Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.08.1983

obiectiv

 

Munca intr-un mediu profesionist care sa imi ofere sansa de a progresa, de a ma simti stimulata si motivata pentru a oferi servicii de valoare, intr-o atmosfera ce incurajeaza relatiile de tip castig-castig.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Posibilitate de promovare, de dezvoltare personala, mediu de lucru serios si profesionist

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Protectia mediului, Au pair / Babysitter / Curatenie

Oras de lucru: Cluj-Napoca, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: profesor consilier

01.04.2013 - 01.02.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: manager on site

Responsabilitati:

Am realizat activitati ce tin de bunul mers al casei de oaspeti pe care o conduceam, in echipa din care faceam parte.
Am realizat rezervari, atat telefonic cat si online.
Am raspuns cu promptitudine eventualelor probleme ale clientilor incercand mereu sa fiu orientata catre client, insa avand in vedere si beneficiul companiei.
Am realizat comenzi de mancare si consumabile in acord cu necesitatile casei de oaspeti, incercand sa diminuez costurile si sa maximizez beneficiile.
Am preluat alte roluri la nevoie precum preluarea anumitor comenzi de la clienti si prepararea micului dejun.
Asigurarea standardelor specifice in hotel privind curatenia, igiena, prin supervizarea si asistarea personalului.
Monitorizarea permanenta a site urilor de rezervari, pentru a introduce cu promptitudine datele in sistem.
Realizarea unor chestionare pentru a obtine feed-back din partea clientilor.
Realizarea rapoartelor zilnice, saptamanale si lunare privind rulajul, profitul, precum si masuri ameliorative de reducere a costurilor unde era cazul; realizarea tuturor sarcinilor primite de la superiori privind aspectul general al hotelului imbunatatirea serviciilor oferite etc.

01.07.2012 - 01.03.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

Am oferit informatiile necesare clientilor in legatura cu eventualele evenimente ce urmau a se desfasura in cadrul hotelului;
Am realizat rezervari individuale si de grup, oferind un plus de atentie clientilor fideli, precum si cerintelor speciale care se iveau.
Am asistat managerul hotelului in realizarea sarcinilor zilnice precum trimiterea de e mailuri catre clienti, copii dupa facturi, realizarea platilor unde era cazul, rularea programului de sfarsit de zi (z reports).
Am intervenit in alte roluri in hotel precum servirea bauturilor la bar, preluarea si onoratea comenzilor clientilor etc.

01.10.2010 - 01.07.2012

Departament: au pair / babysitter / curatenie

Titlu Job: au pair

01.09.2009 - 01.08.2010

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor psiholog

Responsabilitati:

- am asigurat informarea şi consilierea elevilor, părinţilor şi cadrelor didactice pe diferite subiecte;
- am organizat şi promovat activitatea de consiliere şcolară;
- am elaborat şi organizat programe, proiecte şi activităţi de prevenire sau diminuare a factorilor care determină tulburări comportamentale, comportamente cu risc sau disconfort psihic prin intermediul metodelor, procedeelor şi tehnicilor specifice;
- am asigurat examinarea psihologică a elevilor la cererea parintilor, a conducerii;
- am oferit asistenţă psihopedagogică elevilor cu nevoi speciale: tulburări emoţionale, tulburări psihosomatice, handicap fizic, handicap psihic, copiii supradotaţi;
- am asigurat servicii de consiliere şi cursuri pentru părinţi;
- am asigurat servicii de asistenţă psihopedagogică pentru cadrele didactice şi am susţinut cursuri de formare si ateliere de lucru pentru acestea;
- am organizat cursuri şi ateliere de lucru cu elevii, parintii si cadrele didactice;
- am participat la cursuri de dezvoltare personală, cursuri pe diferite probleme specifice consilierii şcolare: tulburări de
comportament, dificultăţi de învăţare, şcoala părinţilor, tulburări emoţionale, etc.

