de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.04.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.11.2007

obiectiv

 

Acumularea a cât mai multă experienţă în orice domeniu de activitate şi construirea unei cariere profesionale cat mai competente in domeniul serviciilor turistice.

Tip job: Full time

Departament: Turism / Hotel staff

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2011 - 09.09.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager turism

Responsabilitati:

- cunoaşterea în detaliu a programelor turistice, servicii de cazare si transport, crearea de pachete proprii pe cele trei destinatii principale: Bulgaria, Grecia, Turcia;
- dezvoltarea de strategii si promovare a turismului: conceperea unor programe şi pachete de servicii, in principal pe destinatiile contractate direct Bulgaria, Grecia, Turcia;
- alcatuirea ofertelor si derularea corespondentei specifice departamentului, indentificarea celor mai potrivte produse pentru companie si asigurarea vizibilitatii ofertelor;
- analiza de piată si pregătirea de servicii si produse pentru atragerea a cator mai multi turisti;
- comparaţia sub raport preţ/calitate cu ofertele de pe piaţă;
- identificarea diferitelor piete tintă si proiectarea pachetelor specifice;
- studierea concurentei;
- adunarea informatiilor si propunerea de noi destinatii pentru a fi contractate si promovate ;
- administrarea portofoliul de clienti existenti sau potentiali si asigurarea serviciilor de foarte buna calitate;
- oferirea suportului pe pachetele turistice agentiilor din retea;
- intocmirea calendarului de oferte – adaptate sezonalitatii – evenimentelor; pregatirea produselor customizate diferitelor evenimente importante : Paste, 1 Mai, Craciun, Revelion;
- organizarea si participarea activa la diferitele evenimente de specialitate -târguri şi expoziţii;
- implicarea in crearea materialelor publicitare( fly-ere, brosuri, cataloage etc);
- stabilirea unor relaţii optime cu clienţii şi cu reprezentanţii hotelurilor, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale; asigurarea bunei respectari a conditiilor contractuale;
- negocierea si intocmirea contractelor cu furnizori, parteneri, etc:
- intocmirea situatilori finaciare de vanzari specifice departamentului;
- operare in sistemele de rezervari;
- strangerea/creearea ofertelor pentru a fi postate pe site-ul agentiei;
- derularea de activităţi conexe în vederea atingerii obiectivelor firmei

16.02.2009 - 12.10.2010

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

- cunoaşterea in detaliu a programelor turistice, servicii de cazare, de transport ce fac parte din oferta agenţiei;
- pregătirea ofertei şi a pachetelor turistice (lucru in sistemele proprii de rezervări,comparaţia sub raport preţ/calitate, comparaţia cu ofertele de pe piaţă);
- promovarea şi prezentarea pachetelor turistice, pregătirea ofertei şi a pachetelor turistice la cererea clienţilor (calcul tarife, oferte speciale);
- intocmirea calculaţiilor de preţ pentru toate tipurile de servicii turistice;
- conceperea unor programe la cerere şi pachete de servicii;
- alcătuirea de programe turistice externe, individuali sau grupuri pe destinaţia Turcia;
- promovarea programelor, ofertelor şi pachetelor turistice ale agenţiei către clienţi;
- participarea la organizarea diferitelor evenimente speciale;
- participarea la targuri şi expoziţii;
- optimizarea relaţiilor cu clienţii şi cu agenţiile din domeniu;
- stabilirea unor relaţii optime cu clienţii şi cu reprezentanţii hotelurilor, pentru rezolvarea n timp util şi n bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale;
- prospectarea pieţei de profil n vederea optimizării continue a serviciilor, avnd ca scop final realizarea obiectivelor asumate şi realizarea de profituri;
- preluarea datelor clienţilor pentru baza de date;
- derularea de activităţi conexe n vederea atingerii obiectivelor firmei;
- traducerea diverselor documente (romnă – engleză/ engleză-romnă)
- păstrarea confidenţialităţii informaţiilor.

