Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.05.1989

obiectiv

 

Beneficii: bonuri de masa, posibilitatea de avansare la locul de munca

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Altele, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Au pair / Babysitter / Curatenie, Crewing / Casino / Entertainment, Confectii / Design vestimentar

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator frontline

Responsabilitati:

 Preluarea apelurilor si identificarea,solutionarea problemelor legate de nefunctionalitatea serviciilor RDS.
 Acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului de ordin technic si financiar.
 Contactarea clientilor existenti in vederea suplimentarii sau modificarii serviciilor conform ofertei
 Furnizarea de informaţii tehnice și comerciale despre serviciile oferite.
 Inregistrarea sesizarilor in aplicatiile interne pentru remedierea nefuntionalitatilor intampinate de catre clienti in cazul televiziunii, a internetului, telefoniei fixe si mobile.

01.04.2014 - 31.07.2014

Departament: asigurari

Titlu Job: agent asigurari/operator telesales

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi:

 Contactarea clientilor telefonic in vederea promovarii continue si a vanzarii produselor
 Identificarea corecta a potentialilor clienti in vederea cresterii vanzarilor
 Actualizarea permanenta a bazelor de date
 Identificarea si intelegerea nevoilor clientilor si propunerea spre vanzare a produselor si serviciilor care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
 Furnizeaza informatii clientilor detaliind caracteristicile si beneficiile produsului
 Incheie cu succes procesul de vanzare, contribuind la realizarea obiectivelor companie

01.05.2012 - 01.03.2014

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: operator agentie

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi:

 Relatie cu clienti
 Promovarea pariurilor sportive
 Plasare bilete, revendicare castiguri atat la sloturi, cat si pariuri sportive
 Gestiune monetar
 Vanzarea produselor de la bar, gestiunea marfii (comanda, gestiune inventar)
 Contabilitate primara
 Operare PC
 Inregistrarea pe casa de marcat, a sumelor incasate si emiterea bonurilor fiscale

01.01.2012 - 01.03.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: practică

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Psihologie şi ştiinţele educaţiei la Universitatea Babes Bólyai , Facultatea de Psihologie şi ştiinţele educaţiei din Cluj - Napoca.
2004 - 2008 Liceu: Secţia uman la Liceul Teoretic Apáczai Csere János din Cluj – Napoca.
2000 - 2004 Liceu: Scoala Genrala la Liceul Teoretic Báthory István din Cluj – Napoca.

Activitati extracurriculare

Competenţe de comunicare ▪ Bune competenţe de comunicare dobandite prin experienta proprie de operator agentie.
▪ Spirit de echipă
▪ Capacitate de argumentare si convingere, dobandite in urma interactionarii cu clientii


Competenţe dobândite la locul de muncă ▪ O bună cunoaştere a programului de contabilitate CHARISMA
▪ Experienta in gestiune si lucrul cu marfa
▪ Inregistrare pe casa de marcat, emitere bonurilor fiscale

Competenţe informatice ▪ O bună cunoaştere a instrumentelor Microsoft Office™
▪ Nivel avansat in Photoshop , Internet Explorer precum si alte aplicatii pe calculator

Premii

Cursuri de limba engleza si germana
Atestat limba engleza CENTRUl ALPHA

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

germană(mediu,mediu,mediu)

maghiară(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close