de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.07.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.08.2004

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2009 - 01.09.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: portfolio developer

03.03.2009 - 24.06.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent training

Responsabilitati:

- identificarea de noi clienti;
- contactarea telefonica a clientilor si promovarea serviciilor de training;
- gestionarea conturilor de client;
- stabilirea de intalniri cu consultantii FranklinCovey;
- suport oferit consultantilor FranklinCovey;
- gestionare si actualizare CRM;
- mentinerea unui grad inalt de informare cu privire la dinamica pietei;

10.07.2008 - 02.03.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

- realizarea activitatilor de cautare directa si head hunting pentru proiectele in derulare;
- postarea anunturilor de angajare pe site-urile specializate;
- evaluarea CV-urilor primite;
- abordarea candidatilor pentru pozitii de middle si top management, in vederea formarii listei lungi si scurte;
- intervievare candidatilor, telefonica si fata in fata, cu scop de selectie, ca suport acordat consultantilor;
- evaluarea compatibilitatii candidatilor cu posturile pentru care au fost intervievati;
- completarea observatiilor privind discutiile cu candidatii in tabelele de evident si baza de date Sincron;
- comunicarea raspunsurilor catre candidati, in scris sau telefonic;
- implicarea, alaturi de consultanti, in alcatuirea listei scurte si a rapoartelor informative catre clienti;
- participarea la intalniri cu clientii in vederea informarii in privinta profilului;
- elaborarea de analize si rapoarte cu privire la activitatea desfasurata;
- atragerea de noi clienti, prin identificarea si recomandarea contactarii acestora;
- analizarea pietei de resurse umane, in vederea informarii asupra tendintelor si caracteristicilor acesteia;
- redactarea de articole pentru presa.

28.01.2008 - 10.07.2008

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist recrutare, jr.

Responsabilitati:

Desfasurarea procesului de recrutare:
-postarea anunturilor de angajare pe site-urile specializate
-CV-screening si phone-screening pentru a identifica cei mai potriviti candidati
-programarea interviurilor pentru echipa de recrutare si manageri
-sustinerea interviurilor si selectarea celor mai potriviti candidati
-gestionarea programului intern de recomandari
-intocmirea diferitelor rapoarte necesare procesului de recrutare
-participarea la targuri de joburi

Realizari:

Am fost implicata in procesul de recrutare pentru urmatoarele departamente: Sales, IT, Customer Care, Credit Control, Technical, Finance.

13.11.2006 - 27.01.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist clienti de top

Responsabilitati:

- preluare apeluri de la clientii de top ai companiei;
- actiuni pro-active(repozitionari abonamente, promotii);
- actiuni re-active (reclamatii, solicitari incetare contract, alte cereri);
- initiere,coordonare si finalizare a proceselor de investigatie in cazul sesizarilor primite de la clienti;
- conducerea negocierilor cu acestia;
- personalizarea ofertelor primite in campaniile de fidelizare.

studii

 

Facultati:

-2006-2008 Master "Comunicare manageriala si resurse umane", SNSPA, Bucuresti
-2002-2006 Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, sectia Psihologie, specializarea Psihologie Organizationala, Universitatea Bucuresti
- 2004-2008 Facultatea de Relatii Comerciale si Financiar-Bancare Interne si Internationale, Universitatea Romano-Americana

Activitati extracurriculare

-bune aptitudini de relationare, comunicativitate
-abilitati organizatorice
-persoana proactiva, orientata spre obtinerea performantei
-dornica de a acumula noi experiente si de a obtine rezultate remarcabile

Premii

- Curs "Abilitati practice de recrutare si selectie"
- Certificat Inspector Resurse Umane
- Training "7 Deprinderi ale Persoanelor Eficace", FranklinCovey
-Training Soft Skills: "Time Management", "Comunicare", "Rezolvare de probleme", "Comportament interpersonal"
-Training "Negociere"
-Training "Excelenta in relatia cu clientii"
-Cambridge Certificat in Advanced English

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close