Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.11.1993

obiectiv

 

Dezvoltare pe plan personal si profesional

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: procurement specialist with hungarian

01.03.2018 - 30.04.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: process associate with hungarian

01.10.2017 - 31.03.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretariat

01.06.2017 - 31.01.2018

Departament: management

Titlu Job: sef serviciu regional

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii din cadrul centrului respectiv a personalului angajat pe departamentul DASM
Responsabil de licentiere a centrului
Intocmirea documentatiei conform legislatiei in vigoare pentru diverse solicitari
Realizarea a programelor de informare , comunicate publice
Arhivare
Instruirea personalului angajat
Evidenta personal
Contabilitate primara
Activitati de resurse umane
Asigurarea transmiterii documentelor prin postă, fax,e-mail;
Asigurarea respectării regulilor de ordine interioara din companie;
Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice;
Primirea persoanelor din afara firmei si indrumarea acestora catre persoanele competente;
Intermedierea comuncatiilor electronice intre manager si colaboratori;
Realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern;
Redactarea si gestiunea contractelor;
Actualizarea bazei de date. etc.

01.09.2016 - 28.02.2017

Departament: asigurari

Titlu Job: reprezentant relatii clienti

Responsabilitati:

▪ Gestioneaza solicitarile primite de la clienti si parteneri prin telefon;
▪ Preia avizarea daunelor, asigură obtinerea/colectarea datelor de la apelant, crearea si atribuirea/
inregistrarea avizarii in aplicatia specifica;
▪ Oferă clientilor informatii referitor la produsele si serviciile companiei;
▪ Oferă suport clientilor referitor la dosarele deschise în aplicatia specifica;
Contacteaza clientii in cadrul campaniilor proactive si a sondajelor
Sarcini si responsabilitati Specifice Profesionale:
▪ Preia solicitarile primite de la clienti si parteneri prin telefon, urmeaza scenariile prestabilite de
comunicare;
▪ Extrage/ obtine datele necesare de la client pentru identificarea poliţei de asigurare (tip poliţă/
nume/ CNP/ numar poliţă/ numar inmatriculare/ serie sasiu);  Crează si atribuie avizarea daunei
in aplicatia specifica, în strictă conformitate cu procedurile specifice;
▪ Transmite colegilor implicati in instrumentarea dosarelor de dauna informatiile obtinute de la clienti,
pentru a verifica statusul dosarului de dauna si pentru a raspunde solicitarilor clientilor;
▪ Redirectioneaza clientul către persoanele/ departamentele responsabile pentru solutionarea
problemelor care depasesc limitele sale de competenta;
▪ Participa la activitatile de sondare a satisfactiei clientilor (satisfactia fata de instrumentarea
daunelor, fata de produs, apeluri de "bun venit", etc.);
▪ Contribuie la identificarea oportunitatilor de vanzare si colaboreaza cu reteaua de vanzari in
vederea valorificarii acestora;
▪ Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura
si specificul postului.
▪ Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor
/ procedurilor / regulamentelor / deciziilor (si altor asemenea) interne / de lucru (răspunzând de
corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată

01.03.2016 - 30.06.2016

Departament: management

Titlu Job: asistent manager/ front office

Responsabilitati:

Preluarea, înregistrarea, distribuirea corespondenţei şi a mesajelor primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalţi angajaţi;
Asigurarea transmiterii documentelor prin postă, fax,e-mail;
Asigurarea respectării regulilor de ordine interioara din companie;
Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice;
Primirea persoanelor din afara firmei si indrumarea acestora catre persoanele competente;
Intermedierea comuncatiilor electronice intre manager si colaboratori;
Realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern;
Redactarea si gestiunea contractelor;
Actualizarea bazei de date.
- inregistrarea documentelor de intrare si iesire
- organizarea agendei directorului
- redactare adrese, contracte
- contabilitate primara
- atributii de resurse umane, pontaje, delegatii, deconturi, foi parcurs, recrutari, contracte munca, etc

01.10.2015 - 31.03.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

- Cercetari sociologice prin metodologia de aplicare a unor chestionare telefonic
- Efectuarea eficienta a apelurilor telefonice către potentialii subieci ț
- Moderarea unei convorbiri telefonice pe diferite teme de cercetare si parcurgerea chestionarelor cat mai corect

01.12.2014 - 31.05.2015

Departament: banci

Titlu Job: verificator valori

Responsabilitati:

▪Întocmirea diferitelor tipuri de rapoarte financiare
▪Primirea/predarea i înregistrarea numerarului repartizat spre procesare.ș
▪Completarea i semnarea registrelor de evidenă proprii în conformitate cu reglementările în șțvigoare ale BCR Procesare.
▪Numărarea,trierea,scanarea altor valori -tichete/bonuri valorice- intrate în Tezaurul Centrului de procesare.
▪Participarea la închiderea operaiilor zilnice de casierie. ț
▪Executarea altor sarcini de serviciu specifice ariei de activitate a postului dispuse de conducerea
▪Deasemenea am invăat să lucrez contra cronometru sub presiune psihica ț
Tipul sau sectorul de activitate Activităţi financiare şi de asigurări
15/09/2014–31/01/2015
Voluntar
Unitatea de Primire Urgene I, Cluj- Napoca, Cluj-Napoca (România) ț
Voluntar ca i Asistent Social la unitatea de Primiri Urgene din Cluj șț
▪Atribuiile mele au stat în : - Preluarea datelor a persoanelor de contact in cazul în care a fostde țurgena transportată o pacientă in unitateț
▪Contactarea aparinătorilor pentru informare despre starea pacientului , cât i solicitarea a acestorațș de a veni la unitatea de urgene pentru aparinător ( inclusiv în cazul în care acesta era în stare țțgravă sau decedat)
▪Preluarea , consilierea pacienilor atât cei care erau caz social cât i restulțș
▪Consilierea aparinătorilorț
▪Întocmirea diverselor acte ce in de atribuiile postului

01.06.2014 - 30.06.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: asistent social

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Masterat: Managemantul Strategic al Resurselor Umane- Sociologie la Universitatea "Babes-Bolyai", Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Cluj-Napoca.
2015 - prezent Masterat: Economie Sociala -Sociologie la Universitatea "Babes -Bolyai" , Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Cluj - Napoca.
2012 - 2015 Facultate / Colegiu: Asistenta Sociala la Facultatea de Sociologie si Asistenta Socisla " Babes-Bolyai" din Cluj-Napoca.

Premii

Conferinte
Apr 2015 - Apr 2015: Conferinta Internationala :"Research and Psychosocial Intervention in Society "

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close