de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.06.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.03.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Acumularea de experienta, avansarea atat in plan profesional cat si material.

Salariu: 2.600,00 USD / luna

Beneficii: Salariu atractiv, bonuri de masa, obtinerea de experienta in domeniu.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Statistica / Matematica, IT Software, IT Hardware, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Digitalizarea retelei energetice nationale.

01.12.2011 - 30.06.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: sef birou operare

Responsabilitati:

Monitorizarea bazelor de date si corectarea eventualelor greseli aparute(avand in vedere volumul de operatii, acest lucru cere concentrare si un ochi specializat) , operarea contractelor la nivel national in baza de date; realizarea de raportari zilnice, saptamanale, lunare etc. De asemenea sunt responsabil cu emiterea de notificari si somatii pentru clientii rau-platnici, dar si de efectuarea training-ului cu operatorii nou angajati. Am fost cooptat in echipa ce a dezvoltat programul pe care se lucreaza, am testat diverse situatii care ar putea aparea, am raportat bug-urile gasite si am gasit impreuna cu departamentul IT, solutii eficiente pentru problemele aparute pe parcurs.

Coordonarea subalternilor cere discernamant, echilibru dar si aptitudinea de a fi un fin psiholog pentru a putea "citi" oamenii si a preintampina evetuale probleme.

01.03.2011 - 31.12.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Operator PC, responsabil cu realizarea de raportari in Excell, coordonarea agentilor in teren si emiterea de notificari clientilor rau-platnici

01.08.2006 - 31.03.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: coordonator departament operare

Responsabilitati:

Realizarea de raportari zilnice, saptamanale, lunare etc, contabiliate primara, cumularea datelor din toata tara si realizarea de grafice si tabele, crearea de diverse situatii in Excel, notificari, somatii, rezilieri unilaterale, monitorizarea bazelor de date si corectarea eventualelor greseli aparute, operarea de acte in baza de date (plus diverse alte operatiuni ce implica modificari ale bazelor).
De asemenea am participat la elaborarea soft-ului pe care firma lucra in acea perioada. Fiind responsabil pe operare, am fost alegerea logica pentru a fi beta tester pentru acest program.

Referinte, Alte observatii
Am fost detasat in divese puncte de lucru din tara(Ploiesti, Bucuresti, Timisoara, Constanta, Cluj, Bacau) atunci cand acest lucru mi-a fost solicitat, indeplinind in punctele de lucru respective si sarcini de assistent manager.

01.09.2005 - 31.07.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Responsabil cu facurarea(Trendix), comenzile, si chitantele, crearea unor situatii zilnice in Excel, monitorizarea stocurilor existente. Deasemenea indosarierea acestora precum si update-ul programului pentru facturare intrau in cadrul responsabilitatilor mele zilnice.
Mentinerea unui climat propice lucrului in echipa, rapiditatea facturarii
Stefan Gheorghe, administrator S.C Euroxerex S.R.L.

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Facultate / Colegiu: Informatica la Facultatea de Matematica-Informatica din Craiova.
1996 - 2000 Liceu: Informatica la Liceul de Informatica "Stefan Odobleja" - Informatica din Craiova.

Premii

Certificari
Sep 2000 - Sep 2000: Atestat ajutor programator
Atestat obtinut la incheierea cursurilor Liceului de Informatica "Stefan Odobleja"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close