15.01.2007 - 06.02.2009

Departament: it software

Titlu Job: analist programator

Responsabilitati:

-dezvoltarea sistemului informatic, îndrumarea utilizatorilor în exploatarea aplicaţiilor informatice şi a tehnicii din dotare, aplicarea şi verificarea respectării măsurilor de protecţie a informaţiilor împotriva accesului neautorizat sau a distrugerilor accidentale de date;
-coordonarea lucrului în reţeaua locală de calculatoare: configurarea reţelei, realizarea conturilor de utilizator şi a drepturilor de acces, actualizarea şi ţinerea evidenţei tuturor utilizatorilor, stabilirea procedurilor de verificare pentru utilizarea numai a software-ului licenţiat, elaborarea şi aplicarea celor mai eficiente proceduri de creare a copiilor de rezervă, arhivarea şi păstrarea fişierelor jurnal;
-cunoaşterea tehnicii şi a aparaturii de calcul folosită în reţeaua locală, modul de partajare a acesteia;
-executarea activităţilor de scanare, printare etc.

01.12.2002 - 15.01.2007

Departament: it software

Titlu Job: analist programator ajutor

Responsabilitati:

-redactarea şi întocmirea documentelor şi lucrărilor de foarte bună calitate;
-ţinerea evidenţei activităţilor de informatică executate de utilizatori, a documentelor întocmite şi a consumului de materiale;
-executarea defragmentărilor, a devirusărilor şi a reinstalărilor software-ului de bază;
-efectuări de salvări, restaurări de fişiere şi listări de situaţii.

15.11.1999 - 01.12.2002

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-executarea lucrărilor de birou: clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare sau păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă;
-realizarea colecţionării şi transcrierii corespondenţei, proceselor verbale si rapoartelor, înregistrarea
şi repartizarea corespondenţei;
-executarea lucrărilor de foarte bună calitate la calculator: tehnoredactare de documente;
-organizere agenda şi programare audienţe;
-primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
-preluare şi transmitere de mesaje;
-organizare protocolul la şedinţe, conferinţe, întâlniri.

studii

 

Facultati:

- 2010 - Master – „Managementul Afacerilor in Turism”- Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir”, Facultatea de Management Turistic şi Comercial-diploma de absolvire;
-2000 – 2005 - Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, profilul „Ştiinţe ale comunicării”, specializarea „Comunicare şi relaţii publice” licenţiat in „Ştiinţe ale comunicării” - diplomă de licenţă;
- 1991 – 1995 - Liceul teoretic „ Ion Barbu’’, profilul limbi moderne, dilpomă de bacalaureat

Activitati extracurriculare

2010 – Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir”, Facultatea de Management Turistic şi Comercial – am participat la SESIUNEA ŞTIINŢIFICĂ A MASTERANZILOR cu lucrarea „ Strategia de piaţă a agenţiei de turism ALIBABA TOUR” - diplomă

Premii

- Octombrie 2008 - Curs de formare profesională - diplomă de absolvire
„Managementul resurselor umane”, Universitatea Romno-Americană n parteneriat cu Fundaţia „Incubator de afaceri universitar” - Instruire de specialitate privind implementarea standardelor internaţionale de contabilitate, audit financiar şi management;
- Octombrie 2008 - Curs de formare profesională - diplomă de absolvire
„Sisteme de management a calităţii n conformitate cu standardele ISO 9000:2001”, Universitatea Romno-Americană n parteneriat cu Fundaţia „Incubator de afaceri universitar” - Instruire de specialitate privind implementarea standardelor internaţionale de contabilitate,
audit financiar şi management;
- Septembrie 2008 - Curs de formare profesională - diplomă de absolvire
„Informatică”, Universitatea Romno-Americană n parteneriat cu Fundaţia „Incubator de afaceri universitar” - Instruire de specialitate privind implementarea standardelor internaţionale de contabilitate, audit financiar şi management;
-Iulie 1999 - Certificat de absolvire, Curs de formare „Windows"
Centrul de Instruire şi Perfecţionare n Informatică şi Management „New Systems”;
-Iunie 1996 - Diplomă pentru parcurgerea cursului complet de limba engleză
Centrul de limbi străine „Fides”


aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close