Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.05.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.02.2007

obiectiv

 

Un mediu de lucru constructiv, placut si propice dezvoltarii mele profesionale.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Acumularea unor cunostiinte noi prin cursuri de pregatire, traininguri, posibillitatea de a fi promovata in cadrul firmei.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Altele, ONG / Voluntariat, Import - export, Alimentatie / HoReCa, MLM / Vanzari directe, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2011 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: national manager food and beverages

Responsabilitati:

- Supervizarea constanta a activitatilor desfasurate la nivelul departamentului Food&Beverages, in toate punctele de lucru din Romania.
- Pregatirea periodica a angajatilor departamentului, prin training si material de studiu.
- Mentinerea legaturilor cu furnizorii si cu companiile care asigura service pentru echipamente;
-Incheierea si negocierea de noi contracte.
- Reprezentarea companiei in relatiile cu autoritatile specializate( OPC, ANSVSA, etc.).
- Intocmirea de rapoarte de vizita, rapoarte saptamanale si lunare.
- Implementarea sistemului de HACCP in toate cinematografele din lantul Cinema City Romania;
- Raportarea directa catre International Head of Department;
- Coordonarea activitatilor si programului de lucru ale celor 3 coordonatori zonali din subordine;
- Monitorizarea constanta a activitatilor/promotiilor/noutatilor introduse si desfasurate de catre competitorii directi din piata;
- Organizarea zonelor de snack bar si cafenea in toate cinematografele noi, sprijind astfel planul de expansiune si dezvoltare teritoriala.
- Monitorizarea constanta a stocurilor, situatiei platilor si facturilor.
- Analiza saptamanala/lunara/trimestriala a KPI specifici departamentului pentru identificarea si imbunatatirea factorilor negativi.





20.07.2009 - 31.12.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: manager adjunct

Responsabilitati:

- Asigurarea functionarii corecte a fiecarui departament;
- Supravegherea activitatilor si conduitei fiecarui angajat;
- Verificarea echipamentelor din interiorul cinematografului;
- Verificarea incasarilor la sfarsitul fiecarei zile;
- Transferarea zilnica a incasarilor in contul bancar al angajatorului;
- Evaluarea stocului de produse, elaborarea si redactarea documentelor cerute de catre consiliul de administratie;
- Urmarirea indeplinirii conditiilor igienico-sanitare,de protectie a muncii,de prevenire si stingere a incendiilor,prevazute de reglementarile si normele legislative in vigoare;
- Stabilirea obiectivelor persoanelor din subordine.

01.01.2008 - 30.04.2009

Departament: altele

Titlu Job: asistent virtual

Responsabilitati:

Principalele activitati erau: crearea de baze de date, descrieri de produse pentru diferite magazine online, traduceri, proiecte de marketing( promovare online), planificari de calatorii,
cercetari de piata,etc. Responsabilitatile mele erau acelea de a realiza sarcinile date si de a finaliza
proiectele pâna în termenul limita agreat de client.
Armina Cerbu- owner RentEbrains.

27.03.2007 - 04.10.2007

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

introducerea, validarea, prelucrarea si gestionarea datelor in/din baza de calcul.

30.11.2006 - 01.03.2007

Departament: relatii publice

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Prezentarea produselor potentialilor clienti si determinarea cresterii vanzarilor.

01.10.2006 - 30.06.2009

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: sales vicepresident, project manager

Responsabilitati:

Am coordonat o echipa de 15 oameni si un buget de 7000 de euro, fiind manager pentru proiectul Zilele Carierei 2008.
www.zcpitesti.ro

Am facut parte timp de 2 ani din echipa de vanzari si resurse umane a AIESEC Pitesti.Din ianuarie 2008 pana in ianuarie 2009 am coordonat echipa de vanzari , o echipa constanta de 7 persoane, fiind vicepresedinte AIESEC Pitesti.

In ultimul an echipa pe care am coordonat-o a adus 7150 de euro din vanzarea proiectelor pe care AIESEC Pitesti le desfasoara.
Maria Matei- Presedinte AIESEC Pitesti.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Relatii Internationale si Studii Europene la Universitatea din Pitesti din Pitesti.
2002 - 2006 Liceu: Stiinte Sociale la Colegiul National Liceal Zinca Golescu din Pitesti.

Premii

Cursuri de relatii publice , marketing, si keyboarding urmate in cadrul organizatiei studentesti AIESEC Pitesti, iulie-august 2005.
Premii la diverse concursuri scolare si olimpiade.
Absloventa a prorgamului de Managementul Proiectelor, organizate de ANSIT. Am obtinut diploma de Manager Proiect , acreditata de MEC.

Am participat la peste 100 de trainiguri si seminarii , soft skills si hard skills : Vanzari si negociere,
comunicare, leadership, leadership situaŃional, coaching, time management, market research,
traininguri despre atitudine, workshops, planificare in cariera, CSR, dezvoltare durabilă , etc.

De asemenea in anul 2008 am urmat programul naŃional intern AIESEC de formare a trainerilor, in
urma căruia am obtinut un atestat.

In anul 2007, am urmat programul local intern AIESEC de formare al intervievatorilor.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close