Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.10.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.05.2015

obiectiv

 

O persoană dinamică, de încredere şi care lucrează în echipă, comunicativă, cu o atitudine pozitivă.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: bonuri de masa.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Sport / Wellness, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator facturare si comenzi online

Responsabilitati:

Asigur efectuarea platilor;
Incasarea in numerar, card sau emiterea de proforme pentru clienti fizici in magazin;
Introduc facturi de la furnizori in programul de gestiune;
Facturez marfa catre clienti;
Efectuez operatii specifice pentru sosirea si plecarea facturilor;
Inregistrez si trimit spre solutionare; reclamatiile clientilor;
Ordonoarea si arhivarea actelor; facturilor,avizelor de la furnizori;
Capacitatea de organizare a locului de munca;
Particip activ la rezolvarea sarcinilor echipei;
Promovarea produselor in magazin; etichetarea si expunerea spre vanzarea a acestora;
Introduc avize de expeditie;
Urmaresc si sa indosarieze facturi;
Inregistrez reclamatii sa le trimita spre soluzionare;
Inventarierea periodica a produselor in magazin si verificarea site-lui.;
Sa fiu mereu cinstita, loiala si disciplinata, dând dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact.




01.06.2019 - 31.12.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

Asigura vanzarea produselor si serviciilor oferite de catre companie;
Realizeaza tururi de prezentare a clubului impreuna cu membrii / potentialii clienti ai clubului
Ajută la asigurarea securității și controlează accesul in sălile clubului.
Ajută clienții la achiziționarea de servicii sau produse.
Promovează toate produsele și serviciile clubului pentru a crește vânzările
Oferă clienților informații referitoare la club, evenimente organizate de club și oferte speciale;
Identifica nevoile clientilor si ofera consultanta in alegerea produselor in acord acestea;
Realizarea target-ului lunar de vanzari;
Servirea clientilor intr-o maniera prompta si politicoasa.

01.12.2018 - 30.06.2019

Departament: sport / wellness

Titlu Job: recepționer

Responsabilitati:



- Realizeaza tururi de prezentare a clubului impreuna cu membrii / potentialii clienti ai clubului
- Ajută la asigurarea securității și controlează accesul in sălile clubului.
- Ajută clienții la achiziționarea de servicii sau produse.
- Promovează toate produsele și serviciile clubului pentru a crește vânzările
- Ajută la depozitarea de alimente, băuturi și materiale de marketing la recepție.
- Oferă clienților informații referitoare la club, evenimente organizate de club și oferte speciale.

- Face check-in-ul si check-out-ul clientilor

- Vinde si incaseaza produsele din bar disponibile.

- Relizeaza inventarul produselor.

01.01.2018 - 31.10.2018

Departament: marketing

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii din magazin (impreuna cu managerul);
- Vanzarea directa a produselor catre client;
- Lucreaz cu casa de marcat;
- Optimizeaza activitatea de vanzare si de aprovizionare in magazin;
- Orientare catre obtinerea de rezultate in ceea ce priveste cresterea vanzarilor, customer service;
- Intocmesc actele zilnice necesare vanzarii in magazin;
- Supervizez si evalueaz activitatea echipei de vanzari.

01.03.2017 - 31.01.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator magazin

Responsabilitati:

- Gestiunea colectiva, respectiv stoc de marfa, mijloace fixe si obiecte de inventar si asupra oricaror bunuri si obiecte din patrimoniul societatii;
- Pastrarea evidentei facturilor si avizelor;
- Coordonarea activitatii administrative din locatie - intretinere si reparatii spatii (magazin, spatiu tehnic, spatiu depozit, office), imaginea generala a magazinului;
- Gestionarea mapei cu documentele oficiale ale punctului de lucru, pe care o completeaza, urmareste si actualizeaza in permanenta;
- Urmarirea derularii contractelor de utilitati, primirea facturilor, verificarea lor si realizarea platilor pentru utilitatile publice – apa, gaz, energie electrica, energie termica, salubritate, telefon etc.; realizarea unei evidente detaliate a cheltuielilor si avizarea facturilor aferente pentru plata.
- Centralizarea si monitorizarea transferurilor de marfa, intre gestiuni.
- Asigurarea sprijinului necesar Directorului de magazin in realizarea evidentei personalului: pontaj, zile libere, concedii medicale, de odihna, schimbarea de domiciliu, de nume, de stare civila etc. si transmiterea acestor informatii catre Departamentul Resurse Umane;
- Optimizarea activitatii Punctului de lucru.


01.01.2016 - 30.09.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Incasarea banilor de la clienti;
Ofera clientilor informatii, consultanta despre produse si informatii despre promotiile existente;
Promoveaza produsele din magazin;
Aranjeaza marfa la raft;
Raspunde de gestiunea incasarilor.

01.07.2015 - 31.03.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Incasarea banilor de la clienti;
Ofera clientilor informatii, consultanta despre produse si informatii despre promotiile existente;
Promoveaza produsele din magazin;
Aranjeaza marfa la raft;
Raspunde de gestiunea incasarilor.
Partea de vanzari, promovare oferte clientilor.
Realizarea targetu-lui pe vanazare.
Pregatirea comenzilor online si comunicarea telefonica cu fiecare client.

01.10.2011 - 31.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: casier,operator pc

Responsabilitati:

Operator pc
Emitere bilete pariuri sportive
Incasarea banilor
dezvoltarea abilitatilor ca si casier si comunicarea cu publicul.
Bonuri de masa, bonusuri din incasari.

07.10.2010 - 05.09.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

• Operator pc
• Emitere bilete pariuri sportive
• Incasarea banilor

01.10.2007 - 01.09.2010

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: agent securitate

Responsabilitati:

• Executarea pazei obiectivului, bunurilor si dotarilor.
• Asigurarea respectarii regulilor de acces in incinta obiectivului.
• Operarea sistemului de securitate electronic.
• Monitorizarea intrarii, iesirii si interzicerea persoanelor neautorizate de a intra in obiectiv

bonuri de masa

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Liceu: Transporturi Cai Ferate la Colegiul Tehnic Mihai I din Bucuresti. Anul :2005-2006
Colegiul Tehnic "Petru Rares"
Profil : Chimie industriala

Premii

Calificari
Oct 2007: Atestat paza



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close