Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.02.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.09.1999

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o companie cu o clutura organizationala sanatoasa si un mediu care sa imi permita sa ma dezvolt.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Publicitate

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: marketing manager

01.11.2014 - 31.03.2017

Departament: marketing

Titlu Job: brand manager

Responsabilitati:

Responsabil pentru categoria papetarie office si categoria papetarie pentru scoala.
Gestionarea peste 20 de branduri si furnizori.
Responsabil pentru cifra de afaceri si marja pentru categoriile administrate
Monitorizarea vanzarilor, responsabil de forecastul de vanzari / pe fiecare canal de vanzare; responsabil pentru rotatia stocului.
Responsabil pentru dezvoltarea și punerea în aplicare a strategiei de vanzari si marketing, pentru canalele de B2B si B2C.
Cresterea profitabilitatii si awareness-ului pentru brandurile de conștientizare administrate.
Crearea, dezvoltare implementarea si urmarirea planul de marketing, mixul de marketing (pret, produse, distributie, ambalare, comunicare, promotii)
Analizarea si selectarea produselor si brandurilor din portofoliu, pentru a crește
Responsabil pentru a gestiona comunicarea cu toți furnizorii, negocierea preturilor si promotii.
Monitorizarea campaniilor (pentru fiecare canal de vanzari si pentru fiecare produs), pentru a se adapta stategia de marketing si de vanzari la conditiile de piata
Analiza noi branduri / produse pentru a creste portofoliul.
Organizarea de evenimente atat pentru clientii B2B si consumatori finali.
Instruirea cu fortei de vanzari pe produsele si brandurile din portofoliu, pentru a creste vanzarile si a imbunatati client service-ul.

01.07.2013 - 30.11.2014

Departament: marketing

Titlu Job: marketing and sales manager

Responsabilitati:

Responsabila pentru departamentul de marketing si vanzari. Analizarea industriilor, pietelor si grupurilor tinta, stabilirea posibile strategii pentru a obtine noi clienti, si dezvoltarea de noi produse pentru a întalni nevoile si oportunitatile de piata.
Elaborarea si implementarea strategiei de marketing si comunicare integrata si a strategiei de vanzari
Marketing Direct si dezvoltare Social Media
Cercetari si analize de piata
Targetare si analiza si dezvoltarea Segmentelor tinta
Dezvoltarea de produse si prezentari de produse
Organizarea de evenimente orientate spre client
Identificarea de noi posibili clienti
Bugete
Strategie de pret, Marketing / Vanzari mix
Training cu forta de vanzari

01.10.2011 - 31.07.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: director de marketing si vanzari

Responsabilitati:

- Stabilirea politicilor comerciale ale companiei
- Stabilirea obiectivelor companiei pe termen scurt, mediu si lung\
- Responsabila pentru dezvoltarea si implementarea strategiei de marketing si vanzari
- Responsabila pentru cresterea de brand awareness si profitabilitate pentru fiecare canal.
- Responsabila de crearea, dezvoltarea si implementarea planurilor de marketing, mix-ului de marketing (coordonarea politicilor de pret, distributie, aspectul produsului, comunicare, promovare si promotii)
- Responsabila de managerierea comunicarii cu toti Key Account/ agentii/ furnizori pentru a sustine promovarea produselor. Negocierea contractelor comerciale.
- Responsabila pentru dezvoltarea si implementarea strategiei comerciale pentru fiecare brand si pentru fiecare canal.
- Responsabila pentru bugetul de marketing si pentru managementul cheltuielilor de marketing
- Responsabila pentru managerierea comunicarii cu toate departamentele Companiei in ceea ce priveste planificarea financiara/ vanzari/ feedback-ul consumatorilor
- Implementarea Brandurilor noi in piata
- Managerierea echipelor de vanzari, marketing, productie si logistica
- Training cu echipele de marketing si vanzari (strategic thinking, vanzari si negociere)
- Stabilirea politicilor comerciale ale companiei generand o crestere de 50% a profitului net.
- Implementarea de instrumente de lucru: forecast de vanzari, release plan, analize de vanzari si de rentabilitate, P&L rezultand rentabilizarea activitatilor de marketing si vanzari
- Diagnosticarea vulnerabilitatilor companiei eliminand pierderile
- Realizarea unui analize de risc si segmentarea partenerilor pe gupe de risc
- Negocierea si renegocierea contractelor comerciale, cu obtinerea de conditii comerciale mai bune
- Cresterea volumelor de vanzari si a reprezentarii in piata
- Implementarea de noi branduri in piata
- Stabilirea si implementarea de proceduri de traffic management cu deblocarea comunicarii interne intre departamente
- Proceduri interne pentru motivarea subalternilor si crearea unui mediu de lucru atat de concurenta cat si de colaborare

