Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.08.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.2008

obiectiv

 

Sa lucrez intr-un mediu in care sa imi pot utiliza aptitudinile si cunostintele profesionale dobandite cu scopul de a indeplini sarcinile si scopurile companiei cat si dezvoltarea carierei mele.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Masina, telefon, ipad, abonament clinica, etc

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Statistica / Matematica, IT Software, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: online specialist marketing

Responsabilitati:

Domeniul Companiei: Home & Deco, Bricolaj. Firma dezvoltata in 25 ani ca o companie multinationala specializata in comercializarea instalatiilor pentru constructii. Lider de piata in domeniu, ofera clientilor cea mai variata gama de instalatii hidro-termo-electrice, sanitare, ceramice si servicii la standarde de calitate.

Responsabilitati:
Coordonarea si derularea tuturor activitatilor specifice magazinului online cu obiectiv de comunicare si de crestere a vanzarilor on/offline.
Stransa colaborare cu departamentele Marketing Offline, Vanzari, Achizitii, Suport si cu partenerii externi de SEO, SEM , Afiliere, Emailing.
Participare activa in definirea bugetelor si a planului de marketing online;
Propunerea, implementarea campaniilor de marketing online pentru vanzari online si pentru promovarea produselor companiei in magazine (administrare bugete, concept, strategie)
Crearea Brief-urilor pentru grafica, webdesign, digital, email si programarea pentru realizarea materialelor de promovare si pentru implementarea campaniilor
Crearea landindgape-urilor si microsite-urilor pentru promotii
Conceperea campaniilor de e-mail marketing: continut, strategie, concept, segmentare baza de date
Analiza si raportarea Data Studio cu KPIs de marketing online
Legatura cu furnizorii externi de servicii de marketing online
Propuneri pentru promovarea site-urilor companiei si pentru cresterea traficului acestora
Suport pentru cresterea conversiilor in magazinul online
Implicarea in proiecte pe termen mediu/lung

Realizari:
Atingerea indicatorilor de performanta e-commerce agreati.
Imbunatatirea strategiei de marketing, atingerea obiectivelor: cresterea traficului, conversiilor in magazinul online.
Contribuirea la dezvoltarea zonei de E-Commerce si de Marketing din companie.


Tools: FB Organic, Instagram, YouTube, SAP SD, Blog, Shutterstock, Drive, SMS, Google Search Console, 2Performant, Analytics, Riverdesk, Mobile App, Basecamp, Compari, Conceptboard, Data Studio, Emag, Google Ads, Hotjar, Jira, Profitshare, SEO Monitor, Spedex, Waze, WhiteImage, Wordpress, Yandex, Facebook Business Manager, Facebook Ads, Google Merchant, Whatsapp, Hangouts

01.07.2018 - 31.07.2019

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: specialist marketing

Responsabilitati:

Vendio este o platformă de e-commerce multi-canal care a început să fie parte a grupului OSP care își are sediul în NYC și este susținut de Alibaba.

Responsabilă pentru elaborarea strategiilor de marketing orientate spre sprijinirea platformei Vendio, precum și pentru crearea, analizarea și optimizarea campaniei de Sociale Media plătite.
Definirea obiectivelor campaniei pe brand, determinarea publicului țintă și crearea anunțurilor care să îi sprijine.
Testarea continuă și optimizarea performanței campaniilor.
Planificarea și gestionarea campaniilor pe platformele Social Media, inclusiv Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Vimeo, LinkedIn.

Realizări:
Determinarea, setarea metodologiilor de testare, a rapoartelor și a cerințelor de optimizare, asigurând impactul și eficiența completă a fiecărei campanii.
Măsurarea, analizarea și optimizarea eforturilor și comunicarea strategiei de succes catre echipă/management.
Comunicarea progresului săptămânal a campaniilor sociale de pe piață și oferirea interpretării datelor.
Sfaturi privind calendarele cu conținut social plătit, campaniile și datele inițiale pentru a asigura lansarea și livrarea cu succes.
Evaluarea și recomandarea noilor oportunități și tehnologii de marketing online.
Dezvoltarea relațiilor de lucru cu furnizorii sociali pentru a rămâne la curent cu noile oferte de anunțuri, cu oportunități de testare.
Folosirea instrumentelor/resurselor de cercetare pentru a planifica strategiile care respectă obiectivele Vendio și publicul țintă.
Crearea ideilor de concept și strategii de direcționare bazate pe cele mai bune practici pentru campaniile noi.
Crearea de strategii și descoperirea abordărilor unice pentru a genera trafic și conversii pentru platforma Vendio.

