de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.11.1979

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Educatie / Training / Arte, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: manager resurse umane si gestionar

Responsabilitati:

Intocmirea formelor de angajare, contracte de munca, acte aditionale, decizii de desfacere, intocmirea fiselor de post pentru toate functiile si meseriile din cadrul firmei.
Completare si transmitere Revisal.
Intocmirea tuturor actelor cand se constata abateri disciplinare cat si organizare si desfasurarea cercetarilor disciplinare si a desfacerilor disciplinare a CIM.
Organizarea controlului medical periodic si a altor cursuri de igiena conform legislatiei in vigoare.
Intocmirea Regulamentului intern si imbunatatirea periodica a acestuia.
Intocmirea actelor de negociere periodica pentru Contractul colectiv de munca pe toate firmele.
Intocmirea actelor de somaj si pensionare pentru angajati.
Intocmirea adeverintelor pentru medic, de venit, de somaj etc. pentru toate firmele.
Eliberarea de adeverinte de vechime pentru fostii angajati ai societatii in conformitate cu datele extrase din dosarele personale si conturile existente in arhiva.
Evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, invoirilor, absentelor nemotivate pentru toti angajatii pe toate firmele.
Intocmirea fiselor si dosarelor de evaluare periodica a angajatilor impreuna cu directorul general pe toate firmele.
RESPONSABILITATI GESTIONAR:
Introducerea zilnica a facturilor de achizitii de la furnizori.
Verificarea diferentelor intre notele de comanda pentru achizitii si facturile de achizitie.
Verificarea permanenta a diferentelor de pret pentru materiile prime.
Discutarea permanenta cu sefii de departamente pentru orice problema legata de achizitie, pret cat si de stoc.
Generarea bonurilor de consum pe baza datelor introduse in programul de gestiune GestBal.
Solicitarea, verificarea si introducerea manuala a bonurilor de consum pentru alte evenimente.
Planificarea si efectuarea lunara a inventarelor pentru toate gestiunile din cadrul restaurantului.
Introducerea inventarelor in programul GestBal si generararea rapoartelor de constatare a diferentelor.
Introducerea produselor noi in lista de meniu pentru bar si bucatarie.
Introducerea retetarelor in programul de gestiune aferente fiecarui produs vandut din bucatarie sau bar.
Verificarea constanta a fiselor de magazie si solicitarea periodica a imbunatatirii retelor sefilor de departamente daca apar diferente mari intre achizitia si scaderea din gestiune a materiilor prime.
Crearea de butoane pentru touch screen Rivo atunci cand apar produse noi, oferte speciale (saptamanale, lunare) sau la schimbarea de meniu.
Generarea si intocmirea tuturor rapoartelor legate de gestiune.

01.10.2011 - 31.08.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: director executiv si inspector resurse umane

Responsabilitati:

- organizarea muncii pentru angajatii din subordine si coordonarea activitatii acestora;
- verificarea calitatii serviciilor prestate;
- pastrarea unei cat mai bune legaturi de colaborare cu clientii firmei;
- rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti;
- marirea portofoliului de clienti;
- cresterea vanzarilor;
- intocmirea, verificarea, receptionarea comenzilor de marfa si materiale;
- urmarirea consumurilor de marfa si de materiale;
- responsabil cu angajarea personalului si instruirea acestuia;
- stabilirea strategiilor de marketing;
- intocmirea actelor pentru licitatiile de prestari servicii;
- rezolvarea tuturor problemelor functionale ale firmei;
- intocmirea dosarelor de personal si gestionarea acestora;
- recrutarea si instruirea personalului;
- coordonarea departamentului de protectie a muncii.

01.11.2010 - 01.10.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: director administrativ

Responsabilitati:

- organizarea muncii pentru angajatii din subordine;
- verificarea calitatii serviciilor prestate;
- pastrarea unei cat mai bune legaturi de colaborare cu clientii firmei;
- rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti;
- marirea portofoliului de clienti;
- cresterea vanzarilor;
- intocmirea, verificarea, receptionarea comenzilor de marfa si materiale;
- urmarirea consumurilor de marfa si de materiale;
- responsabil cu angajarea personalului si instruirea acestuia;
- stabilirea strategiilor de marketing;
- intocmirea actelor pentru licitatiile de prestari servicii;
- rezolvarea tuturor problemelor functionale ale firmei.