06.12.2007 - 10.10.2011

Departament: marketing

Titlu Job: brand manager

Responsabilitati:

- Crearea strategiei corporatiste si selectarea celei mai bune structuri de portofoliu.
- Stabilirea obiectivelor anuale pentru brandurile din portofoliu si realizarea forecastului de vanzari.
- Stabilirea planurilor si strategiilor de marketing.
- Analize si evaluari de target; analiza de brand, pozitionare si Brand Life Cycle.
- Maximizarea profitabilitatii brandului si controlarea eficienta a costurilor proiectelor.
- Stabilirea mixului de marketing pentru fiecare produs din portofoliu.
- Promovarea ATL si BTL pentru produsele cheie sau pentru campaniile de marketing si evaluarea continua a rezultatelor campaniilor, a vanzarilor si stabilirea masurilor corective.
-Realizarea de analize de rentabilitate pe categorii: analiza vanzarilor, analiza de profitabilitate pe produs si locatie.
- Rentabilizarea stocurilor achizitionate.
- Urmarirea periodica a vanzarilor pe grupe de produse si pe fiecare produs in parte.
- Urmarirea periodica a costului pe produs si a pretului pentru a pastra marja stabilita pentru realizarea obiectivelor anuale, initierea procedurii de lansare / eliminare / modificare / repozitionare / schimbare pret.
- Pregatirea informatiilor necesare pentru fiecare segment, realizarea suportului informativ pentru echipa de vanzari.
- Negocierea contractelor cu partenerii (agentii, furnizori).
- Negocierea unor aspecte contractuale cu Studiourile Internationale pentru obtinerea maximului de profitabilitate pentru brandurile administrate.
- Monitorizarea concurentei.
- Initierea si dezvoltarea de proiecte pentru cresterea cifrei de afaceri si promovarea produselor.

Realizari:

- Cresterea semnificativa a vanzarilor pentru Brandurile din portofoliu, Paramount, Disney, Sony, Universal si Studiouri Independente si cu peste 100% pentru BBC.
- Cresterea cotei de piata pentru brandurile administrate.
- Evidentierea si recunoasterea de catre studiouri a rezultatelor deosebite obtinute pentru brandurile administrate.
- Organizarea de evenimente de lansare a produselor.
- Castigarea premiului pentru cea mai buna campanie de lansare, Monsters vs Aliens.
- Coordonarea activitatilor de marketing pentru mymovie.ro; Outbound Marketing (Display Advertising; E-mail Marketing, Online PR) si Inbound Marketing (SEO & SEM, Social Networking, Blogging).
- Initierea si coordonarea revistei MUVI, ghid de home entertainment; penetrarea pe un nou canal de distributie si cresterea vanzarilor pentru indeplinirea obiectivelor companiei in perioada de recesiune economica.

