Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.02.1995

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.06.2019

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salutari calduroase! Numele meu este Adrian si imi place sa comunic. Unii ar spune ca sunt chiar foarte bun la asta si experienta dobandita de-a lungul anilor in domenii aferente comunicarii atat interne cat si externe, impreuna cu placerea de a lucra cu oamenii si de a le aduce zambetul pe buze chiar si in situatiile mai putin placute ma fac sa le dau dreptate. Nu pretind ca pot vinde gheata unui eschimos, dar il pot face sa inteleaga de ce nu are cu adevarat nevoie de ea. Consider ca orice problema are o rezolvare si imi place sa ma detasez emotional atunci cand este nevoie si sa tratez situatia ca pe un cub Rubik ce asteapta niste maini dibace. Sunt pasionat de natura, ciclism, actorie, sculptura, desen si, mai nou, magie, jonglat si sofat. O zi insorita! Adrian.

Salariu: 800,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Import - export, IT Software, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - 30.09.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: player service & relations operator

Responsabilitati:

Oferirea asistentei de inalta calitate jucatorilor si comunitatilor online centrate in jurul jocurilor de mobil si de calculator produse sau co-produse de catre Whyttest. Ridicarea la standardele si asteptarile inalte ale clientilor (jucatori) si ale echipelor de productie, impreuna cu promovarea unei atitudini pozitive, optimiste si profesionale in fata lor.

Principalele responsabilitati:

-Comunicarea si formarea unei relatii cu clientii/jucatorii prin intermediul sistemului de tickete.
-Intretinerea unui timp de raspuns prompt si rapid, definit de standarde interioare (Whyttest) si exterioare (eRepublik Labs).
-Utilizarea unui nivel nativ al limbii engleze (sau, dupa caz, spaniola, germana si rusa) si personalizarea
raspunsurilor trimise.
-Monitorizarea si reportarea nivelului de munca (workflow).
-Identificarea si rezolvarea potentialelor probleme inainte ca acestea sa apara.
-Lucrul indeaproape cu echipa de productie si asigurarea unei comunicari optime impreuna cu dezbaterea unui plan de actiune, in functie de potentialele situatii intalnite.

Realizari notabile:
-Atingerea si depasirea constanta a targetului.
-Controlul bilunar al calitatii muncii trecut cu scor maxim inca de la prima evaluare si pana la ultima.
-Diferite sabloane, raspunsuri predefinite si actualizari procedurale sugerate si implementate.
-Proiectele personale (si mai tarziu implementate pe echipa) laterale, cum ar fi "Imbunatatirea Interfatei", "Imbunatatirea functiilor de administrare", "Imbunatatirea sistemului de tickete de asigurare a calitatii".
-Instruirea, asistenta si monitorizarea agentilor din Belgrad, Serbia.

01.10.2017 - 31.12.2017

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: customer service & relations specialist

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:

-Suport telefonic si prin e-mail 24/7 (in schimburi) catre clientii nostri de varf din Regatului Unit, in ceea ce privesteechipamentele, serviciile si inginerii nostri. Unele exemple notabile ar fi: (Heathrow Airport, Eastbrook DEFRA, Police Scotland Yard, Boeing, Airbus, Ford, British Airways, Hyundai, etc. impreuna cu diverse proiecte pentru Guvern, Armata, Aerospace si Healthcare Network din Marea Britanie.
-Monitorizarea activa a programului de lucru al inginerilor si al punctelor de lucru pentru a asigura participarea corespunzatoare la locurile de munca aferente si preluarea legaturii cu persoana de contact de pe site.
-Participarea la intalniri zilnice pentru a discuta si a preveni eventualele probleme si pentru a optimiza planificareasi rotatia echipei in ziua respectiva impreuna cu prioritizarea sarcinilor.
-Monitorizarea activa a contractorilor si a subcontractorilor asupra anumitor proiecte, impreuna cu raportarea privind progresele inregistrate clientilor (la cerere).

