Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.07.1987

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:12.08.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2018 - prezent

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: ofiter rezervari

Responsabilitati:

-Preluarea tuturor rezervarilor venite prin intermediul e-mail-ului si telefonic.
-Inregistrarea si introducerea rezervarilor individuale sau de grupuri in sistemul de operare hotelier.
-Transmiterea confirmarilor de rezervare prin e-mail
-Intocmirea ofertelor de pret pentru cazare individuala sau grupuri
-Verificarea disponibilitatii camerelor in sistemul de operare hotelier
-Modificarea tarifelor si a disponibilitatii camerelor pe platformele de rezervari online
-Verificarea zilnica a rezervarilor din ziua in curs in sistemul de operare hotelier si platformele de rezervari
-Inchiderea sau deschiderea disponibilitatii camerelor pe site-urile de rezervari online
-Indosarierea tuturor rezervarilor si transmiterea la sfarsitul fiecarei zile catre departamentul de receptie

01.05.2012 - 31.07.2018

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

-Primirea și inregistrarea oaspetilor in sistemul de operare hotelier
-Printarea si solicitarea completarii de catre oaspeti a formularelor necesare pentru check-in .
-Pregatirea documentelor pentru check-out si informarea cameristelor de verificare a camerelor.
-Emiterea facturilor si incasarea platilor pentru serviciile de cazare si extraservicii
-Intocmirea rapoartelor pentru departamentele de curatenie,contabilitate si restaurant.
-Verificarea facturilor si a modalitatilor de plata.
-Preluarea fiselor de minibar si introducerea in sistem a produselor de minibar consumate de catre oaspeti.
-Completarea monetarului si a registrelor de casa.
-Prelucrarea in sistemul de operare a inchiderii de zi hoteliere
-Emiterea rapoartelor fiscale si de gestiune hoteliera necesare inchiderii de zi hoteliere
-Promovarea serviciilor hotelului
-Rezolvarea eficienta a problemelor apărute pe parcursul desfășurării activitatii
-Asistenta si rezolvarea solicitarilor oaspetilor
-Operare calculator,e-mail si telefonie
-Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.










01.02.2012 - 30.04.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

-Promovarea ofertelor si pachetelor turistice.
-Incheierea contractelor de colaborare cu hotelurile.
-Raspunderea la solicitarile venite prin e-mail,telefonic sau personal si consilierea clientilor in a alege o oferta avantajoasa pentru acestia.
-Prelucrarea ofertelor in functie de solicitarile clientului.
-Solicitarea rezervarilor pentru oaspeti la hoteluri
-Ofertarea si emiterea biletelor de avion
-Emiterea facturilor aferente serviciilor comandate


01.11.2011 - 31.01.2012

Departament: banci

Titlu Job: consilier financiar

Responsabilitati:

-Prospectarea pietei tinta si identificarea noilor clienti.
-Contactarea telefonica a clientilor noi si vechi in vederea ofertarii pachetelor de servicii.
-Intalnirea personala cu clientii la sediul bancii in vederea ofertarii pachetelor si consilierii acestora.
- Promovarea si vinderea pachetelor de servicii financiare ale companiei.
- Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti.


15.12.2008 - 31.10.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector asigurari

Responsabilitati:

-Preluarea si directionarea apelurilor telefonice.
-Primirea vizitatorilor si anuntarea
persoanelor de contact din societate.
-Transmiterea documentelor prin fax,email.
-Preluarea clientilor sositi direct la sediu,precum si a cerintelor efectuate prin
apeluri telefonice sau e-mail.
-Rezolvarea solicitarilor primite telefonic,prin e-mail sau fax
-Elabolarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management.
-Emiterea rapoartelor contabile si introducerea politelor emise in baza de date
-Emiterea de oferte pentru politele de asigurare rca,casco,raspunderi civile,cladiri,
si non-life
-Emiterea politelor de asigurare impreuna cu documentele de
plata pe platformele online de asigurari.
-Comunicarea cu clientii in urma transmiterii ofertelor si oferirea suportului in
vederea incheierii politelor cele mai avantajoase pentru acestia
-Urmarirea listelor cu data scadenta a politelor din baza de date,precum si ofertarea si emiterea acestora.

10.06.2007 - 31.12.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

-Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti
-Transmiterea prin fax sau e-mail a
confirmarii rezervarii
-Primirea,cazarea si decazarea clientilor. -Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor -Emiterea facturilor si a bonurilor fiscale
-Intocmirea rapoartelor din sistemul hotelier pt inchiderea zilei hoteliere
-Printarea rapoartelor necesare departamentelor de contabilitate si curatenie
-Soluţionarea tuturor solicitărilor înregistrate
-Medierea conflictelor şi rezolvarea reclamaţiilor clienţilor

01.11.2006 - 31.01.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzator

Responsabilitati:

-Primirea si pregatirea marfurilor pentru expunerea in magazin
-Punerea la dispozitia
clientilor a produselor comerciale
-Aranjarea produselor expuse pentru a arata tot timpul intr-o ordine impecabila
-Prezentarea produselor clientilor in vederea
cumpararii acestora
-Mentinerea igienei magazinului

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Economia Turismului Intern si International la Universitatea Romano-Americana din bucharest.
2002 - 2006 Liceu: Prelucrarea lemnului la Grup Scolar Industrial "Constantin Brancusi" din Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
muzica, dans, calatorii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close