Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.06.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.05.2010

obiectiv

 

Un loc de munca stabil, unde efortul si performantele prestate prin munca sa fie apreciate

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2012 - 30.06.2015

Departament: banci

Titlu Job: consilier financiar – executari creante

Responsabilitati:

Activitati de coordonare prin generarea rapoartelor saptamanale si lunare cu performanta recuperarilor si statusul planurilor de actiune;
Dezvoltarea procedurilor din cadrul departamentului Executari Creante prin propuneri in luarea de masuri si actiuni pentru a creste eficienta activitatii de executare silita si recuperare;
Monitorizarea si gestionearea portofoliului de credite neperformante aflate in procedura de executare silita, identificarea problemelor in cadrul portofoliului;
Intocmirea tuturor documentelor de executare silita, necesare in procesul de recuperare, in toate formele prevazute de Codul de Procedura Civila, cu respectarea normelor interne care reglemeteaza aceasta activitate;
Mentinerea relatiei cu executorii judecatoresti, evidenta costurilor de executare silita;
Verificarea si semnalarea erorilor survenite in actele de executare silita;
Mentinerea relatiei intre companie si ANPC in vederea solutionarii reclamatiilor venite de la clienti;
Colaborarea cu departamentul financiar pentru solutionarea problemelor aparute ulterior platilor efectuate.

01.07.2010 - 31.03.2012

Departament: banci

Titlu Job: consilier financiar – hard collection

Responsabilitati:

Contactarea clienţilor in vederea recuperarii sumelor restante si pentru a identifica orice probleme cu privire la contractul de credit;
Cercetarea, revizuirea, si verificarea informatiilor financiare cu scopul de
a face recomandări cu privire la dispunerea de sume noi pentru clienti, respectiv refinantari
Colaborarea cu departamentul de plati in vederea identificarii platilor neintroduse care nu prezinta datele complete ale clientilor;
Menţinerea unei relatii de colaborare optime cu angajatorii debitorilor referitoare la procesul de recuperare al creditelor;
Intocmirea si emiterea adreselor catre angajatorii clientilor in vederea retinerii din salariu a ratelor restante;
Colaborarea cu executorul intern si intocmirea dosarelor trimise ulterior la judecatorii;
Colaborarea cu Departamentul de Back-Office: inregistrare scrisori, emitere adrese catre clienti;
Cooperarea cu Departamentul de asigurari referitor la asigurarile de credit ale clientilor;
Indeplinirea sarcinilor primite de la seful de echipa si intocmirea programului de lucru in ture a echipei de late collection;
Identificarea problemelor aparute in sistemul de lucru si gasirea de solutii impreuna cu managerul de departament pentru fluidizarea activitatii de collection;
Activitati de skip-tracing;
Cooperarea cu Departamentul Financiar, Departamentul de Relati Clienti si Departamentul Juridic, in vederea imbunatatirii procesului de colectare si a procedurilor existente.

01.10.2007 - 31.07.2010

Departament: banci

Titlu Job: consilier financiar bancar

Responsabilitati:

Depistarea motivului intarzierilor de plata analizand situatia corecta a clientului (profesionala, personala, familiala);
Analiza si colectarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate de catre superiori;
Verificarea corectitudinii informatiilor si asigurarea conformitatii justificativelor provenite de la clienti: adeverinta de salariu , facturi de utilitati, telefoane, etc;
Punerea in aplicare a solutiilor progresive si personalizate de recuperare a creantelor;
Incheierea unui acord real, fiabil pe care l-am consolidat cu o plata optima imediata;
Propunerea dosarelor in derogare in interesul clientului (cereri de refinantare in cazul clientilor care au fost in recuperare);
Intocmirea popririlor pe salariu , contactarea angajatorului clientului si supravegherea viramentului.

