Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.09.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.07.1991

obiectiv

 

*Lucru intr-un mediu placut *Stabilitate *Posibilitate dezvoltare continua

Salariu: nespecificat

Beneficii: Stabilitate financiara masina telefon laptop

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

02.06.2002 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: modern trade off channel manager

Responsabilitati:

1.Analiza sub-canale Modern Trade
2.Dezvoltare programe si activitati specifice canalului Modern Trade, in scopul atingerii obiectivelor volumetrice si de piata.
3.Executia managementului bugetar in vederea livrarii obiectivelor de profitabilitate ale Ursus Breweries.
4.Colaborare eficienta interna si externa pentru a livra solutii mutual benefice.
5.Negocierea anuala a contractului Mol (gas station) si monitorizarea lui pe tot parcursul anului (vanzari+promotii+credit).
6.Aliniere promoplan cu Marketing-ul & Trade Marketingul & Modern Trade pe campanii promotionale, pachete promotionale, produse noi lansate,etc.
7.Managementul proiectelor. (Business Case, productie, listare clienti, livrare piata, implementare promotii / activari, etc).
8. Strategie si obiective per client.
9. Planificare si monitorizare business client.

Realizari:

1. Indeplinirea obiectivelor.
2. Intelegerea modului in care se fac banii (folosirea insight-urilor financiare in luarea deciziilor).
3. Managementul fluxului informational operational la nivel national dispre si catre sub-regiunile geografice NA – Op.CRM (Operational Customer Relationship Management)

studii

 

Facultati:

Academia de Studii Economice
Sectia Management Economic
An: 2008

Activitati extracurriculare

Posesor carnet conducere categoria B.
Avand o fire dinamica, acumulez noi cunostinte usor si ma integrez rapid in cadrul colectivului.

Premii

* CURSURI
- Academia de Vanzari - 2004 (Ursus Breweries SA)
- Academia de Operatiuni – 2005 (URSUS Breweries)
- Sales Academy – 2006 (URSUS Breweries)
- Completion of Effective Manager Course – nov 2006 (Media Training World Wid)
- Off Trade Academy – Customer Management (Vanzare Consultativa) – dec 2007 – (Trade Consult)
- Performance Management – 2008 (URSUS Breweries)
- Professional Sales coaching & supervisory skills – 2009
- Presentation skills - 2009
- Marketing Way – 2010 (Ursus Breweries)
- Romania Shopper Workshop – 2010 (Ursus Breweries)
- “How money is made” – 2010 (Ursus Breweries)
- Change Management – 2012 (Ursus Breweries)

*ATESTATE:
- WordPerfect
- AutoCad



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close