Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.09.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.10.2007

obiectiv

 

Sunt o persoana ambitioaasa, corecta, optimista, imi place sa lucrez cu oameni capabili.

Salariu: nespecificat

Beneficii: depinde de job

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: manager proiect informatic

Responsabilitati:

Activitatea mea in cadrul acestei societati consta in mare parte in oferirea de suport clientilor si colaboratorilor societatii.
Mentionez aici activitati de :
- instalare soft
- consultanta in cazul unor erori
- prezentari realizate clientilor societatii
- Suport in dezvoltarea acestui soft dar si in instruirea noilor utilizatori , realizata fie online fie fata in fata.
O alta parte a acestui job este vanzarea acestui soft , activitate ce presupune o buna cunoastere a legislatiei si a programului, dar si o buna capacitate de discutie cu persoane necunoscute.
Bineinteles ca in cadrul acestei activitati urmeaza faza de instalare a programului, de prezentare a programului, de configurare a bazei de date si de suport ulterior.

01.02.2012 - 31.05.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Activitatea desfasurata in cadrul acestei societati era de suport in dezvoltarea unui soft de contabilitate atat partea de contabilitate generala cat si partea de resurse umane si intocmire de state de plata, pontaje si alte declaratii. Sunt cuprinse aici activitati de corectare , testare si lucru in acest soft.
Totodata suportul oferit clientilor si persoanelor interesate de softul creat constituia una din activitatile mele in cadrul acestei companii.
O alta activitate desfasurata incadrul acestei societat era contabilitatea (registrul de casa, deconturi, inregistrare acte in programul Winmentor - extrase de cont, facturi de intrare , facturi de iesire , nir-uri , borderouri si alte documente in functie de activitate ) si intocmire rapoarte statistice de activitate interna .
- Activitati precum gestionarea platilor catre stat si rezolvarea situatiilor mai delicate cu inspectorii fiscali, intra de asemenea in atributiile mele.
- O alta activitate desfasurata este gestionarea pfa-urilor colaboratoare .
- intocmire facturi si chitante ,
- urmarirea platilor catre trezorerie,
- mentinerea legaturii cu institutiile statului
- activitati ce tin de resurse umane printre care : pontaj salariati,
- intocmire adeverinte pentru salariati,
- pregatire documentatie pentru inceperea si incetarea activitatii salariatilor precum si gestionarea dosarelor de personal (contracte de munca , fisa de post , adeverinte, etc.)
- intocmirea raportarilor catre Banca Nationala

01.03.2010 - 29.02.2012

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

Responsabilitatile postului ocupat : activitati aferente resurselor umane (interviuri, postari anunturi job-uri), activitati de colaborare cu partenerii, indrumarea noilor veniti in cadrul societatii , rapoarte interne .
Activitati de marketing : marketing research: Facebook, studii de piata, construirea de reclame, flyere, postere, invitatii, urmarirea distribuirii materialelor promotionale ,stabilirea unei legaturi cu colaboratorii (pentru publicitate si pentru alte interese ale societatii ), crearea de evenimente in cadrul societatii, gasirea de solutii de marketing pentru magazinul de service telefoane si promovarea produselor, promovarea magazinului de service telefoane si a serviciilor online si offline, realizarea zilnica a postarilor pe paginile de facebook, trimiterea de mesaje personalizate cu discount-uri/vouchere oferite cadou de ziua de nastere a prietenilor societatilor
Alte modifcari aduse in site (Lucrul cu programul Joomla ,Efectuarea diverselor banere, afise,elemente grafice pentru site in Photoshop, Cresterea numarului de vizualizari online a site-urilor si informatiilor si produselor oferite de societati , mentinerea unui feedback pozitiv crescator in ceea ce priveste numar de clienti , numar de vizitatori ai site-ului dar si numar de persoane care apeleaza la serviciile si produsele noastre in urma campaniilor realizate, strangerea unei baze de date de aproximativ 8000 emailuri si pste 20 000 telefoane.

01.10.2007 - 01.03.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- prelucrarea tuturor documentelor ce tin de fiscalitate si salarii: intocmirea statelor de plata, actelor aditionale la contractele de munca, etc.
- Intocmirea declaratiilor lunare/semestriale, anuale decl 100, 102, 300, bilant, etc.
- mentinerea unei legaturi permanente cu clientii pentru a aduce tot ce e necesar si a plati taxele catre institutiile statului (intocmirea si plata contributiilor prin op-uri sau foi de varsamant )
- contabilitate primara: inregistrare facturi, chitante, ordine de compensare, leasinguri, contracte de munca, acte aditionale ale acestoraasi alte documente contabile.
- trimiterea periodica de rapoarte legate de situatia lunara a fiecarei firme pe care o avem in lucru (in total fiind 15 firme a caror acte le prelucram ): rapoarte privind soldurile la banci, datorii restante la finante, datorii actuale la finante, situatia lunara/trimestriala: profit, pierdere, cheltuieli totale, etc.
Am reusit sa tin o contabilitate corecta a celor 15 societati de care ma ocupam. Am obtinut de asemenea rezultate bune in urma controalelor de la institutiile statului cat si de la auditele particulare realizate de societati.

01.01.2006 - 01.10.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Sarcini de contabilitate primara si atributii de asistent manager
- coordonarea personalului din vazari: indicarea activitatilor zilnice ale acestora de la receptionarea marfii, verificarea ei, verificarea marfilor vechi pentru a vedea termenul de expirare, mentinerea curateniei in magazin , gestionarea produselor din magazin , organizarea marfii in magazin
- Aprovizionarea si verificarea permanenta a stocurilor: realizarea de comenzi catre furnizori
- supravegherea permanenta a magazinului
- gestionarea platilor: achitarea facturilor catre furnziori si planificarea acestor plati

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: MARKETING la Al I Cuza din iasi.
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: ECONOMIE la AL I CUZA din IASI. SPECIALIZAREA CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close