Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.06.1983

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere care îmi va permite aplicarea și aprofundarea cunoștințelor și competențelor dobândite.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Relatii publice, Marketing, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Achizitii, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - prezent

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Gestionarea unui portofoliu de 21 de clienti (food si non food).
Asigurarea resurselor umane pentru mercantizarea produselor clientilor nostri in magazine de tip Hyper, Cash&Carry si Supermarket. Legatura directa cu reprezentantii clientilor. Gestionarea si solutionarea tuturor problemelor aparute in teren prin intermediul Area Managerilor zonali si a Area Supervisorilor. Intocmirea devizelor pentru fiecare client in parte. Intocmirea rapoartelor de sesizari dar si a rapoartelor de bonusare a merchandiserilor. Intalniri frecvente de lucru cu fiecare client in parte. Intocmirea Actelor Aditionale si a Anexelor pentru fiecare schimbare aparuta (modificare tarif in functie de: modificarea salariului minim pe economie, de bugetele pentru combustibil alocate, de deconturile de transport alocate, sau prelungire durata contract). Rezolvarea sesizarilor aparute intr-un interval de 24 de ore. Rezolvarea solicitarilor sosite din partea clientului intr-un interval cat mai mic. Trimiterea actelor intocmite catre clienti. Urmarirea rapoartelor de debite in cazul in care facturile depasesc data scadenta. Evidenta stricta a masinilor alocate merchandiserilor dedicati dar si a cardurilor de combustibil emise.

01.10.2016 - 31.08.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: sales manager

Responsabilitati:

Coordonarea si supervizarea echipei de vanzare cat si consilierea clientilor asupra produselor comercializate de Roche Bobois si influentarea in sens pozitiv a comportamentului de cumparare prin oferirea produselor adecvate necesitatii acestora. Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti. Activitati de amenajare a showroom-ului tinand cont de gama de produse, anotimp, oferte speciale, campanii. Plasarea comenzilor si urmarirea derularii acestora. Activitate de logistica, aceasta presupunand transportul marfurilor de la fabrica la depozitul nostru si apoi catre clientul final in baza documentelor de transport marfa conform normativelor dar si a avizelor de expeditie. Mentinerea legaturii cu furnizorii externi. Activitati de contabilitate, acestea presupunand tinerea registrului de casa zilnic, evidenta facturi furnizori externi/interni, intocmire facturi in programul Digi Conta, urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti, evidenta intrari-iesiri marfuri in/din stoc, obtinerea celor mai bune conditii de plata de la furnizorii externi, pontaje. Activitati in domeniul juridic, acestea presupunand intocmirea anumitor contracte intre Roche Bobois si parteneri. Activitati de marketing presupunand mentinerea legaturii cu publicatiile si televiziunile unde se doreste reclama si inaintarea catre acestea a materialelor necesare: filmulete, machete, articole pentru pagina deco a unor reviste.
Asigurarea respectarii prevederilor legale in materie de PSI, protectia muncii, protectia mediului, muzica ambientala, gestionarea si confidentialitatea datelor cu caracter personal, paza si protectie cat si asigurarea conditiilor de functionare a magazinului referitoare la problemele de natura tehnica: sistem alarma, IT, probleme tehnico-sanitare.
Raportarea periodica privind activitatea desfasurata.

01.03.2015 - 30.09.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: sales consultant

Responsabilitati:

Consilierea clientilor asupra produselor comercializate de Roche Bobois. Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti. Afisarea produselor in magazin. Plasarea comenzilor si urmarirea derularii acestora. Activitate de logistica, aceasta presupunand transportul marfurilor de la fabrica la depozitul nostru si apoi catre clientul final in baza documentelor de transport marfa conform normativelor dar si a avizelor de expeditie. Mentinerea legaturii cu furnizorii externi. Activitati de contabilitate, acestea presupunand tinerea registrului de casa zilnic, evidenta facturi furnizori externi/interni, intocmire facturi in programul Digi Conta, urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti, evidenta intrari-iesiri marfuri in/din stoc, obtinerea celor mai bune conditii de plata de la furnizorii externi, pontaje. Activitati in domeniul juridic, acestea presupunand intocmirea anumitor contracte intre Roche Bobois si parteneri. Activitati de marketing presupunand mentinerea legaturii cu publicatiile si televiziunile unde se face reclama si inaintarea catre acestea a materialelor necesare: filmulete, machete, articole pentru pagina deco a unor reviste. Raportarea periodica privind activitatea desfasurata.

01.12.2014 - 31.03.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: sales consultant

Responsabilitati:

Consilierea clienților referitor la produsele comercializate de firmă, incluzând oferirea tuturor informațiilor relevante despre produse, identificarea și evaluarea nevoilor specifice ale clienților, influențarea în sens pozitiv a comportamentului de cumpărare prin oferirea produselor adecvate necesităților acestora.
Aprovizionarea gestiunii din magazin si urmarirea rulajului, supervizarea si efectuarea controlului cantitativ si calitativ a produselor receptionate.
Participarea si controlul asigurat la inventarele periodice si anuale.
Activitati de amenajare a showroom-ului tinand cont de gama de produse, in functie de anotimp, sarbatori, oferte speciale.
Activitati de casierie, respectiv tinerea registrului de casa, a borderoului de card, incasarea numerarului de la clienti si intocmirea documentelor de plata prin intermediul programului de contabilitate si gestiune Cros.

