Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.06.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.06.2003

obiectiv

 

Imbunatatirea permanenta a nivelului de performanta si a cunostintelor de specialitate; Lucrul intr-un mediu dinamic, profesional care sa-mi permita dezvoltarea cunostintelor acumulate si utilizarea acestora in avantajul companiei in scopul dezvoltarii afacerilor si atingerea obiectivelor pe care aceasta si le-a propus.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2013 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: planning and customer service specialist

09.08.2010 - 31.12.2012

Departament: achizitii

Titlu Job: customer service assistant

12.02.2007 - 17.06.2010

Departament: transport / distributie

Titlu Job: logistic assistant

Responsabilitati:

Realizare rapoarte vanzari si custodii-(vanzari vs.obiective; pe tipodimensiuni, pe fabrici si pe zone de vanzare) zilnice, saptamanale, lunare,trimestriale, anuale si transmiterea lor catre ASM; Derularea procesului de export paleti in Ungaria (procurare camioane, confirmare date incarcare, inregistrare facturi paleti retur in SAP, verificarea stocurilor si comunicarea exporturilor in contabilitate); Scoatere custodii buiandrugi si grinzi; Monitorizarea capacitatilor de depozitare; realizarea stocurilor; Intocmire centralizator manipulare centre logistice; Intocmire/verificare facturi transport; Contracte de transport.

01.01.2006 - 12.02.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service executive

Responsabilitati:

Comunicarea prin telefon, e-mail, fax cu clientii si fabricile
Primirea, verificarea si trimiterea in productie a comenzilor primite de la clienti
Urmarirea comenzillor clientilor pe toata perioada producerii lor , comunicand cu clientii, productia, facturarea, depozitul etc, pentru realizarea si livrarea in bune conditii a comenzilor
Mentinerea si up-date-izarea bazei de date cu clienti, preturi, si produse prin introducerea lor in Navision intr-un timp foarte scurt in asa fel incat sa nu ingreunez procesul de facturare
Dezvoltarea si mentinerea unei relatii profesionale si efective cu toti clientii alocati si cu fabricile cu care lucrez
Realizarea si furnizarea de rapoarte de vanzari
Furnizarea de informatii catre Operatiuni, pentru a ajuta la stabilirea si reevaluarea permanenta a nivelului de stoc pentru materiile prime si produsele achizitionate din portofoliu
Urmarirea si incasarea facturilor emise conform procedurii stabilite

Realizari:

In postul de Customer Service Executive am avut un portofoliu de peste 130 firme din Romania de care m-am ocupat cu succes.

11.02.2005 - 31.12.2005

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: economist - front desk officer

Responsabilitati:

Responsabilitati:- interfata dintre clienti, furnizori, angajati si manageri
-Administrarea agendei personale a Directorului General;
-Redactarea de documente: traduceri in si din limba engleza;
-Gestionarea relatiilor cu agentiile de turism si transport
-Asigurarea necesarului de birotica si papetarie
- Primirea si distribuirea corespondentei: posta, fax, e-mail;
- Expedierea documentelor si coletelor catre destinatari interni sau externi, pastrand contactul cu furnizorii de servicii postale si de curierat;
-Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor catre ceilalti angajati;
- Inregistrarea documentelor intrate/iesite din cadrul companiei;
- Primirea si directionarea vizitatorilor
-Intocmirea zilnica a registrului de casa ,indosariind documentele justificative in conformitate cu legislatia curenta si gestionarea numerarului din casierie;
-Declaratii vamale
-Concedii de odihna
-Casa

Realizari:

In perioada cat am fost Front Desk Officer, am reusit sa organizez o conferinta de 3 zile cu toti General Managerii din cele 45 de tari unde compania detine filiale (rezervari bilete de avion, hotel, transport, sali de conferinta, rezervari restaurant, inchiriere autocar, inchirieri de echipamente si consumabile pe toata perioada conferintei).

01.10.1999 - 01.04.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator firma

Responsabilitati:

Planificarea, coordonarea şi supervizarea activităţii firmei şi a personalului în subordine; coordonarea planului de vânzări şi a rulajelor de stoc; asigurarea gestionării în mod corect a stocurilor şi a inventarelor

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate / Colegiu: Marketing la Facultatea de marketing si comert exterion din Bucuresti.

Premii

Atestat - Comerciant merceolog;
Curs de comunicare si dezvoltare personala organizationala - Rosher Experts-(Februarie 2005)
Management pentru eficienta personala- Ascendis Bucuresti- (20-21 Septembrie 2007)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

germană(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close