Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.10.1986

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Craiova

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

-verificare intocmire facturi sub aspectul corectitudinii si completitudinii
-emitere facturi si pastrare evidenta a marfii livrate catre clienti
-pregatire documente necesare pentru livrarea marfii si expedierea acestora prin posta
-introducere si prelucrare in sistemul informatic al companiei de date referitoare la comenzi
-descarcare gestiune de marfa
-verificare si arhivare a facturilor rosii
-intocmire zilnica a documentelor de casa
-gestionare numerar
-verificare depunere zilnica la banca a sumelor provenite din incasari
-verificare zilnica a chitantierelor/extraselor agentilor
-gestionare documente cu regim special
-inregistrare si pastrare evidenta a BO/CEC uri primite de la agenti si clienti,apoi transmitere catre sediul central al companiei prin curier
-evidenta tuturor intrarilor si iesirilor de documente ce privesc filiala(registru intrari-iesiri)

01.11.2012 - 30.06.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretar-casier

Responsabilitati:

-preluarea si directionarea apelurilor telefonice
-primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
-asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
-preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
-actualizarea bazei de date documente
-elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
-asigurarea suportului administrativ cerut de management
-primirea,verificarea documentelor de transport si intocmirea facturilor pentru fiecare client
-transmiterea prin posta/curier/email facturile pentru fiecare client
-asigurarea necesarului zilnic de cash,in vederea acordarii avansurilor de cursa pentru soferi
-intocmirea si arhivarea registrului de casa
-alte sarcini stabilite prin fișa postului

01.03.2011 - 31.08.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-primire, inregistrare, repartizare si predare a corespondentei, precum si expedierea acesteia la destinatari dupa rezolvare;
-organizare agenda intalnirilor programate pentru Directorul Regional;
-intocmirea evidentei audientelor Directorului Regional;
-asigurarea editarii, multiplicarii si difuzarii, dupa caz, a lucrarilor pentru conducere si pentru compartimente;
-asigurarea comunicarii cu mediul intern si extern
-asigurarea inregistrarii si pastrarea, pana la predarea la arhiva, a Deciziilor Directorului Regional;
- cunoasterea si respectarea normelor in domeniul situatiilor de urgenta, precum si a celor specifice locului de munca;
- participarea la instructajele si actiunile instructiv educative in domeniul situatiilor de urgenta organizate, precum si la exercitiile si aplicatiile de stingere a incendiilor si de evacuare a persoanelor si bunurilor;
- anuntarea imediata a sefilor ierarhici despre existenta unor imprejurari care pot sa provoace incendiu;
- verificarea obligatorie a locurilor de munca la inceperea programului de lucru, precum si la terminarea acestuia in vederea depistarii unor eventuale pericole si cauze de incendiu, mentinerea in permanenta a curateniei si ordinei la locul de munca;
- intretinerea in buna stare de utilizare a mijloacelor de PSI la locul de munca si neutilizarea acestora in alte scopuri;
- respectarea regulilor de ordine interioara si a disciplinei muncii;
- anuntarea imediata a sefilor ierarhici si a pompierilor despre incendiile izbucnite;
- participarea efectiva, in caz de incendiu, la activitatea de stingere, de evacuare a bunurilor materiale si persoanelor;

studii

 

Facultati:

2009 - 2010 Masterat: DREPT PENAL la Facultatea de Drept si Stiinte administrative"N.Titulescu" Craiova - Drept din CRAIOVA.
2005 - 2009 Facultate: DREPT la Facultatea de Drept si Stiinte administrative"N.Titulescu" Craiova - Drept din CRAIOVA.
2001 - 2005 Liceu: Economic la C.N.ECONOMIC "GH.CHITU" din Craiova.

Premii

Traininguri
Feb 2018 - Mar 2018: Manager resurse umane



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close