Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.06.1984

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Imobiliare, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: operator print digital

Responsabilitati:

- Printare DTP;
- Preluarea clientilor si mentinerea legaturilor cu acestia;
- Ofertarea clientilor;
- Prelucrare poze;
- Tehnoredactare;
- Conceperea si pregatirea grafica a layout-ului pentru flyere, carti de vizita, bannere, roll-upuri, diplome, etc, in vederea printarii acestora;
- Finisare (taiere la ghilotina, biguire, capsare, brosare, copertare, laminare, plastifiere);
- Facturare;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii si service-ul aparaturii.

01.09.2015 - 31.10.2015

Departament: import - export

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Intretinerea relatiilor cu furnizorii, straini si nationali;
- Gasirea potentialilor furnizori straini si prezentarea acestora catre directorul companiei.
- Intocmirea rapoartelor zilnice si a bazelor de date de clienti/furnizori;
- Intretinerea relatiilor cu banca (plata facturilor, solduri);
- Protocoale specifice activitatii de secretariat.

01.11.2014 - 31.08.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Indentificarea si recrutarea potentialilor clienti;
- Stabilirea intalnirilor dintre manager-ul companiei si potentialii clienti;
- Conceperea si aranjarea layout-ului mapelor de prezentare pentru clienti;
- Activitati specifice de secretariat.

01.09.2013 - 01.07.2014

Departament: it software

Titlu Job: graphic designer

Responsabilitati:

M-am ocupat de editarea in Photoshop a imaginilor pentru diferitele site-uri pe care compania le-a dezvoltat. Spre exemplu: www.top-ambient.ro. Am creat o brosura pentru acest site: http://top-ambient.ro/brosura.pdf. M-am ocupat, de asemenea, de upload-area produselor pe site si de maintenanta site-ului.
Compania se ocupa si cu montarea de sisteme de securitate iar eu am colaborat cu departamentul de instalari pentru crearea in Autocad schitelor necesare pentru lucrarile curente.

01.09.2011 - 31.10.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Stabilirea intalnirilor managerului cu potentialii clienti,urmarirea agendei
- Intocmirea de rapoarte, statistici si studii de piata legate de activitatea de vanzare
/cumparare;
- Mentinerea legaturilor cu furnizorii;
- Gestionearea fluxului de documente interne si externe.
- Activitate de e-mailing

16.08.2008 - 15.02.2009

Departament: imobiliare

Titlu Job: agent imobiliar

Responsabilitati:

Consultanta in vederea intermedierii vanzarii sau inchirierii de imobile.

01.02.2008 - 30.06.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Mentinerea evidentei corespondentei si in acte
- Emiterea facturilor
- Convorbiri telefonice, primire si trimitere fax
- Intampinarea clientilor
- Planuirea si aranajarea intalnirilor cu clientii

01.06.2007 - 31.01.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Inregistrarea documentelor;
- Realizarea activitatilor specifice de secretariat;
- Furnizarea de informatii din baza de date clientilor;
- Evidenta contabila primara.

01.03.2006 - 30.06.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- Planificarea si organizarea activitatilor de secretariat si administrative
- Realizarea bazei de date si trimiterea de oferte catre potentialii clienti
- Promovarea si vanzarea online a produselor oferite
- Preluarea apelurilor telefonice
si e-mailurilor
- Organizarea si actualizarea Registrelor Intrari/Iesiri documente;
- Gestionearea dosarele angajatilor;
- Eliberarea de adeverinte la solicitarea salariatilor

22.04.2005 - 22.06.2006

Departament: marketing

Titlu Job: operator interviu

Responsabilitati:

Efectuarea de cercetari ce vizeaza domenii dintre cele mai diverse (opinie publica comportament de vot, participare politica audienta, publicitate, testarea de produse si proiecte de tip omibus)

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Limbi Straine la Facultatea de Limbi si Literaturi Straine (Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir) din Bucuresti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close