01.05.2011 - 01.07.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: sales manager

Responsabilitati:

Gestionarea relatiilor comerciale cu furnizorii/clientii magazinului: supervizarea, intocmirea si urmarirea ofertelor/comenzilor transmise catre clienti PF si PJ/furnizori interni si externi, negocierea acestora precum si urmarirea incheierii si executarii corecte a contractelor incheiate cu clientii/furnizorii magazinului.
Aprovizionarea gestiunii din magazin si urmarirea rulajului, supervizarea si efectuarea controlului cantitativ si calitativ a produselor receptionate, precum si supervizarea si inregistrarea stocurilor in gestiune prin intermediul programului WinMentor. Supervizarea, participarea si controlul asigurat la inventarele periodice si anuale.
Organizarea transporturilor de la furnizorii interni si externi si catre clienti.
Supervizarea si inregistrarea documentelor financiare in baza CMR, packing list, facturi transport, asigurare CARGO, urmarirea incasarilor si platilor; intocmirea facturilor fiscale prin intermediul programului de contabilitate WinMentor; intocmirea rapoartelor de incasari/plati si supervizarea zilnica a intocmirii rapoartelor Z ; depunerea incasarilor cash la banca. Supervizarea si introducerea preturilor in programul de gestiune WinMentor precum si etichetarea produselor in showroom.
Asigurarea respectarii prevederilor legale in materie de PSI, autorizare sanitara, protectia muncii, protectia mediului, muzica ambientala, paza si protectie, cat si asigurarea conditiilor de functionare a magazinului referitoare la problemele de natura tehnica: sistem alarma, aer conditionat, tevi, IT.
Gestionarea problemelor de personal: selectie angajare, evaluari periodice, training si oferire de suport/suplinire activitati, stabilirea programului de lucru, programari concedii de odihna, conflicte munca.
Activitati de amenajare a showroom-ului tinand cont de gama de produse, in functie de producator, modele/tipuri produse, anotimp, sarbatori, oferte speciale. Organizarea acestor amenajari in concordanta cu regulile impuse de Administratia Mall-ului.
Supervizarea echipei de vanzari cat si consilierea clienților referitor la produsele comercializate de firmă, incluzând oferirea tuturor informațiilor relevante despre produse, identificarea și evaluarea nevoilor specifice ale clienților, influențarea în sens pozitiv a comportamentului de cumpărare prin oferirea produselor adecvate necesităților acestora.

01.11.2007 - 31.05.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: sales consultant

Responsabilitati:

Consilierea clientilor asupra produselor firmei, incluzand oferirea tuturor informatiilor relevante despre produse, identificarea si evaluarea nevoilor specifice ale clientilor, indrumarea acestora in a face alegerea potrivita.
Activitati de amenajare si decorare a showroom-ului in functie de furnizor, modele.
Activitati de casierie, respectiv tinerea registrului de casa, a borderoului de card, incasarea numerarului de la clienti si intocmirea documentelor de plata.

01.05.2006 - 01.11.2007

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Activitati de selectare, programare si sustinere a interviurilor pentru personal temporar angajat in vederea distribuirii materialelor publicitare. Informarea superiorului ierarhic asupra candidatilor eligibili.
Monitorizarea procesului de distribuire a revistelor/materialelor publicitare si furnizarea informatiilor soliciate de catre clientii firmei. Promovarea imaginii firmei in vederea atragerii de noi clienti.

01.09.2005 - 01.02.2006

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Activitati de recuperare a debitelor presupunand analiza dosarelor in lucru, redactarea adreselor de conciliere, notificarea debitorilor.
Activitati de deplasare in teren pentru mentinerea legaturii directe cu debitorii.

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate / Colegiu: Drept la Universitatea Romano Americana din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Sep 2017 - Sep 2017: Formare profesionala pentru promovare si vanzare mobilier de lux Roche Bobois, Treviso/Venetia, Italia

Feb 2010 - Feb 2010: Formare profesionala pentru promovare si vanzare mobilier de lux Molteni & C, Giussano, Italia

Aug 2008: Formare profesionala pentru promovare si vanzare mobilier de lux Natuzzi, Santeramo in Cole, Italia

Conferinte
Sep 2013 - Sep 2013: Participare la targ/expozitie de specialitate MAISON D'OBJET Paris, Franța

Mar 2013 - Mar 2013: Participare la targ/expozitie de specialitate SALONE INTERNAZIONALE DEL MOBILE Milano, Italia

Mar 2012 - Mar 2012: Participare la targ/expozitie de specialitate SALONE INTERNAZIONALE DEL MOBILE Milano, Italia

Jan 2010 - Jan 2010: Participare la targ/expozitie de specialitate KOELNMESSE Koln, Germania

Mar 2009 - Mar 2009: Participare la targ/expozitie de specialitate SALONE INTERNAZIONALE DEL MOBILE Milano, Italia

Premii si Distinctii
Jun 2004: Diplome Lb.Engleza-Sesiunea stiintifica de comunicari

Oct 2001: Diploma Drept Roman-Sesiunea stiintifica de comunicari

Certificari
Mar 2004 - Apr 2004: Certificate of completion-Issues,Trends and Challenges Confronting the Management of Enterprises in the Global Economy of the 21st century

Nov 2002 - Feb 2003: Certificate of achievement - Business Planning

Hobby-uri
Calculatoare/Internet, Turism/Excursii, Muzica/Sport

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)

franceză(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close