01.07.2008 - 01.11.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

01.07.2008 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

- Recrutarea si selectia personalului;
- Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
- Protectia muncii;
- Planificarea activitatii proprii si lucrul in echipa;
- Intocmirea Regulamentul Intern si Fiselor de post;
- Administrarea bazei de date a salariatilor-REVISAL;
- Intocmirea dosarelor de pensionare;
- Acordarea de consultata de specialitate privind problemele de personal.

01.06.2007 - 01.07.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

- gestionarea activitatii generale a magazinului (planificarea, coordonarea, controlarea si evaluarea activitatii magazinului) pentru a mentine un standard inalt operational si pentru a atinge targetul de vanzari;
- monitorizarea vanzarilor magazinului, tendintele pietei, evaluarea cererii pentru produsele companiei pe piata;
- gestionarea activitatii operationale a magazinului, incluzand: inventarierea, administrarea numerarului, controlul stocurilor de marfa, mercantizarea şi pregatirea magazinului pentru functionarea zilnica;
- urmarirea calitatii de servire a clientilor in magazin si gestionarea plangerilor clientilor spre rezolvarea acestora;
- controlarea cheltuielilor magazinului si bugetul de salarii;
- pregatirea lunara a rapoartelor despre activitatea si vanzarile magazinului si alte rapoarte solicitate de superiorul direct;
- angajarea, instruirea, dezvoltarea, motivarea si evaluarea membrilor echipei de vanzari.

01.09.2006 - 01.06.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent director magazin

Responsabilitati:

- supervizarea activitatilor din magazin;
- verificarea corectitudinii documentelor intocmite in cadrul magazinului;
- intocmirea periodic/la cerere a rapoartelor privind activitatile desfasurate in cadrul magazinului;
- suplinirea oricărei activitati in cadrul magazinului in situaţii critice;
- monitorizarea implementării politicilor companiei legate de expunerea marfii, programul personalului;
- mentinerea la cote ridicate a standardului de prezentare al magazinului privind atitudinea fata de clienti, curatenie, etc.

Realizari:

M-am ocupat in prima faza de rezolvarea dosarelor necesare defrancizarii magazinului in care lucram. Dupa aceasta, am ajutat la cresterea vanzarilor in magazin cu aproximativ 230% pe o perioada de 4-5 luni fata de nivelul anterior.

01.06.2006 - 01.09.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

- incheierea contractelor Vodafone, Cosmote, BRD, Cetelem;
- vanzarea telefoanelor mobile, camerelor digitale foto/video, accesorii;
- gestiunea marfii, realizarea inventarelor;
- intocmirea actelor de contabilitate primara.

15.08.2005 - 01.03.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secratara-relatii clienti

Responsabilitati:

- contactarea personelor cu facturi restante Connex - Vodafone;
- negocierea si stabilirea unei modalitati de plata pentru datoriile restante;
- intocmirea si verificarea dosarelor de trimitere in instanţă a datornicilor;
- recuperarea debitelor.

Realizari:

- atingerea lunara a target-ului;

20.09.2002 - 01.10.2004

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: colaborator

Responsabilitati:

- prezentarea si promovarea unor colectii de blanuri;
- consilierea clientilor;
- participarea la expozitiile cu vanzare in diverse orase din tara.

15.09.2001 - 15.09.2002

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- intocmirea programei anuale si a proiectelor de lectii zilnice;
- prezentarea continutului de informatii intr-o maniera adecvata fiecarei clase;
- evaluarea zilnica si periodica a cunostintelor asimilate;
- consilierea elevilor;
- participarea la concursuri scolare si interscolare.

Realizari:

- imbunatatirea capacitatii de sinteza, prelucrare si redare a informatiilor in functie de profilul psihologic al unei persoane;
- programarea intr-un mod adecvat a timpului de lucru;
- dezvoltarea abilitatii de comunicare;
- realizarea unor proiecte in timp util.

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate / Colegiu: Istorie-Teologie la Universitatea "Ovidius" Constanta, Facultatea de Teologie, specializarea Teologie-Istorie. din Constanta.
1994 - 1998 Liceu: Biologie- Chimie la Liceul "Panait Istrati" din Braila.

Premii

Calificari
Jun 2014: Curs Inspector Resurse Umane

Jun 2003: Certificat de calificare profesionala - Operator PC si retele

Traininguri
Jun 2007 - Jul 2008: Absolventa a cursului "Store Manager training program" (in cadrul firmei Germanos)

Jan 2007 - Jul 2008: Training de vanzari Vodafone si Cosmote (in cadrul firmei Germanos)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close