01.01.2018 - 31.05.2018

Departament: marketing

Titlu Job: marketing specialist - the ecommerce agency

Responsabilitati:

Implementarea strategiei de marketing pentru platforma de eCommerce
Dezvoltarea, implementarea si optimizarea campaniilor de email marketing
Segmentarea, curatarea si validarea continua a bazelor de date
Analiza si strategie folosind toate resursele disponibile (CRM, Analytics, canale de marketing), pentru a sustine strategia generala de marketing
Analizarea si identificarea metodelor de a imbunatati experienta userilor on-site si optimizarea ratei de conversie
Dezvoltarea si monitorizarea executiei strategiei generale de retentie si direct marketing a clientilor.
Mentinerea relatiei cu agentiile (PR, SEO, SEM) si partenerii pentru planificarea strategiei de marketing si transmiterea rapoartelor lunare si prezentarea evolutiei campaniei.

01.09.2017 - 31.12.2017

Departament: marketing

Titlu Job: sales support & marketing specialist

Responsabilitati:

Furnizarea suportului in activitatile de back office pentru Account Managerii din Sectorul Privat pentru a contribui la eficientizarea proceselor operationale din cadrul fluxului de vanzare pe tot parcursul acestuia, punand accentul pe satisfactia clientilor externi/interni (departament vanzari, logistica, financiar, tehnic etc) si pe cresterea profitului organizatiei.
Dezvoltarea si mentinerea unei excelente relatii cu clientii din Sectorul Privat.
Oferirea suportului Account Managerilor in procesul de vanzare de la identificarea oportunitatilor si pana la inchiderea contractelor, cu focus pe activitatile post-vanzare;
Colaborarea cu departamentele relevante din cadrul organizatiei pentru procesarea eficienta si cu succes a proiectelor noi si a celor in derulare;
Intocmirea formularelor interne necesare parcugerii fluxurilor specifice proiectelor noi/existente, cererea/oferirea feedbackului pentru asigurarea parcurgerii eficiente a acestor fluxuri;
Comunicarea directa cu clientii in stransa colaborare cu Account Managerul ce are alocati acesti clienti pentru asigurarea eficientizarii procesului de vanzare.

01.03.2017 - 31.07.2017

Departament: marketing

Titlu Job: sem/ppc/pay per click/digital marketing specialist

Responsabilitati:

Auditul, conceperea, planificarea, implementarea, monitorizarea, optimizarea campaniilor/strategiilor, activitatilor de performance marketing online, A/B testing, (keyword) research, gestionare bugete/bid-uri, setare obiective, gestionare portofoliu domeniu diversificat/variat de clienti, raportari lunare, creare texte SEF (search engine friendly), cercetarea/analizarea tendintelor pietei si monitorizarea competitiilor.

01.03.2010 - 30.04.2016

Departament: marketing

Titlu Job: marketing & sales representative

Responsabilitati:

Domeniu: solutii software business IT
Realizari: Alaturi de membrii echipei de consultanti, am pastrat un nivel ridicat de interactiune cu clientii/partenerii/furnizorii; in mod continuu am facilitat relatii de colaborare neintrerupte intre echipa de vanzari, cea de consultanti si departamentul tehnic, pentru a obtine in final satisfactia si loialitatea clientului.
Promovarea/lansarea produselor/serviciilor (noi) comercializate; urmarirea proiectelor de la inceput pana la rezolvarea lor. construirea strategiei de marketing; stabilirea Planului de Marketing; lansarea campaniilor de marketing; construirea relatiilor cu persoane de influenta/decizie, cu clienti potentiali/existenti; gestionarea parteneriatelor strategice.
Cresterea bazei de date CRM, cu pipeline solid prin campanii de emailing/telemarketing; vizitarea clientilor de top, cu sustinerea prezentarii; negocierea contractelor/ofertelor financiare. Monitorizarea continua a conditiilor de piata: pozitionare, competitie.

