Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.06.1987

obiectiv

 

- Construirea unei cariere care îmi va permite aplicarea şi aprofundarea cunoştinţelor dobândite în timpul facultăţii şi a competenţelor dezvoltate în locurile anterioare de muncă - Integrarea într-o echipă dinamică şi motivată

Salariu: nespecificat

Beneficii: - Bonuri de masa

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Publicitate, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Banci, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2013 - 31.05.2015

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: ofiter colectare debite

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Preluarea apelurilor inbound și efectuarea apelurilor outbound pe teritoriul României pentru a negocia recuperarea debitelor (early, middle, late collection) în condiții avantajoase pentru ambele părți
- Urmărirea respectării angajamentelor de plată si suspendarea/deconectarea conturilor care nu le respectă
- Tratarea solicitărilor venite pe adresa de e-mail a departamentului
- Redirecționarea solicitărilor clienților către departamentele abilitate

01.06.2013 - 01.07.2013

Departament: marketing

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
- supravegherea reprezentanţilor medicali în procesul de prezentare a produselor companiilor farmaceutice producătoare către farmacii sau medici
- raportarea zilnică a activității reprezentanților medicali
- evaluarea calitativă și cantitativă a reprezentanților medicali
- atingerea targetului zilnic sau săptămânal

01.05.2012 - 01.08.2012

Departament: jurnalism / editorial

Titlu Job: corector

Responsabilitati:

Responsabilități:
- verificarea ziarelor (dacă sunt conforme cu cerințele redacţionale şi gramaticale)
- semnalarea elementelor care nu respectă cerințele

01.05.2012 - 01.08.2012

Departament: jurnalism / editorial

Titlu Job: redactor

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
- redactarea de texte jurnalistice
- asigurarea serviciilor de permanenţă în redacţie
- monitorizarea serviciilor de presă

01.03.2011 - 01.05.2012

Departament: banci

Titlu Job: recuperator debite

Responsabilitati:

Responsabilități:
- Preluarea apelurilor inbound și efectuarea apelurilor outbound pe teritoriul României pentru a negocia recuperarea debitelor (early collection) în condiții avantajoase pentru ambele părți

01.02.2011 - 01.05.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Responsabilități:
- generarea de trafic în magazinele Metro prin păstrarea relației cu clienții
- reînnoirea bazelor de date ale clientului

01.01.2011 - 01.06.2011

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: supervisor colectare debite

Responsabilitati:

Responsabilități:
- supravegherea și îndrumarea agenților în procesul de recuperare a debitelor (early, middle și late collection)
- raportarea lunară a activității agenților
- evaluarea calitativă și cantitativă a agenților
- atingerea targetului împreună cu echipa pe care o coordonez
- motivarea agenților pentru optimizarea rezultatelor
- trasarea responsabilităților fiecărui membru al echipei
- urmărirea angajamentelor de plată luate și a celor respectate

01.10.2010 - 01.04.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

- vanzare abonamente Romtelecom
- recuperare debite Romtelecom
- asigurare relatii clienti Kyocera (Marea Britanie)

01.09.2010 - 02.09.2010

Departament: tipografii / edituri

Titlu Job: corector

01.08.2008 - 01.08.2009

Departament: jurnalism / editorial

Titlu Job: redactor departament politica interna

Responsabilitati:

- redactarea de texte jurnalistice (domeniile acreditate: Camera Deputaţilor, PNŢCD, PRM, UDMR, ONG-uri)
- deplasări în interes de serviciu
- asigurarea serviciilor de permanenţă în redacţie
- monitorizarea serviciilor de presă

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Jurnalism la Universitatea Bucureşti - Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: romana-franceza la Universitatea Bucureşti - Facultatea de Litere din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu: matematica-informatica, intensiv engleza la Colegiul Naţional "Mihai Eminescu" din Bucuresti.

Premii

Calificari
Jun 2006: Atestat limba engleza avansat, eliberat de Ministerul Educatiei si Cercetarii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

franceză(mediu,mediu,avansat)

spaniolă(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close