Principala realizare in aceasta institutie se refera la programul de promovare a serviciilor cabinetului psihologic, in randul elevilor, parintilor si cadrelor didactice.
Miron Bur - directorul institutiei
- flexibilitatea programului;
- posibilitatea de a lucra cu persoane de toate varstele;
- participarea la diverse cursuri

17.09.2007 - 16.06.2009

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare

Responsabilitati:

- am realizat regulat programe interactive pentru parinti;
- am consiliat parintii cu privire la dezvoltarea copiilor si la particularitatile de varsta ale acestora;
- am realizat un program de dezvoltare personala pentru copiii sub 3 ani;
- am conversat zilnic cu copiii în limba engleză, realizând şi activităţile corespunzătoare în limba engleză;
- am organizat şi participat la activităţi extracurriculare asigurând securitatea copiilor pe care îi aveam în grijă;
- m-am achitat cu succes de sarcinile pe care le aveam în cadrul comisiilor pentru stabilirea schemei orare şi pentru organizarea activităţilor opţionale;
- am asigurat integritatea şi sănătatea copiilor pe toată durata efectuării serviciului;
- am participat atât la acţiunile de perfecţionare de la nivelul unităţii, cât şi la cele de la nivelul sectorului şi capitalei;

Realizari:

- am implementat o programa noua pentru copiii sub 3 ani si programul de dezvoltare personala si de stimulare a inteligentei emotionale;
- am recomandat serviciile gradinitei si am participat la programul de promovare a ofertei gradinitei, stimuland inscrierea copiilor noi;
- am participat la concursuri pentru copii;

01.09.2005 - 17.09.2007

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare

Responsabilitati:

- am organizat şi participat la activităţi extracurriculare asigurând securitatea copiilor pe care îi aveam în grijă;
- m-am achitat cu succes de sarcinile pe care le aveam în cadrul comisiilor pentru stabilirea schemei orare şi pentru organizarea activităţilor opţionale;
- am asigurat integritatea şi sănătatea copiilor pe toată durata efectuării serviciului;
- am participat atât la acţiunile de perfecţionare de la nivelul unităţii, cât şi la cele de la nivelul sectorului şi capitalei;

Realizari:

- am contribuit la achiziţionarea unor materiale didactice prin strângerea de fonduri şi cumpărarea propriu-zisă a materialelor;
- am organizat lecţii deschise, serbări, am participat la spectacole de dans, la expoziţii de pictură;

01.09.2004 - 31.08.2005

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatoare

Responsabilitati:

- am organizat şi participat la activităţi extracurriculare asigurând securitatea copiilor pe care îi aveam în grijă;
- m-am achitat cu succes de sarcinile pe care le aveam în cadrul comisiilor pentru stabilirea schemei orare şi pentru organizarea activităţilor opţionale;
- am asigurat integritatea şi sănătatea copiilor pe toată durata efectuării serviciului;
- am participat atât la acţiunile de perfecţionare de la nivelul unităţii, cât şi la cele de la nivelul sectorului şi capitalei;

Realizari:

- am contribuit la achiziţionarea unor materiale didactice prin strângerea de fonduri şi cumpărarea propriu-zisă a materialelor;
- am organizat lecţii deschise, serbări, am participat la spectacole de dans, la expoziţii de pictură;

studii

 

Facultati:

Absolventa a cursului postuniversitar de supervizare in cadrul Societatii de Psihoterapie Experientiala Romana, Bucuresti;

Absolventa a Masterului de psihodiagnostic si psihoterapie din cadrul Universitatii din Bucuresti;

Absolventă a Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, specializarea Psihologie, Universitatea din Bucureşti;

Absolventă a Liceului Pedagogic "Horea, Cloşca şi Crişan", Abrud, Judeţul Alba

Activitati extracurriculare

Aptitudini artistice (muzicale, arte plastice);
Aptitudini pedagogice, organizatorice, de lucru in echipa,

Premii

Atestatul de libera practica - (consilier psihologic sub supervizare)
Atestat de limba engleză, franceză şi de religie, adeverinta de participare la cursuri de logopedie si de disciplinare pozitiva

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close