01.01.2009 - 31.05.2009

Departament: marketing

Titlu Job: product manager

Responsabilitati:

Domeniu: consultanta si solutii software integrate.
Realizari:
Implementarea strategiilor de vanzari/marketing
Cresterea promovarii serviciilor/solutiilor oferite
Cresterea volumului de (pre/post)vanzare, profit
Gestionarea ciclului de vanzare
Preluarea/procesarea comenzilor de la clienti
Consolidarea imaginii companiei prin canale diferinte de marketing
Dublarea expunerii serviciilor/produselor, prin derularea de parteneriate cu principalele companii din domeniul IT, contabilitate si consultanta de business
Redefinirea noului concept B2B nivel international
Implementarea CRMului SalesForce pentru reorganizarea bazei de date
Actualizarea lunara a websiteului cu continut

01.09.2008 - 31.12.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: marketing & sales specialist

Responsabilitati:

Domeniu: furnizor servicii business IT
Realizari: Prospectarea clientilor noi, identificarea nevoilor clientului
Analizarea/calificarea potentialilor clienti, din punct de vedere al oportunitatii pentru vanzarile existente, dezvoltarea relatiilor cu oamenii cheie in cadrul organizatiei pentru a promova produsele societatii
Coordonarea intregului ciclu de vanzare (intalniri, prezentari, propuneri, negocieri, contractari, incasari)
Elaborarea statisticilor de marketing; redactarea articolelor de promovare
Actualizarea/calificarea continua a bazei de date a clientilor/prospectilor
Mentinerea relatiilor cu clientii/furnizorii/partenerii
Cercetarea/segmentarea pietei/ofertelor concurente, analiza canalelor de promovare/distributie
Definirea strategiilor de segmentare/penetrare a pietei cu noi servicii

01.03.2007 - 31.08.2008

Departament: marketing

Titlu Job: sales & marketing coordinator

Responsabilitati:

Domeniu: furnizor servicii software externalizate
Realizari: lansarea/promovarea noilor produse, redactarea articolelor promotionale, prezentarilor de produse si ofertelor comerciale pentru clienti
Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti
Optimizarea comunicarii online cu potentialii clienti; optimizare web, newsletter, obtinerea parteneriatelor strategice de vanzare cu firme/organizatii in vederea facilitarii oportunitatilor de vanzare
Imbunatatirea imaginii companiei in piata prin conceperea si implementarea unor campanii de marketing la costuri reduse
Prezentarea serviciilor companiei in cadrul conferintelor si seminariilor targhetate

studii

 

Facultati:

2014 - 2014 Masterat: Marketing and international economic affairs la Academia de studii economice din Bucuresti.
2004 - 2006 Facultate / Colegiu: Relatii Economice Internationale & Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale la Academia de studii economice din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jun 2017 - Jul 2017: Google
Search, Video, Display, Analytics, Mobile, Shopping (expira pe 20.7.18)
Jun 2016 - Jun 2016: Digital Marketing
Certificare Google oferita de Atelierul Digital, recunoscuta IAB Europe
Mar 2015 - Mar 2015: Director Magazin
Certificat de absolvire recunoscut international seria I, nr 00127916, cod COR 112021
Oct 2012 - Oct 2012: Manager & Antreprenor
Certificat de absolvire recunoscut international cod COR 112029
Conferinte
Jan 2013 - Feb 2015: IM World, Agora, IMM World

Traininguri
May 2010 - May 2010: ITIL Foundation v3.0
IT Academy
Dec 2007 - Dec 2007: Sales Process Overview
www.oms.birdsalls.org - Tim Birdsall Training & Consulting Vienna, Austria;
Hobby-uri
Sport, Teatru, Business networking

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

franceză(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close