Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.07.1978

obiectiv

 

Acumulare de noi cunostinte si dezvoltare in plan profesional

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Import - export, Protectia mediului

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2017 - prezent

Departament: imobiliare

Titlu Job: project manager office website

Responsabilitati:

* Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor proiectului in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate.
* Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.
* Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.
* Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati.
* Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre Management.
* Elaborarea de strategii in vederea dezvoltarii site-ului
* Dezvoltarea portofoliului de cladiri
* Efectuarea unor rapoarte cu privire la disponibilitatea spatiilor din cladirile de birouri
* Negocierea Acordurilor de Comision
* Postarea pe site a noilor proiecte

01.06.2015 - 31.07.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care

Responsabilitati:

* Deschiderea dosarelor de dauna
* Solutionarea problemelor legate de de politele de asigurare
* Solutionarea problemelor de dauna externa
* Consiliere client in orice problema legata de asigurare
* Urmareste modul in care a fost solutionata situatia clientului si il contacteaza pentru a-i comunica rezolutia
* Inregistrarea corecta in sistemele de lucru interne a informatiilor transmise clientilor cat si cele transmise de catre clienti

01.02.2007 - 30.06.2013

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: asistent dezvoltare & comercial

Responsabilitati:

- Urmarire / derulare contracte de inchiriere
- Intretinerea relatiilor contractuale cu proprietarii spatiilor comerciale, si anume :
* Conducerea Aeroportuara: Aeroport Otopeni, Aeroport Sibiu, Aeroport Cluj, Aeroport Timisoara
* Centrelor Comerciale ( Carrefour, Cora, Kaufland, Auchan)
* Metrorex
* CFR
* Centre de Afaceri
- Suport pentru Managerii de zona ( 9 manageri de zona in toata tara)
- Suport pentru departamentele: Controlling Financiar, Contabilitate, Tehnic, Operational, Inventoristi, Dezvoltare, Marketing, Logistic, etc.
- Emiterea scrisorilor de garantie bancara
- Intocmirea bugetelor
- Intocmirea diverselor rapoarte pentru audit
- Calcularea cifrei de afaceri
- Intocmirea corespondentei oficiale
- Verificarea facturilor care trebuiau sa respecte termenii contractuali
- Verificarea valabilitatii contractelor si extinderea perioadei valabilitatii acestora, prin intocmirea de acte aditionale
- Extinderea obiectului de activitate prevazut initial in contractul de inchiriere
- Crearea unor baze de date care faciliteaza munca tuturor departamentelor

01.05.2006 - 28.02.2007

Departament: arhitectura / design interior

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Rezolvarea problemelor care necesitau munca de teren, de exemplu : obtinerea Certificatelor de Urbanism de la Primarie, obtinerea Certificatelor sanitare, Avize si aprobari din partea Institutiilor abilitate.

01.12.2005 - 30.04.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant comercial

Responsabilitati:

* Mentinerea relatiilor cu actualii clienti
* Gasirea si contactarea potentialilor clienti
* Asigurarea livrarii la timp a produselor
* Asigurarea permanentei produselor in aria de vanzare.
.

01.07.2003 - 31.01.2005

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: consilier agroturism

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele erau :
* Contactarea si atragerea clientilor
* Stabilirea traseelor turistice
* Vizitarea zonelor etno-culturale
* Cazarea turistilor.

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate: Geografie Umana si Economica la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Atestat Profesional in Administratie Publica

Cursuri de Psihologie- Psihologia comportamentului uman

Cursuri de Psihopedagogie
Cursuri de Metodica predarii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(incepator,incepator,incepator)

italiană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close