Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.05.1991

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Banci, Management

Oras de lucru: Sibiu

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator introducere, validare și prelucrare date

Responsabilitati:

- Operarea şi prelucrarea instrumentelor de plată în programele specifice
- Introducere date, corecţii date, reintroducere date pentru validare, verificarea finală a datelor capturate.
- Menţinerea contactului telefonic / e-mail cu unităţile centrale, cu scopul de a soluţiona cazuri excepționale.
- Asigură asistență unităților teritoriale ale BCR pentru procesarea plăților.
- Îndeplinește orice sarcini încredințate de superiorul ierarhic în domeniul activității desfașurate în care acestea nu contravin prevederilor legale in vigoare.
- Procesare și analiză dosare clienti persoane juridice.
- Procesare și analiză dosare credite.
- Completarea în aplicația dedicată a situației constate în dosarele de

01.03.2016 - 30.04.2016

Departament: management

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- îndeplinirea activităţiilor zilnice de secretariat
- preluarea şi direcţionarea apelurilor telefonice
- elaborarea şi redactarea documentelor şi situaţiilor cerute de management
- actualizarea bazei de date documente
- redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poştă, fax, e-mail

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Facultate: Management la Universitatea Romano-Germana -Facultatea de Stiinte Economice din Sibiu. Diplomă de licență.

Premii

Atestat - Manichiura 2009
Atestat - Coafuri Retro 2011



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close