Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.07.1990

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Ma consider o persoana dinamica si implicat care isi doreste sa aibe cele mai bune rezultate in orice activitate o intreprind. Sunt o persoana dedicata, multi task, cu dorinta de a invata constant lucrui noi. Capabil sa prioritizeze task-urile, time management. Sunt o persoana deschisa si dornic de invatare in orice domeniu.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salariu atractiv,mediu de lucru normal

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Banci, Sport / Wellness

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - 30.09.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator vânzări

Responsabilitati:

- Centralizarea datelor
- Mentinerea relatiei cu achizitorii
- Descarcarea si prelucrarea listei de achizitii
- Transmiterea mailurilor catre clienti
- Comandare carte straina pe site de specialitate
- Verificarea stocurilor
- Listarea si delistarea produselor de pe site

01.02.2016 - 30.09.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent colectare debite

Responsabilitati:

Contactarea clientilor in vederea recuperarii debitelor restante

01.05.2013 - 31.03.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: reprezentant relatii clienti

Responsabilitati:

- Introducerea in sistemul informatic a datelor specifice;
- Validarea datelor introduse in sistemul informatic;
- Expedierea catre clientii firmei a unor seturi de documente;
- Arhivarea documentelor;
- Furnizarea de informatii cu privire la serviciile companiei;
- Contactarea clientilor in vederea stabilirii unor intalniri;
- Preluarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale;
- Oferirea de informatii cu privire la utilizarea certificatelor digitale.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Management si Turism Comercial la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti. Facultatea Dimitrie Cantemir(profil Management si Turism comercial,diploma de licenta in Economia Comertului, Turismului si Serviciilor
2006 - 2010 Liceu: Filologie la Liceul Teoretic Tudor Vladimirescu din Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
sport,muzica,pescuit



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close