Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.11.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.05.2009

obiectiv

 

Doresc sa fiu parte dintr-o companie care sa fie in raport direct cu dorinta mea de cunoastere si cu experianta dobandita pana la acest moment.

Salariu: nespecificat

Beneficii: salariu fix

Tip job: Full time

Departament: Altele, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - 30.09.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: office administrator

Responsabilitati:

Firma se situeaza in orasul Middle Drove Gedney Dyke PE 120, Londra, domeniu de activitate fiind industria florala.
- Preluarea comenzilor telefonic din partea clientilor
- Emiterea facturii conform comenzii
- Urmarirea platilor si a transportului de produse
- Prezentarea ofertelor

01.11.2015 - 31.03.2016

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: reprezentant back office

Responsabilitati:

- activitatea implica solutionarea situatiilor interne si externe venite in cadrul departamentului pe e-mail, fax , situatii cu privire la contul clientilor, situatia financiara , operarea platilor , reconectarea si deconectarea clientilor.
- emiterea desfasuratoarelor , fiselor de cont , transmiterea si explicarea lor clientilor
-verificarea si aprobarea angajamentelor de plata si a cererilor de facilitati.
- escaladarea tk catre departamentele abilitate
- colaborarea cu departamentul de tehnic, reclamatii, contabilitate, juridic si comercial
-verificarea platilor transmise de catre clienti
-liability

01.04.2011 - 31.10.2015

Departament: juridic

Titlu Job: reprezentant recuperare debite-

Responsabilitati:

- activitate outbound, clienti persoane fizice si juridice
-activitatea implica recuperarea debitelor existente catre RCS-RDS , etapa early si etapa late pe cale amiabila.
- etapa early implica informarea clientilor asupra situatiei financiare, stabilirea termenelor de plata, monitorizarea situatiei pana la recuperarea creantei.
-etapa late implica informarea debitorilor asupra situatiei financiare, trimiterea documentelor scrise prin posta, trimiterea sms-urilor si a e-mail-urilor de informare, stabilirea termenelor de plata si monitorizarea situatiei pana la recuperarea creantei.
- colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de recuperare, (reclamatii, juridic si comercial)
- selectarea si transmiterea debitorilor unde recuperarea pe cale amiabila nu s-a putut produce.
-explicarea situatiei financiare, transmiterea facturilor, fiselor de cont si a desfasuratoarelor aferente.
-activitatea implica o cunoastere foarte buna a pachetelor existente pe cont si a modului de facturare.

01.01.2010 - 30.04.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: reprezentant anti-frauda

Responsabilitati:

-activitate outbound , clienti persoane fizice si juridice
-monitorizarea clientilor implicati in alarma de frauda
-emiterea facturilor de frauda, contactarea clientului si explicarea situatiei
-monitorizare pana la plata
-transmiterea de facturi si desfasuratoare
-centralizarea facturilor emise
-activitatea implica si colaborarea cu alte departamente pentru a preveni fluxul de clienti cu suspiciune de frauda.

01.01.2009 - 31.01.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

-activitate inbound pentru clienti persoane juridice, domeniu financiar
-data clean
-oferirea informatiilor cu privire la facturile emise pe cont
-verificarea platilor efectuate de catre client
-transmiterea si explicarea fisei de cont
-modificarea datelor existente pe cont

01.05.2008 - 31.01.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: operatoare call center

Responsabilitati:

activitatea implica contactarea clientilor persoane juridice, institutii de stat si prezentarea pachetului de contabilitate oferit de catre societate
-mentinearea si actualizarea portofoliului de clienti

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Jurnalism la Facultatea de Filosofie si Jurnalism Spiru Haret din Bucuresti. Specializare Jurnalism
2003 - 2007 Liceu: Matematica- informatica la Liceul Nichita Stanescu din Bucuresti.

Premii

Certificari
Oct 2015 - Dec 2015: Inspector Resurse Umane
Inpector Resurse Umane autorizat
Apr 2015 - Apr 2015: Deloitte Romania
Curs acreditat "competente antreprenoriale"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close