Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.09.1979

obiectiv

 

- sa lucrez intr-o companie care imi ofera stabilitate

Salariu: nespecificat

Beneficii: -tichete de masa

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Medicina umana, Turism / Hotel staff, Productie, Achizitii, Inginerie, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: payroll specialist with french

01.11.2016 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent serviciu clienti

Responsabilitati:

- verificarea coletelor pentru clientii din Franta,Belgia, Elvetia care cumpara produse de pe site-ul www.vidaxl.fr

01.05.2015 - 30.11.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent serviciu clienti

Responsabilitati:

- ofer servicii de suport tehnic prin telefon clientilor din Elevetia, in limba franceza (proiect SUNRISE);
-pentru clientii au probleme cu internetul: verific prin telefon bransarea cablurilor, intram pe interfata modemului pentru a face configurari in PPPoE , schimbare retea Wifi, canal radio, portare, etc;
-pentru clientii care au probleme cu telefonul:verificare bransare cabluri, configurare telefon, in cazul in care nu functioneaza telefonul, reset din interfata modemului sau sistemul ClariFy, ACS, WSG
-asistenta probleme e-mail:configurare pentru Outlook, Windows, etc.

pentru Mobile:
- verificare retea mobila
-activare si dezactivare roaming
-verificare in programele CSI, Clarify diverse optiuni
-activare si dezactivare mailbox
- verificare antene, reteaua 3G,4G,2G, acoperirea retelei in zona unde se afla clientul

01.10.2011 - 31.05.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

RESPONSABILITATI: ANALIZA ECONOMICA LUNARA IN PROGRAMUL DE EVIDENTA CONTABILA SAGA

01.05.2007 - 31.05.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent coordonator transporturi(referent relatii externe)

Responsabilitati:

- Postul consta in a servi toti clientii cu asigurare pentru masina sau asigurare medicala ,facuta in strainatate si care vin pe teritoriul Romaniei si au accident cu masina sau raman imobilizati cu masina pe traseu(pentru cazurile tehnice)sau au probleme medicale pe teritoriul tarii noastre.
- De asemenea servim si clientii care au masini cumparate de la diversi dealeri din Romania cum sunt: Mercedes, Porsche
Activitati:organizarea urmatoarelor servicii pentru clientii asigurati : hotel,bilet de avion, taxi, vehicul de inlocuire, platforma , asistenta rutiera ,avans de fonduri, ambulanta terestra si ambulanta aeriana ( pentru cazurile medicale);
-realizarea de expertize in caz de accident;
- o permanenta legatura cu service-urile autorizate sau nu pana la recuperarea vehiculului din service de catre client;
- intocmirea actelor necesare pentru repatrierea masinii in tara unde locuieste clientul;
-intocmirea formalitatilor pentru abandonarea masinii
- mentinerea unei stranse legaturi cu societatile de asigurari din strainatate in limba engleza sau franceza telefonic sau prin faxuri;
- consultanta clientilor care au nelamuriri;
-asistenta rutiera in strainatate precum si serviciile suplimentare de care beneficiaza ( hotel, bilet de avion, taxi , vehicul de inlocuire)luand legatura cu societatile de asigurari din strainatate;
-intocmirea de solicitari pentru facturare in permanenta pentru toate serviciile utilizate.
-scanare si arhivare electronica si fizica a documentelor
- Obtinerea de rezultate imediate datorita unei bune comunicari.
Dan LUCA
Bonuri de masa + telefon servici

01.09.2006 - 31.05.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

-Preiau apelurile clientilor tratand pe fiecare cat se poate de eficient
-Le ofer detalii tehnice despre oferta la internet si telefonie,incerc sa le explic cat mai detaliat posibil ceea ce doresc clientii pentru a ma intelege cat mai bine.In cazul in care nu pot sa le ofer ceea ce au ei nevoie, incerc sa-i ajut oferindu-le un numar de telefon de la departamentul respectiv.
-Introduc in baza de date fiecare client cu care vorbesc, iar pentru cei care doresc un anumit pachet le completez intreaga adresa si un numar de mobil,pentru a putea fi contactat in vederea instalarii acestor servicii.Le ofer toate detaliile de care au nevoie.
-Am realizat in cursul unei zile un procentaj de 135% outbounduri din care 50% au fost vanzari
-Din punct de vedere al calitatii am un procentaj de 96.50%,incercand sa am cat mai multa rabdare cu clientul, tratand apelul cat mai eficient.
Supervizor:Anca Sandu
-Este o legatura foarte stransa intre echipa noastra si supervizor,deoarece se lucreaza in echipa.

01.11.2005 - 10.08.2006

Departament: marketing

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

-INTRODUCERE DATE CALCULATOR PENTRU DIVERSE PROMOTII,CARDURI MOL ETC.

Realizari:

-INTRODUCERE PESTE 100% A DATELOR IN CALCULATOR,RESPECTIV IN JUR DE 150%

10.03.2005 - 20.06.2005

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: client service

Responsabilitati:

Responsabilitati:-in programul Outlook:-de trimis la tipografie cereri de pret privind datele tehnice ale materialelor publicitare
-de trimis oferte de pret, profile de companie la diversi clienti
-de completat contracte de publicitate
-de preluat si de transmis toate mesajele
-de trimis faxuri
- in programul Excell: scrierea in baza de date a datelor tehnice pentru tot ceea ce tine de publicitate,adresele diverselor firme,stabilirea intalnirilor etc.
-in programul Word: proforme,scrisori etc







Realizari:

Firma a castigat mai multi clienti ceea ce a dus la dezvoltarea ei.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Administrarea Afacerilor in Turism la Universitatea Crestina" Dimitrie Cantemir" din Bucuresti.
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: TURISM la Universitatea Crestina" Dimitrie Cantemir", Facultatea de Management Turistic si Comercial din BUCURESTI.
1994 - 1999 Facultate / Colegiu: electronica industriala la Universitatea Tehnica din Iasi.
1994 - 1998 Liceu: fizica-chimie la Liceu industrial din Vatra-Dornei.

Premii

-Curs de operator calculator in:Acces
-Curs de contabilitate
-Curs de comunicare:relatii cu clientii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close