Pe langa sarcinile de zi cu zi, mi-am acordat timp pentru a finaliza cat mai multe cursuri si programe de instruire, Unele dintre cele mai importante sunt:
-Six Sigma
-Kaizen
-5S
-Tiered Accountability Process Training
-Visual Management
-Work Related Stress Awareness
-OneDrive for Business
-Leading with Integrity
-Code of Business Conduct
-Protecting Information Assets
-Outcome Based Service (OBS)
-Resource and Workload Management
-Risk Recognition

01.02.2017 - 31.10.2017

Departament: management

Titlu Job: customer experience management advocate

Responsabilitati:

In timp ce faceam parte in continuare din spectrul de servicii pentru clienti, cea mai inalta pozitie detinuta include o noua agenda de sarcini si responsabilitati dinamice, impreuna cu rolul de a fi un reprezentant online al companiei pe trei continente: Asia, America si Australia.
Principalele responsabilitati ale pozitiei fiind:
-Monitorizarea activa a feedbackului primit de la clienti pe platformele principale folosite de catre VidaXL: eBay, Amazon, Wish, Aliexpress, Kiyoh, SiteJabber, NewEgg si a tuturor site-urilor (29) aferente tarilor in care se faceau vanzari.
-Operarea asupra fiecarui feedback primit, cu scopul de a convinge clientii sa isi inlature feedback-ul sau sa isi modifice feedback-ul negativ in unul pozitiv.
-Reprezentarea companiei in mediul virtual pe platformele mentionate si in mediul online.
-Apartenenta la proiectul "Customer XLence" ce aspira la imbunatatirea abilitatilor de comunicare si operare ale fiecarui agent (pe toate departamentele).
-Dezvoltarea dinamica a strategiilor de marketing si comunicare cu clientii pentru a forma o relatie pozitiva cu acestia si pentru a-i face sa isi doreasca sa se intoarca.
-Tinerea lecturilor si seminariilor pentru agenti, analisti si team-leaderi cu scopul abordarii tehnicilor "people oriented", imbratisand mentalitatea audientei vizate in functie de diferiti factori (locatie, varsta, evenimente politice, evenimente sportive, etc.) si predarea diferitelor sfaturi si tehnici de comunicare si abordare.
-Sinergizarea departamentelor majore ca Serviciul Clienti, Marketing, Vanzari, Finante, Asigurarea Calitatii si a tuturor depozitelor din tarile si continentele mentionate cu Proiectul "Customer XLence" si intre ele in mod corect, pentru a intelege mai bine dinamica pietei si pentru a forma eforturi colective in vederea producerii unui brand de renume in pietele abundente pe care America si Australia le au.
-Respectarea unor termeni limita foarte stricti in vederea repoartelor si materialelor de instruire predate si propuse in conferintele periodice cu reprezentanti ai altor departamente.

Cateva proiecte si realizari notabile ar fi:
-Monitorizarea, contorizarea si interactiunea cu fiecare feedback primit (pozitiv, neutru sau negativ) si demararea unui proiect ce avea ca scop principal compensarea clientilor mari si recurenti.
-Compensarea promoterilor si a clientilor loiali, dupa caz, cu vouchere, cadouri personalizate, scrisori sau a altor beneficii din partea vidaXL.
-Demararea unui program de curtoazie pentru clientii cu feedback neutru (passives) pentru a le afla opinia si sugestiile si incercarea de a ii converti in promoters.
- Supervizarea indirecta a Departamentului de Asistenta Clienti din Romania, Olanda, China si Londra impreuna cu monitorizarea procedurilor utilizate si dezvoltarea de noi proceduri, ulterior implementate in platforma folosita (Genesys).
-Monitorizarea activa a feedbackului adresat produselor in sine pentru a obtine o noua perspectiva si a concluziona un public tinta dar si pentru a optimiza departamentele de Control al Calitatii si de Logistica cu scopul imbunatatirii stabilitatii, durabilitatii, conditiei si prevederilor de transport a marfii.

01.10.2016 - 28.02.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service senior supervisor

Responsabilitati:

Pe langa responsabilitatile intalnite din pozitia de agent, pozitia de Senior Supervisor includea urmatoarele atributii:
-Asistarea Senior Team Leader-ului in interviuri si, mai tarziu, conducerea acestora pe cont propriu.
-Supervizarea a 3 echipe (America, Australia si Marea Britanie) si a unui total de 50 de oameni in perioada de varf.
-Programarea sesiunilor 1-on-1 cu agentii.
-Interactionarea exclusiva cu cazuri complexe si/sau clienti mari.
-Apartenenta la echipa de evaluare si notare a agentilor in functie de diferite criterii.
-"Construirea" unui pod de sinergie intre diferite departamente si birouri ale vidaXL din Asia, America, Australia si Marea Britanie.

