de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.01.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.03.2005

obiectiv

 

- Studii superioare finalizate; - Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/ avansat; - Experienta de doi ani si jumatate in domeniul administrativ; - Cunostinte operare MS Office (Word si Excel); - Competente solide de comunicare verbala si scrisa in limba romana; - Capacitate de analiza, sinteza, organizare si solutionare a problemelor; - Persoana pozitiva, placuta, cu spirit de echipa.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Tipografii / Edituri, Traduceri

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - 30.09.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: patient advisor

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor si rezolvarea tuturor cerintelor clientilor intr-o maniera profesionista, telefonic sau prin email;
Efectuarea programarilor pe diverse specialitati/ medici, in functie de nevoile mentionate de pacienti;
Colaborare cu alti colegi sau team leaderi in vederea rezolvarii situatiilor mai dificile;
Operarea simultana in diverse programe de calculator, specifice activitatii dintr-un call-center;
Preluarea apelurilor atat in lb romana, cat si in lb. engleza.

01.03.2011 - 31.07.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent front office

Responsabilitati:

Furnizarea, cu amabilitate, a informatiilor solicitate de clienti;
Tehnoredactarea documentelor conform necesitatilor;
Activitati specifice de secretariat (primirea si transmiterea mail-urilor, fax-urilor,fotocopiere documente);
Primirea clientilor, activitati de protocol;
Introducerea si editarea informatiilor in baza de date a companiei.

01.09.2001 - 30.09.2007

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor de muzica

Responsabilitati:

-planificarea si organizarea evenimentelor cultural-artistice, ca profesor reprezentant al scolii in care activam;
-comunicare continua cu copiii si parintii din diverse medii sociale;
-colaborator in diverse proiecte, alaturi de alti profesori din scoala si din alte scoli;
-participare la diferite training-uri in domeniu.

studii

 

Facultati:

1995 - 2001 Facultate: Pedagogie muzicala la Academi de Muzica “G. Dima” din Cluj-Napoca.

Premii

Atestat de operare PC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close