01.08.2007 - 01.12.2007

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing si pr

Responsabilitati:

- Comunicarea interna intre departamentele Galaxy Tobacco si intre companiile care fac parte din Concernul Galaxy si comunicarea externa cu partenerii straini, furnizori, distribuitori, mass-media.
- Promovarea imaginii companiei, relatia cu presa, CSR, sponsorizari si organizarea de evenimente.
- Dezvoltarea strategiei de comunicare pentru produsele din portofoliu; crearea imaginii de brand.
- Analize si evaluari de target; analiza de brand, pozitionare.
- Stabilirea planurilor si strategiilor de marketing; intocmirea forecastului lunar de vanzari.
- Analiza vanzarilor, analiza de profitabilitate pe produs pentru toate produsele Galaxy.
- Definirea obiectivelor per proiecte si alocarea resurselor necesare proiectelor.
- Lansarea si implementarea pe piata a noi branduri.
- Organizarea de evenimente pentru promovarea produselor.
- Negocierea de contracte cu partenerii (distribuitori, furnizori, mass-media).
- Coordonarea agentiilor de creatie si PR.


Realizari:

- Dezvoltarea si coordonarea strategiei de comunicare pentru implementarea pe piata a unui nou produs Galaxy Tobacco - xtreme (tigari din segmentul medium). Crearea de brand identity si a campaniei de promovare de produs.
- Dezvoltarea strategiei de comunicare pentru implementarea pe piata a unui produs nou in portofoliul Galaxy Distribution (bautura energizanta Xforce a carei imagine este Nadia Comaneci) - crearea imaginii de brand, organizarea evenimentului de lansare a brandului in Romania, organizarea mai multor evenimente pentru sustinerea imaginii de brand si implementarea produsului pe piata, negocierea de contracte cu partenerii (distribuitori, furnizori, mass-media)

01.10.2006 - 01.08.2007

Departament: marketing

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

- Coordonarea Departamentului de Carte Educationala.
- Elaborarea mixului de marketing.
- Crearea strategiei de marketing pentru dezvoltarea Departamentului de Carte Educationala si targetarea orientata spre nevoile clientilor in stabilirea listei de produse din portofoliu.
- Realizarea de analize de rentabilitate pe categorii: analiza vanzarilor, analiza de profitabilitate pe produs.
- Urmarirea derularii contractelor comerciale.
- Negociera contractelor anuale cu partenerii.
- Urmarirea vanzarilor pe grupe de produse si pe fiecare produs in parte.
- Promovarea noilor aparitii in domeniul de carte educationala pentru mari edituri internationale (Springer, Thomson, Oxford, Cambrdige, etc.) si crearea unei strategii de implementare a acestor produse pe piata de carte romaneasca.
- Promovarea imaginii Companiei prin organizarea de diferite evenimente (Targuri, Expozitii).
- Marketing Direct, negocieri cu clientii, identificarea de noi oportunitati pentru contracte, promovarea noilor carti si a serviciilor.
- Scanarea permanenta a pietei pentru identificarea de clienti.
- Derularea ordinelor catre furnizori si livrarile catre clienti.

Realizari:

- Formarea si consolidarea Departamentului de Carte Educationala.
- Negocierea si incheierea unui contract care a marit cu 30% cifra de afaceri a companiei.
- Organizarea de targuri si expozitii de carte educationala.

15.10.2001 - 01.05.2004

Departament: marketing

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Coordonatorul colectiei underground de poezie „carmen”.
Colectia a promovat si a lansat pe piata culturala tineri poeti romani.
Organizarea evenimentelor de lansare.
Marketarea fiecaruri autor si consolidarea brandului personal pentru fiecare in parte.
Organizarea evenimentelor de lansare de carte pentru mai multi autori consacrati.

studii

 

Facultati:

2004 - 2006 Masterat: Teoria si Practica Imaginii la Centrul de Excelenta in Studiul Imaginii din Bucuresti.
2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Romana / Engleza la Facultatea de Litere din Bucuresti.

Premii

2002 - 2003: Universitatea Bucuresti – Curs de Jurnalism Cultural;
2009: Curs - Strategic Thinking
2013: Curs - Customer Care

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close