Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.11.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.05.2008

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2005 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: organizator de procese functionale

Responsabilitati:

•Instruirea personalului si coordonarea activitatilor specifice departamentelor operationale in cadrul proiectelor de extindere a retelei de magazine Praktiker:

-instruirea personalului din departamentul Casierie cu privire la: programul de gestiune (operatiuni casa marcat vanzare/retur si trezor- vanzare articole, incasare modalitati de plata, decontare/prelevare casieri, contabilizare documente plata, fond de casa, decontare trezor), modul de raportare catre departamentul Financiar-Contabil, modul de intocmire al documentelor contabile;
- instruirea personalului din departamentul Receptie Marfa cu privire la modul de: operare in programul de gestiune, utilizare al echipamentelor software si aplicare al instructiunilor specifice (verificarea documentelor de livrare marfa, control calitativ si cantitativ marfa, inregistrarea marfii folosind echipamentul din dotare -MDE/ PDT, solutionarea diferentelor de gestiune, etc);
- instruirea angajatilor din departamentul Vanzari cu privire la activitatea de consiliere clienti: customer care, tehnici de vanzare, caracteristici produse;
- instruirea personalului departamentului Administratie cu privire la activitatile specifice: folosirea echipamentelor software, inregistrarea comenzilor la furnizori de marfa, reglarea stocurilor in programul de gestiune, inregistrarea corespondentei etc;
- instruirea personalului magazinului cu privire la implementarea layout-ului de magazin
- monitorizarea personalului in urma demersului de instruire si acordarea de feedback;
- coordonarea si supervizarea activitatilor specifice fiecarui departament in stransa legatura cu conducerea magazinului avand ca scop atingerea obiectivelor stabilite;
- colaborarea cu partenerii externi implicati in proiect: reprezentanti furnizor de echipamente si software case de marcat, reprezentanti terminale bancare, reprezentanti banca, reprezentanti firme responsabile de reteaua electrica si date, in vederea respectarii termenelor de livrare si amplasare echipamente, instalare aplicatii software si finalizare lucrari;
•Coordonarea inventarelor anuale in cadrul magazinelor Praktiker: trasarea responsabilitatilor, verificarea activitatii desfasurate, oferirea de suport in corectarea erorilor tehnice si umane ce apar in procesul de inventariere, evaluarea procesului de inventar, luarea de masuri care sa conduca la minimizarea/eliminarea pierderilor.
•Colaborarea cu furnizorul de solutii software pentru casele de marcat in vederea adaptarii programului informatic in conformitate cu cerintele interne si cerintele externe/modificari legislative;
•Implementarea in magazinele Praktiker a noilor solutii software (testarea aplicatie, informarea utilizatori cu privire la modificarile aduse, verificarea instalarii corecte a aplicatiei);
•Oferirea de sprijin in rezolvarea problemelor intampinate de catre departamentele din magazine si sediul central in activitatile operationale;

Realizari:

• project management in cadrul proiectelor de extindere a retelei Praktiker (21 magazine);
• intocmirea procedurilor interne si instructiunilor de lucru referitoare la procesele operationale din cadrul celor 27 magazine Praktiker;
• implementarea in magazinele Praktiker Romania a proiectelor dezvoltate la nivel de grup Praktiker (ex. comenzi de client electronice, receptionarea marfii cu ajutorul scanner-elor wireless);

01.08.2002 - 01.04.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: adjunc casier sef

Responsabilitati:

• Coordonarea, monitorizarea si evaluarea personalului departamentului Casierie, departament format din 25 persoane;
• Instruirea personalului cu privire la utilizarea caselor de marcat, a aparaturii din dotare si a respectarii instructiunilor de lucru Praktiker specifice departamentului;
• Monitorizarea fluxului de activitate si operationalitate personal la casele de marcat si punctul de informatii;
• Evaluarea personalului si acordarea de feedback asupra activitatilor desfasurate;
• Verificarea corectitudinii incasarilor prin numerar si mijloace de plata (ex. card, CEC, virament, tichet cadou);
• Acuratete si transparenta in intocmirea documentelor si in efectuarea operatiunilor specifice departamentului ( ex: completare CEC, documente de primire-predare numerar bancar, formulare prelevare, formular decontare casier; operare decont casier, operare prelevare casier, operare contabilizare numerar, contabilizare documente plata, etc);
• Transmiterea corecta a informatiilor solicitate catre departamentul Contabilitate;
• Asigurarea respectarii legislatiei in vigoare cu privire la regimul fiscal;
• Gestionarea relatiei cu clienti persoane fizice si juridice;
• Mentinerea relatiei cu colaboratorii externi: reprezentanti banca, reprezentanti furnizor echipament case, reprezentanti echipament bancar;

Realizari:

realizarea obiectivelor departamentale prin consolidarea echipei si crearea unor standarde profesionale ridicate pentru membrii ei;

studii

 

Facultati:

Universitatea Politehnica Bucuresti, Facultatea Energetica; Specializare Energetica Industriala

Activitati extracurriculare

Organizat si de incredere, receptiv, dechis la nou, la schimbare si imbunatatire continua, abilitati analitice si strategice, buna capacitate de comunicare, experienta in lucru cu o echipa, expertiza in sisteme de gestiune in retail si case de marcat.

Premii

2005 – Program de formare in departamentele operationale din cadrul magazinelor Praktiker: Receptie marfa, Administratie, Vanzari;
2007 - Time management;
2008 - Training comanda electronica -KAP 3, implementare kap 3;
2008 - Formare pe program de gestiune case de marcat Wincor Nixdorf TP.net, stagiu de pregatire 3 luni, Ucraina;
2009 - Tehnici de comunicare eficienta;



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close