de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.08.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.12.2014

obiectiv

 

Munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, evoluţie profesională şi socială, siguranţă, dezvoltare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Altele, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2013 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Monitorizare status proces semnare act aditional la contractul de finantare;
Actualizari Project Management Plan;
Şedinţe la beneficiar pentru buna desfăşurare a proiectului;
Sedințe interne cheltuieli în cadrul proiectului;
Sedințe interne analize legislative;
Monitorizare respectare activități.
Monitorizare respectare activități
Activitati desfasurate aferente Cererii de ramburasare
Mentinerea relatiilor cu Beneficiarii
Activitati adiacente elaborarii unei cereri de rambursare ( proceduri de angajare, elaborarea documente conforme POSDRU)
Perla SIMION - EU Funds Department Manager
Simona Tanase - Director UIPFFS - Ministerul Educatiei Nationale , Manager de proiecte

01.10.2012 - 01.12.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: formator

Responsabilitati:

Formator in cadrul unui proiect finantat din fonduri structurale
Prezentarea proiectului si a platformei on-line realizate in cadrul proiectului.
Sesiunile de formare s-au desfasurat in diferite orase/locatii cu un grup tinta format din 1040 de persoane din cadrul universitar

01.01.2011 - 01.02.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: project controller

Responsabilitati:

Oferirea de suport in gestionarea si implementarea a 8 proiecte cu finantare nerambursabila prin Fondul Social European + Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Realizarea rapoartelor de progres trimestriale precum şi întocmirea situaţiilor centralizatoare privind alocarea resurselor in cadrul proiectelor;
Elaborarea documentatiei necesare cererilor de rambursare (rapoarte de activitate,fişe de pontaj, referate de necesitate, minute de acceptanta, procese verbale, solicitari, etc);
Producerea solicitarilor către AM şi/sau OI
Consultarea surselor oficiale de informare FSE Romania si centralizarea informatiilor si a documentatiilor publicate.
Organizarea întâlnirilor şi producerea minutelor pentru şedinţelor de proiect coordonate de companie;
Asigurarea circulatiei informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente;
Gestionarea rapoartelor lunare de activitate ale echipei de decontare, precum şi a celorlalte livrabile ale unei cereri de rambursare;
Realizarea şi actualizarea bugetului pentru proiect;
Arhivarea documentelor respectand cerintele impuse de reglementările in vigoare;
MECTS - UIPFFS
Efectuarea documentelor interne si externe – notificări, ordine Ministru, rapoarte, note interne, etc
Verificarea implementarii atat a proiectului initial cat si a cerintelor suplimentare
Simona Tanase - Manager proiect MEN
-

01.06.2010 - 01.01.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

Analiza ofertelor primite, selectarea furnizorilor de servicii, negocierea contractelor cu furnizorii, evidenta contractelor cu clientii si furnizorii (redactare acte aditionale, verificare perioada expirare a contractelor si reinoirea acestora conform termenilor contractuali)
Asigurarea bunei functionari a echipamentelor de birou, inclusiv repararea/inlocuirea echipamentelor defecte (inclusiv software), relatia cu firmele de service;
Evidenta cheltuielilor lunare, inclusiv consumul intern (birotica-papetarie, curierat, servicii bancare, servicii curatenie, deplasari, etc); realizarea de raportari in excel pe baza analizei acestor cheltuieli
Conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol;
Organizarea participarii firmei la diferite evenimente (deplasari, protocol, targuri, expozitii, congrese, etc);
Inregistrarea documentelor emise sau destinate companiei;
Redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;
Clasarea documentelor si evidentierea acestora;
Organizarea agendei General Managerului;
Asigurarea corespondentei cu firma mama;
Preluarea si distributia apelurilor telefonice si mesajelor.

01.02.2008 - 01.04.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

- Preluarea si directionarea apelurilor telefonice, mesajelor scrise, e-mail si fax;
- Comunicarea informatiilor catre clientii interni si externi;
- Mentinerea evidentei documentelor interne;
- Intampinarea clientilor si asigurarea protocolului pe parcursul intalnirilor.
- Organizarea corespondentei pentru directorul general si in cadrul companiei;
- Organizarea sedintelor de management si a oricaror alte intalniri (deplasare, cazare, mese, transport, invitatii, mape etc.)
- Pregatirea protocolului pentru sedintele de management si pentru orice alte sedinte sau intalniri;
- Organizarea deplasarilor interne si externe; obtinerea tuturor documentelor/actelor necesare efectuarii acestor deplasari;
- Intocmirea circularelor, anunturilor, inregistrarea adeverintelor/ A.A. eliberate de Dep HR

15.06.2007 - 15.01.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

secretariat(preluari si efectuari telefonice,mail-uri,corespondenta)intalniri cu persoane in vederea unei viitoare colaborari

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Spatiul Public European la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Management Financiar Contabil la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.

Premii

Calificari
Mar 2013: Evaluator proiecte

Feb 2010: Atestat Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close