Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.10.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.09.2010

obiectiv

 

Imi doresc sa ma dezvolt personal in cadrul unei companii, care sa-mi permita sa lucrez in echipa si sa contribui impreuna cu colegii la realizarea obiectivelor periodice.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Orar fix, carte de munca, salariu corespunzator muncii pe care o prestez.

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2019 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: material planner

Responsabilitati:

Intocmirea si planificarea comenzilor de materii prime pentru un grup dat de furnizori;
Intocmirea si analizarea previziunilor de achizitii MRP pentru toti furnizorii pe baza planului de productie;
Asigurarea introducerii la timp a tuturor parametrilor logistici in sistemul ERP (pentru zona de aprovizionare);
Comunicarea, administrarea si urmarirea relatiilor comerciale directe cu furnizorii;
Monitorizarea si mentinerea statusului comenzilor deschise, conform planului de productie;
Asigurarea faptului ca sunt respectate si intocmite toate documentele necesare procesului de achizitie;
Crearea si analizarea rapoartelor de stocuri generate de sistem pentru toate componentele de productie.

01.02.2017 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: buyer&logistics coordinator

Responsabilitati:

- preluarea comenzilor de achiziție și centralizarea acestora;
- menținerea contactului cu furnizorii pentru comenzile de achiziții de marfă și alte probleme generale care apar în relația cu aceștia;
- organizarea transporturilor în vederea importului de mărfuri de la furnizori în cele mai bune condiții, cu respectarea calității și a termenelor cerute de standardele societății;
- păstrarea legăturii cu autoritățile rutiere și furnizorii relevanti (case de expediție și firme de transport);
- primirea și confirmarea comenzilor de transport;
- negocierea tarifelor de transport mărfuri;
- coordonarea activității de stabilire a rutelor de transport pentru înlăturarea sau minimalizarea întârzâierilor la livrare/aprovizionare și pentru a eficientiza costul de transport;
- gasirea soluțiilor optime de desfașurare a transporturilor și comunicarea soluțiilor alese către colegii din departamentele interesate;
- informarea persoanelor abilitate din departamentele care sunt implicate și sunt în relații funcționale privitor la comenzile de achiziție (prețuri de achiziție, termen de livrare);
- furnizarea informațiilor persoanelor abilitate privitor la furnizorii care sunt în relații comerciale cu societatea;
- oferirea de consultanță și suport celorlalte departamente ale societații cu privire la aspecte de logistică, transport, produse achiziționate, informații furnizori.

01.03.2016 - 28.02.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- planificarea si organizarea logisticii si transportul de produse catre clienti;
- intocmirea facturilor, a avizelor si a documentelor de transport, in programul Charisma;
- mentinerea relatiei cu clientii interni si externi;
- inregistrarea documentelor primite, sau iesite din cadrul firmei;
- preluarea si indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat.

01.06.2015 - 29.02.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- inregistrarea facturilor;
- efectuarea pontajelor pentru salarizarea personalului;
- recrutare de personal;
- respectarea termenelor limita;
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate;
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
- asigurarea transmiterii documentelor prin fax, e-mail, posta;
- actualizarea bazei de date, documente;
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- asigurarea suportului administrativ, pentru toate departamentele firmei.

01.09.2014 - 30.06.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator frontline

Responsabilitati:

Asigurarea satisfactiei clientilor legata de serviciile RCS&RDS, prin preluarea solicitarilor acestora oferindu-le asistenta eficienta, profesionista si de inalta calitate, in scopul solutionarii optime a situatiilor prezentate de acestia.

01.03.2013 - 31.03.2014

Departament: relatii publice

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Mentinerea relatiei cu clientii si furnizorii, contabilitate primara, responsabilitati administrative.

01.03.2012 - 28.02.2013

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: cosmeticiana

Responsabilitati:

Realizarea tratamentelor de infrumusetare, planificarea agendei si a programarilor din cadrul salonului, comercializarea diferitelor pachete promotionale de infrumusetare.

01.10.2009 - 01.06.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: supraveghetor laboratorul de informatica

Responsabilitati:

Munca de voluntariat in cadrul facultatii. Eram responsabila de supravegerea studentilor din cadrul laboratorului de informatica.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Drept Administrativ la Universitatea de Vest din Timisoara.
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Administratie Publica la Universitatea de Vest din Timisoara.
2004 - 2008 Liceu: Filologie la Colegiul National Octavian Goga din Marghita.

Premii

Certificari
Oct 2012 - Apr 2013: Curs Formare Profesionala Cosmetician
Pe parcursul anilor de studii, am urmat si un curs de formare profesionala ca si cosmetician.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close