01.06.2006 - 31.12.2015

Departament: altele

Titlu Job: ofiter control doping

Responsabilitati:

Anti-doping - Servicii recoltare probe biologice pentru control doping;
Participarea la sedintele tehnice, in competitie, daca era cazul;
Selectarea sportivilor, in conformitate cu instructiunile primite: nominal, ierarhic sau tragere la sorti;
Inmanarea invitatiilor catre sportivii selectati, explicarea modului de recoltare si instruirea insotitorilor, daca era cazul;
Asigurarea corectitudinii indeplinirii procedurilor de catre sportivi, insotitori, reprezentanti;
Asistarea la emiterea probei de urina si sigilarea acesteia conform procedurii;
Completarea documentatiei specifice si verificarea corectitudinii acesteia;
Transportarea in siguranta si conform normelor catre Laboratorul de Control Doping;
Innapoierea documentatiei nefolosite catre Agentia Nationala Anti-Doping;
Participarea la competiții naționale și internaționale;
Am fost delegată de Agenția Anti-Doping Române de Naționale de a efectua controale antidoping în afara teritoriului românesc la solicitarea Federațiilor Internaționale.

01.06.2005 - 01.09.2007

Departament: management

Titlu Job: coordonator echipa vanzari

Responsabilitati:

Participarea la sedintele societatii, sintetizarea problemelor ridicate, transmitarea sarcinilor, responsabilitatilor si termenilor de rezolvare fiecarui membru al echipei si urmarirea rezolvarii sarcinilor;
Participarea la activitati complementare, cum ar fi targuri, sesiuni de comunicari etc;
Stabilirea trainingurilor necesare echipei pentru imbunatatirea activitatii si extinderea oportunitatilor de afaceri la nivel zonal prin recrutarea de noi reprezentanti;
Monitorizarea indeaproape a performantei membrilor echipei, imbunatatirea acestora ( concursuri, teste, etc);
Intocmirea si centralizarea statisticilor vanzarilor;
Urmarirea pietei de profil si a concurentei;
Prezentarea rapoartelor analitice saptamanale si lunare.

01.03.2004 - 01.06.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: referent de specialitate

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice, oferirea de informatii, inregistrarea si transmiterea mesajelor;
Asigurarea unei bune colaborari intre coordonatori si area sales manager;
Prezentarea si gestionarea mapei zilnice, inregistrarea si distribuirea documentele pe departamente;
Organizarea arhivei area sales manager;
Promovarea noilor produse aparute pe piata.

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Facultatea de Comunicare și Relații Publice David Ogilvy la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. Tema lucrarii de licenta: “Gestionarea crizei de imagine a Bancii Comerciale Romane. Studiu de caz”

Premii

Calificari
May 2016: Curs de perfectionare – Calificare de Ofiter Control Doping – studii medii – cod COR 342218 (Mai 2016) – calificativ 10; *(Persoana abilitata de catre Agentia Nationala Anti-doping sa efectueze controlul doping: organizarea actiunii de testare doping a sportivilor, recoltarea si predarea probelor biologice si a documentatiei aferente.)

Traininguri
Mar 2006: Training
Training – Obtinerea acordului de plata prin propunerea anularii unui comision de neplata (Noiembrie 2009)
Training – Spalare de bani (Iunie 2009)
Training – Conditi de asigurare a creditului (Mai 2009)
Training – Tipuri de clienti. Cum ii tratam? (Noiembrie 2008)
Training – Cum sa comunicam eficient (August 2008)
Am participat la un training de recuperare , timp de doua zile , training conceput de societatea MMG International , condus de trainerul Eduard Varain . Formarea a avut urmatoarea tema: "Sa negociem eficient !" Obiectivele formarii au fost: dezvoltarea abilitatilor de: - pozitionare corecta a meseriei de colector de debite - influentarea clientului pentru ca acesta sa considere ca prioritatea numarul 1 este plata catre COFIDIS - intelegerea clientului si evaluarea situatiei acestuia - dezvoltarea abilitatilor de comunicare - construirea stilului propriu;
Am participat la sesiuni de comunicare stiintifice de gestionare a crizelor de imagine in cadrul Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative;
Am participat la trainingul - Comunicare si echipe eficiente in cadrul proiectului "Sa fim o Forta si o Voce" de Ziua Internationala a Femeilor pentru Pace, finantat de UE prin Programul Phare Democratia;
Am participat la activitati de protectie si curatenie a mediului inconjurator de Ziua Mondiala a Mediului;
Participari la activitati de marketing in cadrul companiei DD Promoterm: organizari de expozitii, de lansari de noi produse pe piata romaneasca, e-mailing;
Training – Mangementul timpului (Aprilie 2007);
Cursuri de limba engleza FIDES (Iulie 2006);
Cursuri de specializare – Agentia Nationala Anti-Doping (Iunie 2006 - Decembrie 2015).



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close