Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.07.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.02.2016

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-o companie care are un colectiv unit, cu spirit de echipa, activ, cu multe performante, care sa imi permita utilizarea si dezvoltarea cunostintelor profesionale.

Salariu: 300,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofiter calitate

Responsabilitati:

- urmarirea calitatii activitatilor deafasurate de agentii Call Center
- cresterea performantei echipei
- participarea la realizarea Scorecardului de performanta aferent Call Center-ului

01.06.2012 - 30.09.2014

Departament: banci

Titlu Job: ofiter telesales

Responsabilitati:

- Efectuarea apelurilor telefonice catre clientii bancii si potentialii clienti in vederea prezentarii ofertei de produse retail, scopul final fiind de a atrage noi clienti;
- Tratarea solicitarilor venite din partea clientilor, care manifesta interes pentru anumite produse/servicii;
- Transmiterea oportunitatilor de vanzare catre unitatile bancii;
- Stabilirea intalnirilor dintre clienti/potentialii clienti si persoanele de vanzari desemnate din unitatile bancii;
- Preluarea si tratarea mail-urilor venite din partea clientilor;
- Colectarea informatiilor relevante referitoare la clienti/potentialii clienti;
- Activarea/dezactivarea anumitor servicii bancare la cererea clientilor;
- Efectuarea de apeluri telefonice in cadrul unor campanii promotionale urmarind prezentarea avantajelor respectivei campanii si stimularea interesului clientului.

27.05.2011 - 01.06.2012

Departament: banci

Titlu Job: ofiter collection

Responsabilitati:

- Efectuarea activitatilor de colectare pentru produsele tip credit non-card precum si pentru produsele tip card de credit, conform procedurilor;
- Gestionarea portofoliului de clienti alocat in sensul monitorizarii promisiunilor de plata;
- Efectuarea activitatii de soft-collection - informare clienti;
- Colectarea si completarea in CRM a datelor de contact ale clientilor si totodata inregistrarea interactiunii cu clientii conform procedurilor de lucru;
- Utilizarea aplicatiilor specifice activitatii desfasurate;
- Colaborarea cu alte departamente conform procedurilor de activitate specifice.

07.02.2011 - 11.05.2011

Departament: banci

Titlu Job: agent vanzari carduri bancare

Responsabilitati:

- Promovarea si vanzarea cardurilor de credit la standurile companiei;
- Identificarea si atragerea noilor clienti;
- Consilierea clientilor cu privire la cardurile de credit din portofoliul bancii;
- Colectarea si verificarea documentelor depuse de clienti in vederea acordarii unui card de credit;
- Acordarea de asistenta clientilor la pregatirea si completarea aplicatiei pentru card;
- Urmarirea finalizarii procesului de vanzare;
- Intocmirea rapoartelor specifice activitatii.

01.08.2010 - 04.10.2010

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- Realizarea proiectelor care urmau a fi depuse pentru obtinerea fondurilor europene nerambursabile;
- Facturare in programul Smart Bill;
- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- Primirea, pregatirea si trimiterea e-mail-urilor/fax-urilor/corespondentei;
- Mentinerea relatiei cu clientii.

01.09.2009 - 10.06.2010

Departament: publicitate

Titlu Job: operator telemarketing/operator telesales

Responsabilitati:

- Realizarea sondajelor de opinie cu diferite teme;
- Efectuarea de apeluri telefonice in vederea efectuarii sondajelor de opnie;
- Completarea chestionarelor cu respectarea stricta a metodologiei fiecarui studiu in parte;
- Promovarea si vanzarea prin telefon a produselor si serviciilor partenerilor companiei (solutii de comunicare) catre clientii potentiali sau existenti;
- Introducerea datelor intr-un program special, indexare, verificare;
- Activarea/dezactivarea serviciilor, la cererea clientilor;
- Furnizarea de informatii suplimentare legate de produse si servicii;
- Construirea si mentinerea relatiilor cat mai eficient cu clientii existenti si potentiali;
- Construirea si actualizarea permanenta a bazei de date de clienti potentiali si existenti;
- Introducerea datelor in sistem cu privire la orice modificare solicitata de client.

studii

 

Facultati:

2008-2010 Master in domeniul "Managementul Resurselor Umane", Universitatea Babes Bolyai, Cluj-Napoca

2005-2008 Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, Specializarea Afaceri Internationale, Universitatea Babes Bolyai, Cluj-Napoca

2001-2005 Colegiul National "Gib Mihaescu", Specializarea Matematica-Informatica, Dragasani, Jud. Valcea

Premii

Traininguri
Jun 2015: Curs de leadership

Apr 2015: Managementul performantei in Call Center

May 2014: Training de comunicare si vanzare

Hobby-uri
inotul

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close