de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.12.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.08.1992

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Altele, Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2013 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofiter cont

Responsabilitati:

-Front-Office,identificarea si analizarea oportunitatilor de vanzari in zona de activitate
-Promovarea produselor si serviciilor bancii, clientilor existenti si potentiali
-Mentinerea si dezvoltarea continua a retelei de clienti a agentiei
-Punerea in aplicarea a strategiilor de vanzare incrucisata, conform politicilor si procedurilor bancii
-Efectuarea operatiunilor de contabilitate
-Procesarea ordinelor de plata RON si valuta, si a ID
-Participarea in proiectele si activitatile sucursalei
-Arhivarea zilnica a documentelor aferente activitatii
-realizarea activitatii si raportari la nivel de Centrala
-verificari documente,ATM, ASV
-intocmire documente consultari baza CIP

01.09.2011 - 01.12.2012

Departament: banci

Titlu Job: administrator de cont

Responsabilitati:

-Front-Office,identificarea si analizarea oportunitatilor de vanzari in zona de activitate
-Promovarea produselor si serviciilor bancii, clientilor existenti si potentiali
-Mentinerea si dezvoltarea continua a retelei de clienti a agentiei
-Punerea in aplicarea a strategiilor de vanzare incrucisata, conform politicilor si procedurilor bancii
-Efectuarea operatiunilor de contabilitate
-Procesarea ordinelor de plata RON si valuta, si a ID
-Participarea in proiectele si activitatile sucursalei
-Arhivarea zilnica a documentelor aferente activitatii
-realizarea activitatii si raportari la nivel de Centrala
-verificari documente,ATM, ASV
-intocmire documente consultari baza CIP

01.07.2011 - 06.09.2011

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Verificarea documentelor, intocmirea dosarelor, evidenta concediilor de odihna, pontajele lunare, etc.

01.07.2004 - 01.06.2011

Departament: banci

Titlu Job: consilier clientela persoane juridice

Responsabilitati:

-identificarea si analizarea oportunitatilor de vanzari in zona de activitate
-Promovarea produselor si serviciilor bancii, clientilor existenti si potentiali
-Mentinerea si dezvoltarea continua a retelei de clienti a agentiei
-Punerea in aplicarea a strategiilor de vanzare incrucisata, conform politicilor si procedurilor bancii
-Efectuarea operatiunilor de contabilitate
-Procesarea ordinelor de plata RON si valuta, si a ID
-Participarea in proiectele si activitatile sucursalei
-Arhivarea zilnica a documentelor aferente activitatii
-realizarea activitatii si raportari la nivel de Centrala
-intocmire documente consultari baza CIP
-raportari pentru Departamentul Compliance & MLRO
-deconturi personal
-intocmire evidenta concedii de odihna, concedii medicale, tichete masa etc.
-inlocuire sef departament
etc.

01.02.1999 - 31.07.2004

Departament: banci

Titlu Job: casier / agent compensare

Responsabilitati:

incasari si plati
alimentarea nu numerar si intocmirea documentelor aferente acestor operatiuni
bonuri de masa , asigurare de viata , al XIII-lea salar

23.03.1993 - 15.02.1999

Departament: banci

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

-decontarea ordinelor de plata
-verificarea de solduri ale bancilor comerciale
-inregistrarea la CIP a refuzurilor la plata etc.

03.08.1987 - 28.02.1993

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

-comercializarea de produse alimentare si nealimentare, intocmirea fiselor de receptie, registre vanzari, inventare, inlocuire Sef magazin etc.

studii

 

Facultati:

2017 - 2017 Colegiu / Studii postliceale: Contabilitate la SC BHAIRAVIA SRL din SIBIU.
2002 - 2007 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea "L.Blaga " Facultatea de Stiinte Economice din Sibiu.
2000 - 2002 Facultate: Specializare Bancara la Institutul Bancar Roman din Bucuresti.
1984 - 1990 Liceu / Școală profesională: Comert la liceul Economic din Sibiu.

Premii

Sales Training Course
Analist credite (incepator)
Curs Inspector Resurse Umane



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close