Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.11.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.1997

obiectiv

 

Vreau sa folosesc cunostintele acumulate pana acum, atat in interesul companiei dumneavoastra, cat si al meu, prin atingerea un nivel superior celui in care ma aflu.

Salariu: nespecificat

Beneficii: -decontare transport -bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Tipografii / Edituri, Inginerie, Import - export, Prelucrarea lemnului / PVC, Petrol / Gaze, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Ploiesti, Breaza, Campina, Otopeni

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2013 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: planning assistant

Responsabilitati:

1. Pregatirea produsului (Job preparation- Key user)
- Configurarea produsului finit (Finished Good) in sistemul informatic potrivit datelor primite de la Departamentul Proiectare (CAD)
- Configurarea rutei de productie si a listei cu materiale (bill of material), schema de paletizare specifice fiecarui produs etc.
- Lansarea in executie si alocarea materialelor pe comenzi

2. Planificare
- Planificare comenzi in functie de capacitatea disponibila
- Elaborarea planului de productie si monitorizarea zilnica a acestuia
- Estimare termene de livrare conform planului de productie
- Comunicarea riscurilor care pot aparea in productie si pot modifica termenele confirmate
- Verificare si urmarire stocuri
- Comenzi materie prima in functie de forecast si urmarirea acestora pana la receptionarea lor.

3. Pregatirea comenzilor ptr. productie (Order Preparation)
- Intocmirea dosarelor de productie pentru fiecare comanda (continand documentele specifice: desene single si layout, Job Paper etc)

- Colaborare cu departamentele Vanzari, DTP, CTP, Aprovizionare, Productie, Financiar, Depozit, Logistica

01.05.2012 - 31.05.2013

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: adjunct sef departament instalatii sanitare

Responsabilitati:

- instruirea, indrumarea si controlarea activitatii personalului din subordine (raion si depozit)
- verificare stocuri
- intocmirea comenzilor speciale
- lansarea comenzilor la furnizori si urmarirea acestora
- intocmire rapoarte, centralizatoare etc
- solutionarea problemelor privind produsele defecte aflate in garantie
- atingerea / depasirea targetului lunar prin cresterea volumului vanzarilor
- consiliere clienti
- amenajarea si administrarea cat mai eficienta a spatiului din subordine (raion si depozit)
- planificare training-uri oferite de furnizori.

01.02.2012 - 31.05.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- activitati privind achizitiile publice
- intocmirea documentatiilor de calificare privind participarea la licitatiile publice postate pe SEAP
- obtinerea documentelor care sa ateste experienta similara (contracte de lucrari din care sa reiasa valoarea totala, perioada de executie, procese verbale de receptie a lucrarilor etc)
- obtinerea documentelor care sa dovedeasca detinerea utilajelor/ echipamentelor solicitate prin fisa de date
- obtinerea documentelor care sa ateste calificarea personalului solicitat in fisa de date
- studierea caietelor de sarcini si a memoriilor tehnice prezentate de beneficiarii lucrarilor si intocmirea propunerilor tehnice solicitate in mod obligatoriu prin fisa de date etc

01.05.2010 - 30.04.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: referent comert exterior

Responsabilitati:

- intocmirea declaratiei INTRASTAT
- codificarea echipamentelor achizitionate potrivit codului vamal (ptr. declaratia INTRASTAT)
- obtinerea costurilor de transport
- preluarea, verificarea si gestionarea contractelor de furnizare marfa
- gestionarea actelor de firma primite de la clienti pentru verificarea bonitatii si directionarea acestora catre departamentele juridic si contabil pentru verificare in vederea acordarii finantarilor
- rezervarea echipamentelor din stoc
- lansarea comenzilor de aprovizionare privind marfurile de import si urmariea livrarii acestora in conditiile stabilite
- actualizarea situatiei comenzilor in derulare, completand periodic centralizatorul de import
- identificarea si contactarea posibililor furnizori interni sau externi
- verificarea stocurilor (din depozitul central si din tara) prin identificarea marfurilor blocate si intocmirea unor situatii lunare in acest sens
- intocmirea mai multor rapoarte privind contractele functie de diversi parametri (tip de plata, incasare etc).

01.03.2004 - 31.12.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: functionar comenzi

Responsabilitati:

- verificarea stocurilor
- efectuarea comenzilor astfel incat sa existe o aprovizionare constanta cu cele mai rulate articole
- receptionarea marfurilor si verificarea documentelor de insotire
- organizarea si depozitarea produselor pe categorii
- confectionarea articolelor sub diferite forme cu ajutorul unor masini speciale
- selectarea, pregatirea si ambalarea marfurilor pentru livrare
- contactarea transportatorilor
- manipularea masinariilor specifice depozitarii si transportarii marfurilor in cadrul depozitului
- organizarea activitatii personalului aflat in subordine
- consiliere clienti

01.05.2002 - 29.02.2004

Departament: imobiliare

Titlu Job: inspector- evaluator imobiliar

Responsabilitati:

Activitati specifice evaluarilor imobiliare:
- crearea si actualizarea unei baze de date proprii
- deplasari pe teren pentru a lua cunostinta de starea de fapt a imobilelor si a terenurilor
- redactarea rapoartelor de evaluare
- efectuarea de masuratori
- consultarea legislatiei in vigoare etc.

01.10.2001 - 30.04.2002

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Am desfasurat activitati specifice de secretariat si evidenta personal.

studii

 

Facultati:

1997 - 2001 Facultate: Marketing si Comert Exterior la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Dubla specializare

Premii

Traininguri
Feb 2014 - Mar 2019: Annual Job Preparation Meeting
Intalnirea anuala pentru Job Preparation la care participa reprezentanti ai tuturor fabricilor din grupul Mayr- Melnhof.
Calificari
Aug 2001: Dubla specializare in marketing si comert exterior obtinuta prin absolvirea facultatii.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

italiană(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close