de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.05.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.08.2003

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Punerea in aplicare a experientei dobandite, incadrarea intr-o echipa tanara si dinamica, cu posibilitatea de afirmare si de promovare.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: - bonuri de masa - bonusuri lunare/trimestrial/anuale in functie de realizari - posibilitate de avansare profesionala - telefon de serviciu - masina de serviciu

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Publicitate, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Achizitii, Prelucrarea lemnului / PVC, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Buzau, Ploiesti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Implicarea activa, atat la nivel procedural cat si operational, in procesul de integrare a organizatiilor de vanzari fix si mobil segment comercial rezidential, de la faza de design organizational si pana la implementarea modificarilor, astfel incat transferul de cunostinte, informatii, practici de vanzare, sisteme si aplicatii sa functioneze in mod optim pentru atingerea obiectivelor de afaceri ;
Responsabil de productivitatea de la nivelul lantului de magazine;
Efectuarea de analize, impreuna cu echipa Managementul Cananelor si echipa Control, asupra comisioanelor acordate fortei de vanzare, astfel incat acestea sa impulsioneze vanzarile si sa fie competitive fata de practicile din piata de profil;
Coordonarea tuturor actiunilor necesare pentru scaderea rotatiei personalului de vanzari din magazine, formuland initiative concrete si participand activ la aplicarea acestora;
Propunerea si implementarea de actiuni concrete pentru a creste rata de vanzare a serviciilor si produselor fixe/mobile;
Monitorizarea impreuna cu echipa Managementul Canalelor, a profitabilitatii la nivel de magazin si call center-e si aplicarea actiunilor necesare pentru imbunatatirea parametrilor in scadere, astfel incat obiectivele de vanzari si satisfactia clientilor sa fie imbunatatite;
Punct unic de contact pentru canalul de vanzari Comercial Business, pentru acele actiuni sau proiecte comune precum si pentru echipa IT pentru toate optimizarile de aplicatii si sisteme folosite de forta de vanzare, astfel incat sa se reduca si simplifice utilizarea acestora;
Impreuna cu Managerii Vanzari Regionale si de Call Center, planifica, organizeaza si coordoneaza activitatile de zona alocata;
Definirea şi monitorizarea realizarii KPI-ilor şi atingerea obiectivelor. Analizează procesele de lucru din zona de responsabilitate, propunerea de îmbunătăţiri ale acestora, inclusiv cele referitoare la resurse;
Actualizarea documentaţiei din aria de responsabilitate, inclusiv a sistemului de management ISO (politici, obiective, manuale, proceduri operaţionale şi instrucţiuni de lucru, programe, planuri etc);
Instruirea personalului din subordine pentru cunoaşterea şi aplicarea:
o documentaţiei din aria de responsabilitate, inclusiv a sistemului de management ISO;
o cerinţelor legale şi a altor reglementări la care organizaţia a subscris;
o instrucţiunilor şi procedurilor (metodologiilor) de mediu, sănătate & securitate ocupaţională şi situaţii de urgenţă;
Asigurarea şi comunicarea (mail/fax), delegarea de responsabilitate şi autoritate pe perioada absenţei temporare din unitate;
Masina de serviciu
Telefon de serviciu
Laptop + internet mobil

01.09.2014 - 30.06.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

- impunerea si mentinerea standardelor ridicate in cadrul activitatilor de vanzare a angajatilor din magazinele Telekom si Germanos;
- monitorizarea si raportarea activitatilor zilnice de vanzare precum si raportarea situatiilor speciale care ar putea interveni, in vederea solutionarii acestora;
- intocmirea si transmiterea rapoartelor de vanzari, cat si a rapoartelor de previziuni cerute de superiorii ierarhici;
- propunerea de solutii atat pentru problemele identificate in derularea activitatilor zilnice a angajatilor din magazine, cat si solutii aferente problemelor clientilor Telekom, in conformitate cu procedurile Companiei;
- implicarea directa in atingerea obiectivelor fixate si inaintarea propunerilor in vederea atingerii acestora;
- organizarea instruirii personalului cu privire la instrumentele de lucru agreate de catre companiei precum si in ceea ce priveste parametrii de apreciere a calitatii clientilor in scopul prevenirii fraudei si a claw-backului (intreruperea contractului de servicii cosmote ininte de perioada minima contractuala);
- asigurarea implementarii proiectelor de lucru agreate de catre Companie necesare desfasurarii in conditii optime a procesului de vanzare;
- motivarea personalului pentru atingerea obiectivelor asteptate;
- raportarea superiorului direct asupra activitatilor si actiunilor intreprinse, cat si a rezultatelor obtinute;
- asigurarea respectarii procedurilor de lucru cu ajutorul instrumentelor implementate si agreate de Companiei de catre personalul magazinului;
- asigurarea respectarii sarcinilor si a desfasurarii optime a procesului de vanzare si in criza de personal;
- asigurarea desfasurarii activitatilor din magazin in conformitate cu standardele Magazinelor Telekom si Germanos: relatia angajat - client, respectarea procedurilor de lucru si punerea in aplicare a modalitatii de lucru agreate de Companie, optimizarea si eficientizarea procesului de vanzare;
Ciprian Leonte - Supervizor
- telefon de serviciu
- masina de serviciu
- laptop si internet mobil
- bonusuri semestriale si anuale
- asigurare medicala

01.01.2013 - 30.09.2014

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: shop manager

Responsabilitati:

