Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.02.1971

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.07.1992

obiectiv

 

- Sa lucrez intr-o companie din domeniul bancar/turism/financiar aflata in dezvoltare si sa contribui la cresterea cotei de piata a acesteia, prin experienta si maturitatea profesionala, avand toate capacitatile și capabilitatea de a gestiona activitatile din cadrul unui mediu economic complex.

Salariu: 700,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: ofiter de cont

Responsabilitati:

• Deschiderea si administrarea conturilor curente ale clientilor persoane fizice/juridice;
• Promovare activa a produselor si serviciilor bancii pentru dezvoltarea portofoliului de clienti;
• Emiterea cardurilor de credit /debit ale persoanelor fizice/juridice;
• Introducerea in sistem a platilor in lei si valuta, a depozitelor ordonate de clienti;
• Evidenta declaratiilor de incasare/plati valuta DIE/DPE;
• Verificarea si procesarea instrumentelor de plata (cecuri,bilete la ordin ) emise de clienti;
• Efectuarea si inregistrarea in conturi a operatiunilor de cash, schimb valutar, Western Union, colaboararea cu Directia Trezorerie;
• Consilierea clientilor in tranzactii importante;
• Urmarirea creditelor restante si realizarea colectarii datoriilor clientilor;
• Urmarirea raportului cu solduri debitoare si acoperirea acestora;
• Raportarea la CIP a incidentelor de plata;
• Intocmirea si monitorizarea raportarilor solicitate de conducerea unitatii bancare.

01.07.2009 - 31.07.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

• Planificarea, organizarea si coordonarea vanzarii programelor turistice interne si externe pentru grupuri, corporatii si turisti individuali;
• Revanzarea programelor altor agentii;
• Organizarea, coordonarea si participarea la targuri, expozitii, evenimente speciale;
• Proiectarea si implementarea ofertelor promotionale;
• Verificarea si emiterea asigurarilor medicale, carte verde, inchirieri auto, asigurari obligatorii, CASCO etc.;
• Completarea documentelor de contabilitate si evidenta lor primara: registru de casa, registrele privind evidenta TVA, facturi fiscale, orice alte documente financiar-contabile, declarații ale ANAF, colectarea si urmarirea platilor;
• Intocmirea declaratiilor lunare si a rapoartelor contabile periodice;
• Intocmirea contractelor de munca si inregistrarea lor la ITM prin intermediul aplicatiei REVISAL, operarea modificarilor contractelor de munca in REVISAL;
• Calcularea avansului si a lichidarii, prelucrarea pontajelor si operarea documentelor de concedii de odihna, concedii medicale, prime, retineri, pensii alimentare;
• Intocmirea OP-urilor si a situatiilor privind platile catre bugetul de stat, salariati si terti;
• Intocmirea statelor de salarii, a declaratiilor catre ANAF;
• Optimizarea relatiilor cu clientii si agentiile partenere, negociere contracte comision;
• Administare site agentie, activitati administrative si de secretariat specifice.

01.04.2001 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: cash and trade process analyst

Responsabilitati:

• Operatiuni de cash si cash management lei si valuta;
• Operatiuni de front office, cash si non cash cu clientii;
• Raportari zilnice, lunare si anuale locale, catre HQ si BNR;
• Intocmirea zilnica a raportului pe banca pentru AML si a colectarilor G4S, dar si a altor rapoarte si statistici ad-hoc;
• Asigurarea trainingului pentru colegii noi, coordonator al celor 7 colegi casieri din toate sucursalele din tara;
• Drept de semnatura a doua legala in banca;
• Asigurarea interimatului pentru ofiterul de cont non cash in perioade de concedii;
• Gandirea si implementarea frecventa a unor rapoarte automatice pentru inchiderea de zi si alte rapoarte ad-hoc, rezultand usurarea muncii si cresterea eficientei.

01.02.1999 - 30.04.2001

Departament: banci

Titlu Job: head teller

Responsabilitati:

• Am condus celula de criza la prabusirea bancii, inclusiv managementul platilor catre clienti;
• Am condus o echipa de 4 casieri in Sucursala si alti 4 din Agentia Brintex, in ceea ce priveste operatiunile de cash lei si valuta, activitati de cash management, raportari catre HQ si BNR;
• Operatiuni cu CEC-uri de calatorie, procesare comisioane, depozite, certificate de trezorerie, casa de schimb si plata facturi utilitati;
• Verificare conturi clienti, tranzactii casieri, corespondenta clienti, HQ si BNR;
• Deschidere conturi, verificare documente clienti, vanzare de servicii bancare catre clienti.

01.10.1995 - 28.02.1999

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil si control financiar

Responsabilitati:

• Centralizare pontaje, calculul si intocmirea lunara a platilor salariale;
• Contabilitatatea gestinunii marfurilor si a magaziei, descarcarea gestiunilor;
• Intocmirea listelor de meniu si preturi pentru 2 restaurante, 3 baruri si brutarie;
• Intocmirea listelor de meniu si preturi pentru masa corpului de paza si protocol vile;
• Intocmirea si verificarea inventarelor anuale pentru toate unitatile din Predeal, Poiana Brasov, Sinaia, Timis, Targu Mures si Covasna;
• Revizor gestiuni pentru toate unitatile de alimentatie publica din Sucursala Predeal;
• Verificare inregistrare documente contabilitate, inventariere stocuri marfa la magazie, 2 restaurante, 3 baruri, brutarie si hotelul din Targu Mures ;
• Gandirea si implementarea a doua programe de software, unul pentru calculul salariilor si unul pentru calculul preturilor din unitatile de alimentatie publica, crescand eficienta si corectitudinea calculului cu mai mult de 40%.

studii

 

Facultati:

2007 - 2008 Masterat: Analiza de risc si creditare la Institutul Bancar Roman din Brasov.
2006 - 2007 Masterat: Management si marketing bancar la Institutul Bancar Roman din Brasov.
1998 - 2000 Masterat: Economia intreprinderii si Management” la Institutul European pentru Administrarea Intreprinderilor si Universitatea Transilvania din Brasov.
1990 - 1995 Masterat: Facultatea de Comert la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Specializarea Turism - Servicii

Premii

Voluntariat
Feb 2011 - Jan 2016: Asociatia "Sfanta Maria" Cristian
Ajutorarea copiilor devaforizati sau orfani din Cristian, donarea mobilierului din agentia de turism, donarea unei intregi biblioteci cu carti, pachete cu ajutoare de fiecare sarbatoare mare, intalniri cu copiii
Calificari
May 2010: Certificare ghid national si local - Ministerul Turismului

Jul 1995: Brevet de turism - Manager in turism

Traininguri
Mar 2004 - Jul 2014: Manager la Forever Living Products
Vanzari directe, activitate de tip MLM, traininguri asigurate echipei mele de peste 1000 oameni din toate colturile tarii. Realizarea programului stimulativ de merit al comaniei.
Apr 2001 - Jan 2016: Citibank
2010 – Team Development Training – Citibank Romania
2002 – 2004 Cursuri de limba engleza la LEXIS School Brasov
2002 - Communication Skills - Citibank Romania
2001 - Fraud Awareness - Citibank Romania
2001 – Customer Care – BPP International
1999 - “Putting people first” - T.M.I.
Mai mult de 180 de cursuri pe compliance, AML Sanctions & Anti Bribery & Corruption, Malware, Anti-Boycott, Secure, Social Engineering, Manual Payments Processing, One KYC Program, Fraud Awareness, Code of Conduct, Escalation.
Proiecte
Feb 1995 - Feb 1998: JCI Romania
Secretar executiv



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close