si prepararea acestuia. Etapizand proiectul in activitati practice:
Am intocmit planul de afaceri, am gasit spatiu si finantare pentru proiect;
Am supravegheat renovarea si mobilarea spatiului, a.i. am obtinut la parter un magazin specializat in vanzarea de ceai, iar la demisol o mini ceainarie;
Am degustat si ales marfa, am cautat numele, slogan si am asociat o idenditate vizuala brand-ului. Am conceput ca structura si continut etichetarea produselor atat pentru zona de retail, cat si pentru cea de sales;
M-am ocupat de angajarea personalului, dar am si suplinit lipsa acestuia in caz de nevoie. M-am ocupat de educarea angajatilor ca standardul magazinul sa fie mentinut in permanenta, dar am stabilit si proceduri clare de lucru, a.i. angajatii sa se descurce singuri rapid;
Am mentinut relatia cu organele de control ale statului si am cooperat in vederea relizarii controalelor necesare;
M-am ocupat de promovarea magazinului in mediul online, dar si de realizarea unui magazin online. Tot aici as putea adauga campaniile organizate cu bloggeri, administarea paginilor de facebook si instagram, organizarea de concursuri si participarea la targuri tematice;
Organizarea de evenimente si degustari in cadrul ceainariei in vederea educarii publicului tinta. In acelasi sens am scris si publicat articole tematice pe forumuri sau blogguri, dar am si organizat cursuri si ceremonii de ceai;
Cunoasterea buna a domeniului si pasiunea mare pe care o am pentru ceai, au coroborat a.i. magazinul a castigat rapid notorietatea in ciuda faptului ca era amplasat in zona centrala, dar fara vad comercial. Am cladit renume bun si clienti in majoritate fideli, care m-au recomandat mai departe. In fapt, validarea suprema a foat faptul ca primeam clienti din recomandarea magazinelor concurente;
Pentru ca sunt foarte dedicata si muncitoare m-am epuizat in acest proiect, iar cand am crezut ca am stabilit un echilibru o serie de evenimente contingente am facut sa pastrez doar magazinului online si zona de sales.
In cadrul magazinului am avut practic tot tipul de activitati, am trecut prin tot tipul de probleme, am solutionat tot felul de situatii.
Mi-am testat capacitatea de asumare si raspundere, de invatare, de a solutiona probleme, rezistenta la stres permanent, motivatia, atentia, concentrarea, capacitatile de negociere, capacitatile asertive, uneori si pe cele agresive, alte ori capacitatile fizice.

16.10.2007 - 31.07.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Emiterea facturilor la scadenta pentru trei firme din cadrul Grupului Financiar Porsche - emitere in flux -
;
Inregistrarea in contabilitate a facturilor de cheltuieli diverse;
Inregistrari extrase cont;
Inregistare casa;
Emitere facturi de cheltuieli diverse catre clientii firmei Porsche Leasing;
Verificare jurnal de vanzari;
Verificari lunare pentru difereite conturi de venituri si cheltuili;
Reconcilieri solduri;
Activitatea care ma stimula cel mai tare era testarea programelor informatice pentru orice modificare a acestora - cel mai important proiect legat de aceasta sarcina a fost traslatarea contabilitatii firmei din contabilitatea societatilor comerciale pe contabilitate bancara.


04.01.2007 - 31.10.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil gestiune

Responsabilitati:

Responsabilitati, Realizari
Inventarierea periodica a stocului de marfa existent in toate cele 5 puncte de lucru - faptic scriptic- reglarile necesare in urma descoperii diferentelor;
Inregistrarea facturilor de intrare de marfa
Inregistrarea in contabilitate a diferitelor reglari
Inchiderile lunare de gestiune (607, 707, 481, 473)
Evidenta stricta a stocurilor
Inregistrarea in contabilitate a facturilor de cheltuieli diverse
Operare casa, banca
Am reusit ca intr-un timp extrem de scurt sa aduc stocul faptic la acelasi nivel cu cel scriptic

15.10.2005 - 31.12.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent contabil

Responsabilitati:

- Emiterea facturilor catre clienti
- Introducerea in contabilioate si gestiunea a facturilor de la furnizorii interni si externi, cu calculatia pretului de intrare inclusiv transport si alte taxe)
- Emiterea avizelor de expeditie
- Bonuri de consum
- Incasari, plati, registre de casa.
- Calculatii de pret pentru facturare.
- Gestiune
- Documente de productie
- Evidenta stricta a stocurilor
- Emiterea diferitelor situatii cerute de conducere sau de contabilul sef.

05.08.2004 - 31.10.2005

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: statistician

Responsabilitati:

Centralizarea si editarea documentatiei de oferta pentru participarea firmei la diferite licitatii precum si intocmirea diferitor formulare necesare documentatiei oficiale pentru respectivele licitatii.

01.01.2004 - 31.08.2004

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: redactor

Responsabilitati:

Propunere teme pentru articole, redactare articole, participare la conferinte de presa, propunere de idei pentru spoturi tv si machete de presa, redactare texte penru emisiunea Schic&Style (difuzata pe Atomic tv), creare text promo pentru emisiune.
Desi m-am angajat redactor m-am trezit ca fac de la A la Z o revista, o emisiune TV si reclamele pentru aceasta emisiune.



studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Spiru Haret din Bucharest.
2001 - 2005 Facultate: Matematica la Universitatea Bucuresti din Bucharest.

Premii

Hobby-uri
Ceaiul, psihologia

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,incepator)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close