Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.01.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.10.2010

obiectiv

 

Lucrul într-un mediu dinamic şi profesional, care să îmi permită utilizarea şi dezvoltarea abilităţilor de comunicare.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Traduceri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

06.12.2011 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: problem management analyst

Responsabilitati:

-Dezvoltarea, documentarea şi monitorizarea investigării problemelor şi descoperirea cauzei rădăcină
-Coordonarea activităţilor de rezolvare a problemelor împreună cu toate echipele implicate
-Identificarea cauzelor-rădăcină preliminare ale problemelor
-Asigurarea îmbunătăţirii procesului de problem management împreună cu conducerea departamentului

02.02.2009 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: git service support analyst

Responsabilitati:

-Acordarea asistenţei IT în limbile portugheză, spaniolă şi engleză prin telefon sau e-mail pentru probleme de software şi hardware raportate de anagajaţii Oracle;
-Respectarea practicilor interne Oracle în identificarea potenţialelor probleme tehnice şi escalarea acestora către echipa responsabilă;
-Urmărirea tichetelor şi rezolvarea lor în cât mai scurt timp;
-Asistarea clientului cu întrebări pentru a identifica problema relatată;
-Menţinerea unui volum ridicat de performanţă şi respectarea procedurilor interne de calitate;
-Comunicarea cu ceilalţi membri ai echipei pentru a identifica cea mai bună soluţie;
-Acordarea serviciului către client în conformitate cu politicile de securitate.

Duty Manager
-Responsabila pentru delegarea si administrarea resurselor disponibile pe telefon si pentru a lucra tickete
-Verificarea codurilor de pauza ale analistilor si informarea managerilor cu privire la disponibilitatea analistilor lor pentru a raspunde la telefon si a lucra pe tickete
-Realizarea de rapoarte cu privire la numarul de telefoane luate sau pierdute de-a lungul turei si numarul de tickete rezolvate sau ramase nerezolvate
-Intocmirea de rapoarte cu MS Excel pentru delegarea muncii analistilor in functie de vechime si de severitate pentru a reduce numarul de sarcini ramase nerezolvate
-Responsabila pentru delegarea sarcinilor de-a lungul turei si imbunatatirea metricelor in timpul exercitarii rolului de Duty Manager, intocmind rapoarte la sfarsitul turei cu rezultatul muncii realizate
-Reducerea numarului de tickete vechi, administrarea si repartizarea acestora in functie de staffing-ul in timpul turei
-Verificarea statusului ticketelor si realizarea modificarilor necesare in cazul in care nu corespund cu standardul si cu procedurile prestabilite in cadrul departamentului
-Comunicarea cu managementul in legatura cu atribuirea de sarcini pe timpul turei si organizarea astfel incat sa fie acoperita atat linia telefonica cat si sa fie redus numarul de tickete.

13.08.2007 - 01.02.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: it helpdesk/ senior process associate

Responsabilitati:

-Support IT pentru limbile portugheză, spaniolă şi engleză, prin asistenţă telefonică, pe email sau business chat
-Întocmirea de rapoarte cu privire la call compliance
-Traducerea unor documente business specific în limbile menţionate mai sus, în mod special din engleză în portugheză
-Înregistrarea mesajelor telefonice de întâmpinare pentru clienţi, în limba portugheză.

27.04.2006 - 22.09.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: it helpdesk/ process associate

Responsabilitati:

-Support IT în limba portugheză şi engleză, prin asistenţă telefonică şi pe email, pentru diverse probleme de IT legate de aplicaţiile folosite de clienţi.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială, Master Managementul Resurselor Umane
2003 - 2008 Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, Secţia Portugheză - Engleză
1999 - 2003 Colegiul Naţional Bogdan Petriceicu Hasdeu, Buzău

Facultati in straiatate

2006 - 2007 Universitatea din Santiago de Compostela, Facultatea de Filologie Portugheză şi Filologie Engleză

Premii

2013 - Certificare ITIL v3 Service Operation
2012 - Certificare ITIL v3 Foundation
2012 - Curs Kepner Tregoe
2010 - Certificat de absolvire a cursului de Inspector de Resurse Umane, Absolute School
2008 Autorizaţie de traducător eliberată de Ministerul Justiţiei pentru limba portugheză şi limba engleză nr. 22588
2007 Atestat de Limba Spaniolă, Universitatea din Santiago de Compostela, Spania
2006 - 2007 Bursă de studiu Erasmus, Universitatea din Santiago de Compostela, Facultatea de Filologie Engleză şi Facultatea de Filologie Portugheză
2003 Premiul III, Olimpiada de Engleză, faza judeţeană, Buzău

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

portugheză(avansat,avansat,avansat)

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close