Alte responsabilitati:
-Planificarea logisticii si a transportului angajatilor de/catre acasa in fuctie de ture.
-Monitorizarea si planificarea turelor de lucru impreuna cu optimizarea fortei de munca si a metodologiilor.
-Documentarea, studiul, optimizarea si implementarea unor proceduri si metodologii rentabilie cost si timp.

01.03.2016 - 31.10.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service support agent uk & usa

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati ale pozitiei de agent in trecut erau:
-Asistenta prin intermediul e-mail si telefonic a clientilor VidaXL.
-Apartenenta la departamentul de finante cu scopul rambursarii anumitor clienti.
-Lucrul eficient atat in interesul companiei cat si in interesul clientilor.
-Imbunatatirea sistemului, timpilor de raspuns si eficacitatii software-ului folosit.
-Asistenta noilor agenti veniti.

Realizari notabile:
-Numararea printre primii agenti insarcinati cu rezolvarea cazurilor complexe pe departamentul US.
-Primul agent cu rolul de a face apeluri de curtoazie impreuna cu inregistrarea si centralizarea datelor obtinute.
-O vasta lista de imbunatatiri a bazei de raspunsuri predefinite impreuna cu implementarea unor raspunsuri noi.
-Conceperea si intretinerea unui program de training si proceduri pentru agentii noi.

01.04.2014 - 31.12.2015

Departament: it software

Titlu Job: quality assurance senior analyst

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati ale pozitiei detinute in cadrul Gameloft erau:
-Testarea diferitelor aplicatii si jocuri de mobil impreuna cu inregistrarea erorilor observate in baza de date oficiala Gameloft.
-Respectarea unor termeni limita stricti.
-Rezolvarea situatiilor aparute pe parcurs, in paralel cu sarcinile zilnice.
-Ghidarea membrilor noi pentru 3 luni de la inceperea contractelor si ajutorul oferit lor in a intelege proiectul si metodele de testare.
-Intretinerea si inventarierea hardware-ului folosit la inceput si la final de tura.
-O foarte buna intelegere a proiectelor si a uneltelor de testare (software) folosite in functie de proiect.

Realizari notabile:
-O foarte buna intelegere a metodologiilor folosite si abilitatea de a instrui ceilalti Analisti si Agenti.
-Perfectionism profesional si scoruri excelente atat calitativ cat si cantitativ.
-Cercetarea si studiul temeinic al altor potentiale unelte de testare si, mai tarziu, implementarea unora dintre acestea in functie de fezabilitatea estimata.
-Titlul de "Quality Assurance Senior" dobandit in o perioada foarte scurta de la angajare (5 luni).
-Intampinarea si rezolvarea cu success a problemelor si situatiilor aparute pe parcursul proiectului.
-Organizarea evenimentelor tip Team Building.

01.01.2007 - 31.01.2014

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar agent vanzari part time

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati ale jobului part-time erau:
-Traducerea manualelor de instructiuni din limba Engleza/Germana in limba Romana.
-Copierea sau reproducerea ilustratiilor gasite in manualele originale.
-Detalierea produselor din stoc sau magazinele fizice clientilor.
-Inventarierea produselor si a banilor la final de tura.
-Conceperea si confectionarea ambalajelor estetice pentru produsele importate cu ambalaje originale deteriorate.
-Repararea diferitelor produse electronice, ceasurilor de mana si a altor mecanisme fine.
-Asamblarea diferitelor produse cu scop de prezentare.

studii

 

Facultati:

2013 - 2014 Facultate: ASE Cibernetica, Statistica si Informatica Economica la A.S.E din Bucharest.
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: la din Bucharest.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: la din Bucharest.
2001 - 2008 Școală generală: la din Bucharest.

Premii

Certificari
Feb 2018 - Feb 2019: Certificari
-Six Sigma
-Kaizen
-5S
-Tiered Accountability Process Training
-Visual Management
-Work Related Stress Awareness
-OneDrive for Business
-Leading with Integrity
-Code for Business Conduct
-Protecting Information Assets
-Outcome Based Service
-Resource and Workload Management
-Risk Recognition
Hobby-uri
Ciclism, Nature exploration, Actorie, IT, Jocuri PlayStation, Desen si Arhitectura



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close