Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.07.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.12.2013

obiectiv

 

As dori sa ma angajez în următoarele domenii: publicitate, promoter, hostess, lucrător manipulat, secretara, recepționera, assistant manager, operator pc, resurse umane, industrie textila, call center, arhivare documente. Doresc un job stabil, pe perioada permanenta.

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Beneficii: program de 8 ore de luni-pana vineri / in ture 24/48

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, IT Software

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - 30.09.2019

Departament: it software

Titlu Job: operator call center

01.01.2018 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Contacteaza clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate
Contacteaza clienti sau potentiali clienti in vederea bunei desfasurari a contractelor pe care Amego le are cu firmele partenere,etc.
Ofera informatii conform criteriilor transmise de catre client si conform conditiilor transmise de catre superior
Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii
Verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in CRM, baze de date, etc
completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei
Preda formularele de comanda si reclamatii catre Project Manager
Foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia
Utilizeaza programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook,Access, CRM etc.
Utilizeaza fax, copiator, fax automat, soft companie, telefon, E mail, internet, softuri firme partenere/colaboratoare
Se documenteaza in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de catre firmele colaboratoare
Urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi
Transmite managerului direct informatiile cu privire la : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si angajator (ex. neprimirea produselor comandate, primirea partiala sau gresita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plati duble sau incorecte,retururi/stornari/retrimiteri, calitatea poduselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clientilor, etc)
Semnaleaza managerului direct orice neregula sesizata in derularea unui proiect
Insusirea standardelor personale, notiunilor de comunicare si comportament valabile in cadrul oricarui departament al firmei.

01.05.2017 - 30.09.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: arhivar

Responsabilitati:

Documentarea / Înregistrarea informaţiilor
Introducerea, transcrierea, înregistrarea, stocarea şi păstrarea informaţiilor în formă scrisă, electronică sau magnetică.
Activităţi administrative
Realizarea de sarcini administrative zilnice cum ar fi gestionarea documentelor şi procesarea hârtiilor.
Organizarea, planificarea şi prioritizarea muncii
Dezvoltarea unor obiective şi planuri specifice pentru a prioritiza, organiza şi realiza munca.
Stabilirea şi întreţinerea relaţiilor interpersonale
Dezvoltarea de relaţii constructive şi de colaborare cu alte persoane şi menţinerea lor de-a lungul timpului.

01.11.2016 - 28.02.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane( voluntariat)

Responsabilitati:

=>intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de munca, fisa cu datele personale,etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, repartitie de la somaj si toate celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat;
=>intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (dispozitie de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare);
=> inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor, in carnetul de munca si la Inspectoratul Teritorial de Munca;

01.03.2016 - 30.09.2016

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Ofera informatii conform criteriilor transmise de catre clientul FastWeb si conform conditiilor transmise de catre superior
Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii
Verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in CRM, baze de date, etc
Completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei
Preda formularele de comanda si reclamatii catre Project Manager
Foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia
Utilizeaza programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook,Access, CRM etc.

01.07.2015 - 29.02.2016

Departament: marketing

Titlu Job: asistent analist

Responsabilitati:

Menținerea bazei de date de clienți și actualizarea continua a acesteia.
Întocmirea de studii de cercetare de plata- conform dispozițiilor superiorului ierarhic.
Completează documentele aferente managementului proiectelor, conform planului de proiect și solicitărilor.
Formatează documentele și studiile de piață, conform cerințelor șefului ierarhic.
Colaborează cu firma de web hosting a companiei.
Elaborează studii de piață pentru proiectele alocate.

01.09.2014 - 30.06.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca si a carnetelor de munca.
Gestionarea dosarelor personale ale angajaților.
Organizarea si derularea operațiunilor de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul firmei.
Întocmirea dosarelor de pensionare.

01.05.2014 - 30.09.2014

Departament: management

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

Asigura si răspunde de buna desfășurare a activității si de respectarea procedurilor de lucru si deciziilor luate.
Aduce la cunoștința conducerii problemele administrative apărute.
Aduce la cunoștința si asigura instruirea personalului în privința produselor vândute și a procedurilor de lucru si deciziilor luate.
Asigura disciplina colectivului.

01.05.2013 - 30.09.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner hotel

Responsabilitati:

Sa repartizeze camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor
- sa ii intampine pe oaspeti
- sa dea sfaturi si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine
- sa se ocupe de plangerile si solicitarile oaspetilor
- sa indeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc.
- sa tina inregistrarile si sa faca munca specifica de birou
- sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel
- sa contacteze bancile, birourile de schimb valutar
- sa accepte moneda straina si carduri de credit.

01.06.2012 - 30.09.2012

Departament: asigurari

Titlu Job: broker de aigurari de viata

Responsabilitati:

Convingerea oamenilor ca firma noastră de asigurai este cea mai buna pentru nevoile clienților noștri

01.03.2012 - 30.06.2013

Departament: publicitate

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Sa le prezint oamenilor într-un mod cât mai plăcut si surprinzător oferta producătorului,sa-i informez in legăturile cu premiile din oferta producatoruluui.
Am fost pe loc doi la cea mai activa si prospera echipa din tara.

01.01.2007 - 30.09.2008

Departament: publicitate

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Sa prezint în mod cât mai plăcut nou gel de dus și la achiziționarea lui clientul primea și un mic cadou

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Psihologie - Asistenta sociala la Universitatea Ovidius din Constanta.
2010 - 2013 Facultate: Stiinte Economice/Management Turistic la Universitatea Andrei Saguna din Constanta.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Tehnic/Tehnician Operator Tehinca de Calcul la Liceul Ioan N. Roman din Constanta.

Premii

Calificari
Apr 2014: Cursul de formare profesionala Receptioner Hotel

Aug 2013: Cursul de formare profesionala Designer Pagini Web

Apr 2013: Cursul de formare profesionala Inspector(referent)Resurse Umane

Feb 2013: Cursul de formare profesionala Contabil

Jul 2012: Certificat de Absolvire a Programului de Calificare Profesionala in Domeniul Asigurarilor de Viata

Jun 2010: Certificat de calificare nivel 3

Certificari
Sep 2009 - Aug 2010: Permisul european de conducere a computerului
Permisul european de conducere a computerului (ECDL – European Computer Driving Licence) este cel mai răspândit program de certificare a competențelor digitale recunoscut la nivel internaţional în peste 148 de tari si numara până în prezent peste 11 milioane de persoane înregistrate în program.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close