- impunerea si mentinerea standardelor ridicate in cadrul activitatilor de vanzare;
- monitorizarea si raportarea activitatilor zilnice de vanzare precum si raportarea situatiilor speciale care ar putea interveni, in vederea solutionarii acestora;
- intocmirea si transmiterea rapoartelor de vanzari, cat si a rapoartelor de previziuni cerute de superiorii ierarhici;
- propunerea de solutii atat pentru problemele identificate in derularea activitatilor zilnice din magazin, cat si solutii aferente problemelor clientilor cosmote, in conformitate cu procedurile Companiei;
- implicarea directa in atingerea obiectivelor fixate si inaintarea propunerilor in vederea atingerii acestora;
- organizarea instruirii personalului cu privire la aplicatiile de lucru precum si in ceea ce priveste parametrii de apreciere a calitatii clientilor in scopul prevenirii fraudei si a claw-backului (intreruperea contractului de servicii cosmote ininte de perioada minima contractuala);
- asigurarea livrarii resurselor administrative si logistice necesare desfasurarii in conditii optime a procesului de vanzare;
- asigurarea implementarii procedurilor financiare necesare desfasurarii in conditii optime a procesului de vanzare;
- asigurarea desfasurarii in conditii optime a procesului de colectare bani;
- motivarea personalului pentru atingerea obiectivelor asteptate;
- raportarea superiorului direct asupra activitatilor si actiunilor intreprinse, cat si a rezultatelor obtinute;
- intocmirea pontajului si a programarii orarului de lucru;
- asigurarea respectarii regulamentului si procedurilor Companiei de catre personalul magazinului;
- asigurarea respectarii sarcinilor si a desfasurarii optime a procesului de vanzare si in criza de personal;
- asigurarea desfasurarii activitatilor din magazin in conformitate cu standardele Magazinelor Cosmote: control si gestiunea stocului, control si gestiunea incasarilor, administrarea si imaginea magazinului.
Locul 1 pe tara la concursul intern "Best Store"
Castigarea unui MS de 15% pe contracte si 15% pe retentii in decurs de un an la nivelul orasului Ploiesti
Ionut Tudorache - Area Sales Manager
- telefon de serviciu
- bonusuri lunare si anuale
- bonuri de masa
- asigurare medicala
- asigurare de viata

01.09.2010 - 01.06.2013

Departament: asigurari

Titlu Job: broker asigurari

Responsabilitati:

- identificarea potentialilor clienti in vederea incheierii de asgurari;
- asigurari auto
- asigurari de accidente si boala
- asigurari de proprietati si bunuri
- asigurari de calatorie
- asigurari medicale
- asigurari locuinte
-comision din vanzari

01.05.2008 - 01.12.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: sales agent

Responsabilitati:

- promovarea si comercializarea serviciilor Cosmote in cadrul reprezentantelor companiei;
- demonstrarea clientului avantajele ofertelor comerciale post-paid si pre-paid curente, precum si performantele tehnice ale telefoanelor comercializate;
- furnizarea de solutii la reclamatiile clientilor prin identificarea cauzelor in conformitate cu procedurile Companiei;
- procesarea si verificarea documentatiei necesara activarii contractelor;
- procesarea contractelor de abonament/ cereri servicii aditionale/ inlocuiri de cartele SIM sau numere de telefon;
- urmarirea contractelor de activare pana la activare si solicitarea documentelor suplimentare sau depozit atunci cand este necesar;
- explicarea si clarificarea tuturor aspectelor din termenii legali si specifici ai contractului de abonament;
- efectuarea de activitati post vazare.
Dragomir Catalin - Shop Manager
- telefon de serviciu
- bonusuri lunare si anuale
- bonuri de masa
- asigurare medicala
- asigurare de viata

01.08.2007 - 01.04.2008

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: cashier

Responsabilitati:

- promovarea si comercializarea serviciilor Cosmote in cadrul reprezentantelor companiei;
- efectuarea de incasari si emiteri de bonuri/ facturi fiscale
- activitati de vanzare produse prepaid, activari de cartele si reincarcari de credit;
- instruirea clientilor in ceea ce priveste activarea cartelelor SIM precum si in ceea ce priveste reincarcarea creditului.
Dragomir Catalin - Shop Manager
- telefon de serviciu
- bonusuri trimestriale
- bonuri de masa
- asigurare medicala
- asigurare de viata

01.02.2007 - 01.08.2007

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator de interviu (persoane juridice)

Responsabilitati:

In calitate de chooser, fac parte din echipa "Choosers Team" si trebuie sa contactez persoanele juridice carora le trimit un formular in baza caruia se stabileste persoana de legatura dintre firma respectiva si compania Vodafone. Pe scurt aleg choser-ii din companiile care mi-au fost repartizate si le rezolv cerintele si problemele (daca exista) intr-o maniera cat mai profesionala.
Ana Cimpoca - Team Lider "Choosers Team"
Nr. de contact: 0723 250 490
bonuri de masa

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Management la Universitatea Petrol si Gaze - Facultatea de Stiinte Economice din Ploiesti. Managementul sistemelor microeconomice
2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Economie la Universitatea Petrol si Gaze Ploiesti - Facultatea de Stiinte Economice din Ploiesti. Diploma de Licenta cu titlul de Economist
2000 - 2004 Liceu: Matematica - Informatica la Liceul Teoretic Grigore Tocilescu Mizil din Mizil. Atestat profesional de "Operator - programator calculator"

Premii

Traininguri
Sep 2013 - Sep 2013: Smartphone Experience Program

Jul 2013 - Jul 2013: Store Manager Training Program

Proiecte
Jan 2013 - Feb 2013: Boost Productivity Program
Cresterea productivitatii in magazin
Realizarea si depasirea target-ului
Calificari
Jun 2004: Atestat profesional "Operator - programator calculator" obtinut in 2004

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close