Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.06.1989

obiectiv

 

Scopul meu profesional este acela de a excela in ceea ce fac si de a contribui la evolutia permanenta a echipei din care fac parte, a companiei si implicit a mea.

Salariu: nespecificat

Beneficii: apreciere, mediu de lucru competitiv, echipa unita, stabilitate, posibilitate de avansare.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2016 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

-HR: Postare anunturi recrutare, programare interviuri, participare in cadrul primei etape de interviu pentru anumite pozitii, organizarea procesului de on boarding pentru fiecare angajat nou, intocmirea pontajului lunar si mentinerea legaturii cu firma de contabilitate, organizare evenimente interne, intocmirea si mentinerea dosarelor de personal.
-Financiar: gestionarea platilor saptamanale, mentinerea legaturii cu departamentul financiar din SUA, intocmirea diverselor rapoarte, mentinerea evidentei facturilor si a platilor pentru Romania.
-Administrativ: comanda necesar birou ( birotica, apa, echipamente IT, vouchere cadou, torturi pentru aniversari etc), mentinerea relatiei cu firma de facility management a cladirii, solutionarea diverselor cerinte venite din partea colegilor, mentinerea unei bune stari a spatiului in care compania isi desfasoara activitatea, gestionarea activitatii de SSM si PSI.

01.07.2015 - 31.12.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: office manager & hr assistant

Responsabilitati:

-mentinerea legaturii cu furnizorii,
-negocierea contractelor și condițiilor agreate cu acestia;
-postare anunturi recrutare, screening de cv-uri, headhunting,
-sustinerea primei etape a interviurilor;,
- implicarea activa in strategiile de promovare online ale firmei,
- implementarea beneficiilor oferite angajatilor,
-emiterea facturilor către client si menținerea evidenței tuturor facturilor din firmă.

01.04.2013 - 30.06.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office administrator

Responsabilitati:

-mentinerea relatiei cu furnizorii si negocierea contractelor cu acestia la nivel national,
-organizarea unei strategii de mentinere a costurilor si/sau reducere a acestora,
-administrarea sediului si a personalului auxiliar,
-managementul activitatilor desfasurate de acestia si recrutarea personalului auxiliar nou,
- activitati de SSM &PSI,
-eliberarea adeverintelor catre angajati,
-organizarea evenimentelor interne (concursuri, conferinte, team buildinguri, campanii umanitare etc ),
-implicare activa in elaborarea procedurilor interne,
-decontari si mentinerea registrului de casa (intrari-iesiri, facturi , dispozitii de plata),
-aprovizionare,
-intocmirea actelor de sediu, infiintarea PFA urilor si diferite alte activitati ce implica institutiile Statului etc.

01.09.2012 - 01.03.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrative assistant

Responsabilitati:

- sortarea si redistribuirea interna a corespondentei; (aprox 100-200 plicuri si colete zilnic, sortare pe departamente, sosite la diferite intervale orare)
- preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora;
- redirectionarea faxurilor in functie de destinatar; (aplicatie interna)
- distribuirea voucherelor de taxi colegilor din audit si mentinerea evidentei in baza de date a voucherelor date/returnate;
- rezervarea in baza de date interna a salilor de meeting, respectand orarul intregii companii si prioritizand atunci cand exista suprapunere cu alte evenimente;
- efectuarea borderourilor zilnice pentru curieri si posta de a doua zi ;
- mentinerea in baza de date a fiecarui document care intra/iese in/ din companie;
- intampinarea clientilor ( VIP) si asigurarea protocolului conform standardelor companiei;
- suport acordat colegilor in diferite situatii, in functie de solicitari.

01.09.2011 - 31.05.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier financiar

Responsabilitati:

-consilierea potentialilor clienti in vederea alegerii celui mai bun produs de economisire;
-analiza nevoilor acestora;
-formarea si mentinerea unui portofoliu cat mai bogat de clienti, atingerea si depasirea targetului lunar;
-incheierea unui numar cat mai mare de contracte ECDL;
-recrutarea candidatilor pentru acelasi tip de activitate, in vederea formarii unei echipe.

01.02.2010 - 31.08.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

- recuperarea creantelor de la clienti;
- gestionarea flotei de masini si organizarea orarului in functie de prioritati;
- asigurarea stocului de consumabile interne;
- mentinerea relatiei cu furnizorii;
- mentinerea unui raport al consumului lunar /sediu( benzina, consumabile, diverse cheltuieli);
- suportul non-stop acordat colegilor la divesre solicitari;
- organizarea evenimentelor din cadrul companiei;
- renegocierea contractelor cu furnizorii;
- asigurarea relatiei cu ITM ul;
- coordonarea personalului de curatenie si a soferilor;
- organizarea interviurilor de recrutare si postarea anunturilor pe site-urile de recrutare;
- sustinerea fazei incipiente a interviurilor de angajare;
-eliberarea diverselor adeverinte catre angajati.

studii

 

Facultati:

2008 - 2012 Facultate / Colegiu: Administratie Publica la SNSPA din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu: Filologie la Liceul Teoretic Dimitrie Bolintineanu din Bucuresti.

Premii

Certificari
Mar 2016 - Mar 2016: CBC Romania
Curs " Sisteme profesionale de recrutare si selectie"
Mar 2016: Absolute School
Curs Inspector Resurse Umane
Mar 2015 - Mar 2015: Extreme Training
Curs intensiv " Tehnici de negociere"
Apr 2014 - May 2014: CEPECOM
Curs Inspector SSM&PSI
Traininguri
Mar 2015 - Apr 2015: Curs Tehnici de Negociere
Curs intensiv cu durata de 3 zile in cadrul caruia am dobandit cunostinte aprofundate in ceea ce priveste vanzarea, mentinere a unei negocieri atat din perspectiva ofertantului cat si din cea a clientului, prspective diferite vis a vis de ce inseamna si cum trebuie privita o negociere.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(incepator,mediu,incepator)

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close